Ja lägg gärna upp lite "bra" cosb och noir grejer.
Tvivlar på att du finner något intressant.
Finns många bra målare från linköping. Tyvärr bor ju bara ett fåtal av dom kvar.
Däremot kan man ju se lite linköpings folk köra i andra större städer.
Att påstå att noir inte är toy är lika sant som att säga att pods crew är linköpings kungar.
Vilket även den icke intresserade kan förstå är lögn.
"de är bättre i verkligheten än på internet" -jaahaa... Men varför länkade du då en youtube video med bilder från dom som var ett försök till att ändra våra åsikter?
Senast redigerad av Attjagorkar 2011-08-10 kl. 15:42.
Visa mig cws panels som ser bättre ut än det som pods levererar just nu
Nu vet jag inte riktigt vilka som är aktiva i Cws nuförtiden men både Dust och Moon är betydligt mycket duktigare på att lägga snygga saker än vad alla i Pods är.
Senast redigerad av deltaphase 2011-08-11 kl. 01:20.
Nu vet jag inte riktigt vilka som är aktiva i Cws nuförtiden men både Dust och Moon är betydligt mycket duktigare på att lägga snygga saker än vad alla i Pods är.
Som du sa i föregående post var Linköping som bäst runt 04-05. Det håller jag med om, och anser att hela CWS verkar fortfarande hänga kvar i den stilen som kördes då. Menar inget illa, men de kör samma stil som var "mainstream" 2004-2005.
Som du sa i föregående post var Linköping som bäst runt 04-05. Det håller jag med om, och anser att hela CWS verkar fortfarande hänga kvar i den stilen som kördes då. Menar inget illa, men de kör samma stil som var "mainstream" 2004-2005.
Den stilen håller fortfarande,tycker många stilar från förr är bra mycket snyggare än stilarna nu förtiden!