2016-11-11, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellifluous
Någon som vet något om tagsen AL och DEG? Sett rätt så mycket av dom två på senaste tiden.
Personen eller personerna i fråga började följa mig på Instagram idag. Du är så nyfiken att veta vilka det är så du registrerade ditt konto härom dagen bara för att fråga? Hmm
Citera
2016-11-11, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alfahannen2
Personen eller personerna i fråga började följa mig på Instagram idag. Du är så nyfiken att veta vilka det är så du registrerade ditt konto härom dagen bara för att fråga? Hmm

Haha ja reggade faktiskt för att fråga, har inte var nyfiken nog på någon annan i stan för att faktiskt orka registrera mig här.

Vad heter hans/hennes instagram nu när du nämnde det?
Citera
2016-11-12, 21:27
Medlem
Ni är inte lite dåliga på att försöka maskera er självprops.
Citera
2016-11-14, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trixt
Ni är inte lite dåliga på att försöka maskera er självprops.

Du är helt ute och cyklar mannen haha
Citera
2016-11-18, 15:25
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat och varningar utdelade. Håll er till ämnet!
//mod
Citera
2016-12-02, 14:15
Medlem
Insomfornis avatar
Varför är det alltid samma stil på "målningarna"? Känns lite som animerad storfilm där alla har samma genomgående stil.

Skulle uppskatta porträtt på exempelvis kända filmkaraktärer.
Citera
2016-12-05, 08:43
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insomforni
Varför är det alltid samma stil på "målningarna"? Känns lite som animerad storfilm där alla har samma genomgående stil.

Skulle uppskatta porträtt på exempelvis kända filmkaraktärer.

Graff handlar ju i det stora hela om bokstäver. Vill du se filmkaraktärer så kan du gå till SF och glo på bio.
Citera
2016-12-06, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
Vill fan ta och dela ut både ris och ros till nykomlingarna WOZ. Det ser ju skit ut men kvantiteten av deras tags är ju fan otrolig på så kort tid. Kul om dom utvecklas lika fort som dom skriver!

Absolut att kvantiteten är bra, men en tanke som slår mig är; hur många är dom? Känns som en hel del (mååånga) välbärgade tonåringar som kan lägga all tid i världen + fett mycket pengar på att köpa färg..
Citera
2016-12-07, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Absolut att kvantiteten är bra, men en tanke som slår mig är; hur många är dom? Känns som en hel del (mååånga) välbärgade tonåringar som kan lägga all tid i världen + fett mycket pengar på att köpa färg..

På deras instagram står det att dom är 5st iaf!
Citera
2016-12-09, 09:31
Medlem
Påtal om kvantitet så har See:s & Foser:s throw-up-rundor varit helt magiska den senaste tiden.
Där kan vi snacka kvalité & kvantitet...
Citera
2016-12-11, 21:51
Medlem
Hur går det för folket i KSF? Har inte sett jättemycket på senaste tiden. Det senaste jag såg var t-up'en av Gast på Kungsgård i Söder Tull. Någon som vet?
Citera
2016-12-23, 12:44
Medlem
AL och DEG är snorungar som inte kan måla för 5 öre vilket är synd. för hade dom varit etablerade hade dom haft ute lite taggar på nätet men ikke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in