Citat:
Ursprungligen postat av
krakkarn
Hej jag har ingenvidare bra kreativitet så jag frågar er med lite humor att göra ett bra julrimm till 3 kompisar på ordet Bong.

Mina hjärnceller tar kanske inte större språng
Men jag lyckades hitta den här i HongKong
Så om du aldrig mer vill få fjong
Sug då av denna bong