2016-12-05, 14:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 81rulez
Rätt så roligt att ALLT ska ske på dina villkor. Tyvärr faller jag inte för dina tryck... Jag vet det jag vet...och har du inte lärt dig att det man ser/hör/gör på en klubb....det stannar där. Så den policyn lever jag efter. Att du måste hävda dig, det är din sak.

X är en som vet mer än någon helt utomstående. Men kan vara så som jag skrev innan. Han står på sig i alla fall även om tyngden börjar falla en del. Kör hårt X.
Citera
2016-12-05, 14:51
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
X är en som vet mer än någon helt utomstående. Men kan vara så som jag skrev innan. Han står på sig i alla fall även om tyngden börjar falla en del. Kör hårt X.

Exakt så, en del är experter på alla färger och vet hur allas memberrum ser ut osv, sedan om någon skulle våga ifrågasätta kommer personangreppen haglande, tyvärr inser det inte att det förlöjligar och drar ner byxorna på sig själv, patetiskt, men ack så roande att följa. . . .
Citera
2016-12-05, 15:26
Medlem
81rulezs avatar
Jag har inget behov att hävda mig om mina kunskaper och min vetskap... X du måste lugna ner din framtoning lite...och inte hetsa upp så förbannat så snart någon ifrågasätter dig. Det är livets gång, tyvärr.
Citera
2016-12-05, 15:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Nu ska vi syna bluffen:

Berätta nu vilka klubbhus i Sverige du varit i, hur det ser ut i medlemsrummen, och duckar denna frågan så vet jag, plus att alla ser, vilken pajas du är.

Tror ingen skulle skriva det! Folk läser och den som gör det vill nog inte bli outad. Sen tänk på att det slängs ut "rykten" till bara en. Då kan det bli tråkigt! (Nej inget personligt passar bara det som nu händer och pratas om?
Är inte så att folk sitter och pladdrar om allt de vet eller tror sig känna till.
Citera
2016-12-05, 16:58
Medlem
81rulezs avatar
X:et är en kunskapskälla, han kan mycket och vet mycket... Men han måste lära sig att andra också vet och kan. Han får inte ta det personligt om någon lyckas veta mer osv. Det är ingen tävling om kunskap...det är logiskt vetande och moget uppförande. Till X säger jag bara: du är säkert en jävligt bra kille, så visa den sidan istället...respektera andra för deras kunskap, och om man vill dela med sig eller inte, det är inte ditt val, det är mitt. Peace broder!
Citera
2016-12-05, 21:30
Avslutad
Citat:
Mega är inte ute i BS, han håller ,käften om mycket som han skulle kunna säga om han ville, men han må vara ett kräk, men han håller faktiskt käft om många saker.

Ändå är han som Brian (Edit!) Sandberg och lipar ut i media och ska skriva böcker om bikerlivet.
Senast redigerad av Lunkan99 2016-12-05 kl. 21:36.
Citera
2016-12-05, 21:45
Medlem
Ni kan säkert detta bäst men nu råkar det vara så att out och BS inte är samma sak, för samma sak har inte olika namn, och man byter inte benämning om det ändå ska stå för samma sak, ungefär som att vissa tror att olika patachar kan ha samma innebörd.

Sedan får ni tjata hur mycket ni vill. Fundera på varför Mega ex har slipat bort en annans medlemsgadd men att hans inte blev det.

Man använde även out förr, med la till bad. Som Mongols har, det står OUT BAD.

Tror ni man skriver BS. BAD?

Klart man gör det, ni vann
Citera
2016-12-05, 22:28
Medlem
81rulezs avatar
Citat:
Ni kan säkert detta bäst men nu råkar det vara så att out och BS inte är samma sak, för samma sak har inte olika namn, och man byter inte benämning om det ändå ska stå för samma sak, ungefär som att vissa tror att olika patachar kan ha samma innebörd.

Sedan får ni tjata hur mycket ni vill. Fundera på varför Mega ex har slipat bort en annans medlemsgadd men att hans inte blev det.

Konsekvenserna av att slipa bort en medlemstatuering blev för uppseendeväckande i pressen, att man beslutade om att skriva out, samt datum. Bötningen blev mer rejäl, men man skippade det direkta våldet. Klokt i min mening, eftersom man har trots allt varit bröder...och ska leva med sina beslut.
Citera
2016-12-06, 06:39
Medlem
veritatems avatar
Citat:

Eftersom det alltid märks ord och alltid skall påpekas fel osv från din sida, så ska jag tala om en sak för dig nu angående ovan inlägg från din sida!
Det har aldrig "slipats" bort någon tatuering, mer än i media då förstås, media baserade sina slutsatser angående tatueringen enbart på en bild, men "trodde" att den slipats bort med en vinkelslip.

Däremot så har en tatuering bränts bort med ett strykjärn.
Citera
2016-12-06, 07:55
Medlem
81rulezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Eftersom det alltid märks ord och alltid skall påpekas fel osv från din sida, så ska jag tala om en sak för dig nu angående ovan inlägg från din sida!
Det har aldrig "slipats" bort någon tatuering, mer än i media då förstås, media baserade sina slutsatser angående tatueringen enbart på en bild, men "trodde" att den slipats bort med en vinkelslip.

Citera
2016-12-06, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem

De använde väl både och har jag för mig.
Citera
2016-12-06, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81rulez
men man skippade det direkta våldet. Klokt i min mening, eftersom man har trots allt varit bröder...och ska leva med sina beslut.
Jaha ja, så man bytte termer för att slippa ev mula ngn som lurat hela kluben. YHahahhhaha..

De gräver ner dem och de hittas aldrig så den biten är de minst sagt diskreta med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in