2016-12-05, 13:36
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Synd att inte "Die Ordnungspolizei" finns tillhands. Men låt tyskarna bli rövknullade av den nya Adeln några år till. När Merkel är borta får skräpfolket passa sig
2016-12-05, 14:24
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Ja, vad ska man säga... må den här stackars tjejen vila i frid.

Men.... det här låter vidrigt, men det glädjer mig att det den här gången är en politiker som har blivit kulturberikad från MENA. Är det någon som ska drabbas så är det politiker... och folk som vill ha MENA folket i deras länder.

Med såna föräldrar så var hon garanterat lika sjuk i huvudet som sina föräldrar. Så jag tycker inte synd om hon, jag tycker det var tur att det var hon och inte någon oskyldig så blev drabbad.
Nu får vi hoppas att hon inte hade några syskon så föräldrarnas DNA dör ut.
2016-12-05, 15:40
Medlem
Tochtlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Fyfan vad jag mår illa av vad som skrivs här. Ni är ju fanimig sinnessjuka.

Hur är ni mycket bättre när ni påstår att de som gör något gott för mänskligheten ( invandringsreglering är en annan sak) förtjänar att våldtas och mördas?
Vi är eniga om att det är osmakligt att glädjas åt en annan människas död. Däremot har jag viss förståelse för de som gör det, även om jag inte samtycker. Denna kvinna kämpade för att få in fler rasfrämlingar i Tyskland. Som alla vet är denna invandring skadlig, främst för unga tyska kvinnor. Den bittraste ironi i universum slog till när hon själv blev våldtagen och mördad av en person hon valde att skydda. Att kämpa för att släppa in fler "flyktingar" till Tyskland eller Europa över huvud taget är inte att göra något gott för mänskligheten, det är precis tvärt om. Våldtäkter, mord, främmande kvinnosyn, islamskt övertagande, vita rasens undergång är flera av de tråkigheter som medföljer invandring.

Unga, i synnerhet kvinnor, är naiva och tror gott om alla. Sådan är den curlade generationen som aldrig stått inför konflikt. Har man växt upp i ett rasrent område i övre medelklassen, vilket vi kan utgå ifrån när hennes farsa är EU-politiker, så är det klart att hennes världsbild formas till att tro att allt är frid och fröjd och att alla människor egentligen är snälla.
Senast redigerad av Tochtli 2016-12-05 kl. 15:42.
2016-12-05, 18:19
Medlem
arakas avatar
Jag tror faktiskt att tom om Angela eller Stefan blev gruppvåldtagna av ett gäng barn från Afghanistan och fick ett basebollträ uppkört i röven så skulle inte en det ändra på vare sig deras flyktingengagemang eller politiken. Det är kört så länge socliberalerna styr.
2016-12-05, 20:57
Medlem
staticages avatar
Tyskarna är körda,denazifieringen efter andra världskriget är ett tungt kors för tyskar att bära,man vågar inte kritisera ett skit som skulle vara i närheten av invandrare.
Det ännu konstigare är varför sverige känner skuld över nazityskland,media bombarderar ju ut hur hemska nazisterna var för 70år sen,tom statsministern gillar att anklaga folk för nazister.Helt bissarrt.
2016-12-05, 21:08
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Tyskarna är körda,denazifieringen efter andra världskriget är ett tungt kors för tyskar att bära,man vågar inte kritisera ett skit som skulle vara i närheten av invandrare.
Det ännu konstigare är varför sverige känner skuld över nazityskland,media bombarderar ju ut hur hemska nazisterna var för 70år sen,tom statsministern gillar att anklaga folk för nazister.Helt bissarrt.
Permittenttrafiken, sveriges export av järnmalm till nazityskland, bollhusmötet alltså sveriges undfallenhet under WW2 har nog betytt en hel del för de socialliberala politikernas och journalisternas invandringspolitik.
2016-12-05, 21:20
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staticage

Vad jappar du om?
Har du glömt bort PEGIDA-demonstrationerna där halva städer gick man ur huse för att visa att man fått nog av skäggiga invandrande muslimer?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Pegida

https://www.youtube.com/watch?v=9JOx7ind4s0
2016-12-05, 22:53
Medlem
Kan någon hitta en länk till en svensk tidning som rapporterar om detta? Har alla tidningar blivit tillsagda att tysta ner detta?
2016-12-05, 22:56
Medlem
tryggtochbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Kan inte detta ha att göra med någon sorts försvarsmekanism från föräldrarnas sida, typ det kunde ju ha varit vem som helst och detta som hände var bara "otur"

Det verkar vara en ganska vanligt fenomen som antagligen handlar om just ett mentalt försvar. När man väl inevsterat i en världsbild så är man obenägen att ändra den. Hjärnan gillar enkelhet, inte att byta uppfattning om saker och ting fram och tillbaka. Kan t.o.m. vara så att vi blir stärkta i vår tro på vår sak när vi bombarderas med bevis för motsatsen till vad vi tror på, antagligen som ett försvar för att förmågan att snabbt byta åsikt är kraftigt begränsad. Plus att om bevisen nu är så starka mot vår sak och vi missat dem så gör det oss till något av idioter. Ingen gillar att vara en idiot.

Har man dessutom investerat så tungt att man förlorar ett barn så kan det paradoxalt nog göra att man blir ännu mer fast övertygad, annars har man både levt en lögn, varit en idiot och bidragit till att döda sitt eget barn. Hyfsat starka incitament för att fortsätta tro på det man gör hellre än att byta åsikt, särskilt som det senare inte ger en ens barn tillbaka utan bara är att arbeta mot vad barnet själv trodde på.

Jag var själv mångkulturalist länge, tog mig många år att byta åsikt. Ovanstående gäller dock oavsett om man har "rätt" eller "fel". Det är inte lättare att byta åsikt bara för att man objektivt sett har "fel", däremot blir det mer sannolikt ju längre tiden går och ju mer man exponeras för händelser och fenomen som går stick i stäv med den egna världsbilden. Faktabombning omvänder däremot aldrig någon, tvärtom. Synd, eftersom jag gärna faktabombar snarare än finlirar.
2016-12-06, 04:54
Medlem
staticages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Vad jappar du om?
Har du glömt bort PEGIDA-demonstrationerna där halva städer gick man ur huse för att visa att man fått nog av skäggiga invandrande muslimer?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Pegida

https://www.youtube.com/watch?v=9JOx7ind4s0

Jojo men dom är bara en droppe i havet dom har tusentals supportrar vilket låter mycket med Svenska mått.
Tyskland är lika kört som Sverige.
2016-12-06, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av araka
Permittenttrafiken, sveriges export av järnmalm till nazityskland, bollhusmötet alltså sveriges undfallenhet under WW2 har nog betytt en hel del för de socialliberala politikernas och journalisternas invandringspolitik.

Nej inte ett skit. Däremot har säkert skuldpropagandan som tar upp just detta betytt en hel del för politikernas invandringspolitik.
2016-12-06, 09:34
Moderator
manamanahs avatar
(FB) Afghansk asylant våldtar och mördar ung student i Tyskland.

Finns tråd i mer passande forum.

Tråd låst.

Mod.
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här