Citat:
Ursprungligen postat av
kaffemoster
Hans besök på en gayklubb är ett genidrag. Nu har han bevisat att folk kastar sten i glashus. Intolerans finns överallt, inte bara bland SD:are. Enda skillnaden är att SD inte hycklar med var de står. Alla jävla PK-människor visar sig inte vara så toleranta när det väl kommer till kritan
Bestod "genidraget" i att göra sig till driftkucku för hela det politiska etablissemanget så har vi här att göra med en helt ny typ av "genier" vi inte tidigare stött på!
Bestod "genidraget" i att gå ut med sin bisexuella läggning inför hela svenska folket och alla Sverigevänner där ute, så får det respekteras, då även Jimmy har rätt att göra vad han vill i stängda sovrum eller på öppna gayklubbar.
Bestod "genidraget" i att försämra stämningen hos sina meningsmotståndare, får vi konstatera att det delvis lyckades, men att det förmodade syftet med den "geniala" aktionen misslyckades kraftigt.
Vem har påstått att det fanns en enda PK-människa på klubben? Jag tror inte att gästerna på en random gayklubb i Stockholm är talesperson för PK-människor i allmänhet. En pinsam liten detalj den påverkade Jimmy helt missade.
Jag har inte tagit del av några rapporter om stenkastning på klubben. Ingenting hände enligt SD:s egen presstjänst. Inga polisingripanden gjordes. Vari genialiteten i detta ligger får var och en avgöra.
Lämna nu det bisexuella "geniet" Jimmy ifred. Det här är en privatsak och passar inte på detta forum!
Jag har hört rykten om att Jimmys VIP-kort till bögklubben redan ligger i posten.