2016-12-04, 17:23
  #2317
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Hans besök på en gayklubb är ett genidrag. Nu har han bevisat att folk kastar sten i glashus. Intolerans finns överallt, inte bara bland SD:are. Enda skillnaden är att SD inte hycklar med var de står. Alla jävla PK-människor visar sig inte vara så toleranta när det väl kommer till kritan

Bestod "genidraget" i att göra sig till driftkucku för hela det politiska etablissemanget så har vi här att göra med en helt ny typ av "genier" vi inte tidigare stött på!

Bestod "genidraget" i att gå ut med sin bisexuella läggning inför hela svenska folket och alla Sverigevänner där ute, så får det respekteras, då även Jimmy har rätt att göra vad han vill i stängda sovrum eller på öppna gayklubbar.

Bestod "genidraget" i att försämra stämningen hos sina meningsmotståndare, får vi konstatera att det delvis lyckades, men att det förmodade syftet med den "geniala" aktionen misslyckades kraftigt.

Vem har påstått att det fanns en enda PK-människa på klubben? Jag tror inte att gästerna på en random gayklubb i Stockholm är talesperson för PK-människor i allmänhet. En pinsam liten detalj den påverkade Jimmy helt missade.

Jag har inte tagit del av några rapporter om stenkastning på klubben. Ingenting hände enligt SD:s egen presstjänst. Inga polisingripanden gjordes. Vari genialiteten i detta ligger får var och en avgöra.

Lämna nu det bisexuella "geniet" Jimmy ifred. Det här är en privatsak och passar inte på detta forum!

Jag har hört rykten om att Jimmys VIP-kort till bögklubben redan ligger i posten.
__________________
Senast redigerad av ursprungligen 2016-12-04 kl. 17:30.
Citera
2016-12-04, 17:37
  #2318
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Det här förklarar partiledarens psykiska problem, han är smygbög och kanske pedofil.
Det är bråttom för SD att hitta en ny och frisk partiledare.

Det svåra blir ju att hitta någon som vill ta över soppan Jimmy lämnar över efter sig. Nu när det numera står inskrivet i tjänstebeskrivningen att man måste göra sig till åtlöje på gayklubbar också, så blir det kanske inte så många "normala" sökanden till partiledarposten.

Jag utgår ifrån att redan uteslutna medlemmar inte får söka posten.

Vi får hoppas att Sverigevännerna där ute i den riktiga verkligheten är lika toleranta mot smygbögar som de betalda skribenter som skriver här på FB.

Jimmy borde allvarligt fundera på att pensionera sig efter den här pinsamma bögmissen om han inte vill skada partiet.
__________________
Senast redigerad av ursprungligen 2016-12-04 kl. 17:48.
Citera
2016-12-04, 18:05
  #2319
Medlem
JÅ håller på att bli stigmatiserad och tar åter på sig sin så numera berömda offerkofta igen. En partiledare med dubbla budskap och dolda agendor är inte trovärdig och på sikt kommer han att få problem om han inte talar i klartext vad som är hans ståndpunkt i denna något pikanta fråga. Men vågar han komma ut öppet med sin homosexualitet kan det faktiskt bli så att han kan vinna nya väljare.
Citera
2016-12-04, 18:26
  #2320
Medlem
Så han är smygbög, men vart kom det med att han är pedo? Jag kan se han som en. Han har lite autism drag och sådana har också personalitets störningar som gör en lite vilse med vem han är.
Citera
2016-12-04, 18:29
  #2321
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
JÅ håller på att bli stigmatiserad och tar åter på sig sin så numera berömda offerkofta igen. En partiledare med dubbla budskap och dolda agendor är inte trovärdig och på sikt kommer han att få problem om han inte talar i klartext vad som är hans ståndpunkt i denna något pikanta fråga. Men vågar han komma ut öppet med sin homosexualitet kan det faktiskt bli så att han kan vinna nya väljare.

Bra analys!

Jimmy fiskar i grumliga vatten som vanligt. Det som blev fel var väl bara att han inte blev något riktigt offer på bögklubben den här gången utan bara lite kyligt bemött. Det räcker inte hela vägen till att gråta ut hos Malou ens. Offerkoftan blev bara solkig av bögvinkeln och att trixa med dolda agendor är knappast något som lurar in nya väljare i fållan.

Han kan gärna förklara sitt irrationella beteende för att förtydliga sig lite och öka på sin trovärdighet som dalar genom bögskandaler som denna.

Inget nytt under solen.
Citera
2016-12-04, 18:31
  #2322
Bannlyst
Jag börjar undra om SD är rädda för att ta ansvar de senaste åren har de blivit tystare de har ingen politik-Nu har Ekroth gjort bort sig och nu Åkesson. Det är precis som de brister i omdöme att de alltid varit loosers och nu vid triumfens ögonblick orkar de inte axla manteln. De blir ängsliga som de svenska skiddamerna som råkar leda någongång som halkar bryter staven eller annat.
Det brukar heta otur men det är naturens lag att reglera -Svaga homofila element och rottweilerpersonligheter håller inte när valet närmar sig och den svenska statsministerrollen ska beträdas.
Citera
2016-12-04, 18:47
  #2323
Medlem
Sillberskys avatar
Den "påstådda gayklubben" är i själva verket en gaybar alt gayställe enl ägarna och en gaysajt.

http://www.qx.se/noje/27509/secret-garden-nytt-gaystalle-i-stockholm
Citera
2016-12-04, 18:58
  #2324
Medlem
Elashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Hans besök på en gayklubb är ett genidrag. Nu har han bevisat att folk kastar sten i glashus. Intolerans finns överallt, inte bara bland SD:are. Enda skillnaden är att SD inte hycklar med var de står. Alla jävla PK-människor visar sig inte vara så toleranta när det väl kommer till kritan

Precis. De brölande aporna i tråden förstår inte detta.
Citera
2016-12-04, 19:22
  #2325
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Precis. De brölande aporna i tråden förstår inte detta.

Vad blir nästa genidrag, att besöka en moske och frottera sig med muslimer?
Citera
2016-12-04, 19:24
  #2326
Medlem
kaktus-konnys avatar
Har inte plöjt tråden, men givetvis ett strategiskt drag efter att Ekeroth slått en kille på truten i krogmiljö.
Nu bevisar JÅ att SD är utsatta i offentlig miljö. Samt att han kan trycka dit PKmänniskorna och visa att "alla visst Inte är välkomna överallt!". Töntigt men rätt smart.
Att ingen anmälan upprättats styrker bara detta.
Citera
2016-12-04, 19:33
  #2327
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbersky
Den "påstådda gayklubben" är i själva verket en gaybar alt gayställe enl ägarna och en gaysajt.

http://www.qx.se/noje/27509/secret-garden-nytt-gaystalle-i-stockholm

lol definiera skillnaderna mellan gayklubb, gaybar och gayställe? Just curious.
Citera
2016-12-04, 19:50
  #2328
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Hans besök på en gayklubb är ett genidrag. Nu har han bevisat att folk kastar sten i glashus. Intolerans finns överallt, inte bara bland SD:are. Enda skillnaden är att SD inte hycklar med var de står. Alla jävla PK-människor visar sig inte vara så toleranta när det väl kommer till kritan

Men inget är väl mer kännt att bögar inte är toleranta människor. Hierarkin i homosexvärlden är ju stenhård. Längst upp hittar du bögarna i kostymer som jobbar på bank och längst ner transvestiter som vill uppträda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in