Citat:
Ursprungligen postat av
Shamdon
Det hittar du i de många instruktionsböcker om sex och lust som finns. Appar kan du glömma då både Appstore och Google Play dels inte tillåter rena sexappar och dels är fyllda med skräp. Det var exempelvis ett företag som spammade flashback med sin halvdana app om hur en vagina fungerar häromsistens. Sånt är bara dravel och kommer inte att hjälpa dig.
En bra svensk bok, som egentligen är riktad till tjejer som gillar tjejer, är Stora sexboken av Malinda Flodman. Där berättas och beskrivs om allt från hur en fitta funkar, till hur du ger oralsex till hur du kan testa BDSM och rollspel och dylikt. Men, andra böcker funkar förstås också. Se till att den som skrivit boken har kunskap om ämnet och vågar gå djupare än svävande formuleringar så kommer du säkert hitta flera. Du bör nog också dela upp de två ämnena om du vill gå på djupet. Hur du utvecklar sextekniker skiljer sig ju kraftigt från vad som ökar lusten.
Om du speciellt är inriktad på meditation och healing så ska du förstås testa tantrasex.
Även om jag inte hittar rena appar om det, så finns det ju numer ett flertal seriösa ljudboksappar där även ämnen som sex och erotik ingår. Där finns även många med inriktning på meditation och healing, så varför satsar ingen på just sex och erotik inom detta området?
Jag vill alltså inte läsa böcker utan lyssna och koppla av på det sättet, men samtidigt trigga igång den sexuella lusten.
Var finner jag seriösa tantrasexappar eller ljudböcker i ämnet via någon av ljudboksapparna?
Har sökt utan att hitta!?