2014-09-16, 09:39
Medlem
Dreamstates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Majestic
Ehh, va?

Bry dig inte om honom, han är bara ännu ett extremistmiffo som sitter och mordhotar Åkesson på nätet..
Citera
2014-09-16, 14:18
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Jag skulle utan att tveka sätta en kula mitt emellan ögonen på den fan om jag fick chansen.

Sätt på kaffet, Aschberg kommer snart på besök. Och nej, inte skulle du sätta en kula mellan ögonen på någon.
Citera
2014-09-16, 14:50
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Kula ?
Jag skulle utan att tveka sätta en kula mitt emellan ögonen på den fan om jag fick chansen.

Jävla rasist
Citera
2014-09-17, 20:50
Medlem
Satte och tittade på hans kroppsspråk under debatten med alla partiledare. Han var ganska lugn fram till att ämnet invandring kom upp. När Reinfeldt började prata om invandring så blev Jimmie ganska upprörd och skakade på huvudet. Han hade en väldigt aggressiv stirrande blick. En viss avsky i hans ansiktsuttryck. Kom att tänka på Hitler i talarstolen.

Undrar om någon annan också la märke till detta?
Citera
2014-09-17, 21:22
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosophila
Satte och tittade på hans kroppsspråk under debatten med alla partiledare. Han var ganska lugn fram till att ämnet invandring kom upp. När Reinfeldt började prata om invandring så blev Jimmie ganska upprörd och skakade på huvudet. Han hade en väldigt aggressiv stirrande blick. En viss avsky i hans ansiktsuttryck. Kom att tänka på Hitler i talarstolen.

Undrar om någon annan också la märke till detta?

Jimmie Åkesson är ingen Hitler. Hitler hade karisma.
Citera
2014-09-17, 22:48
Medlem
korrektists avatar
Vad har hänt med Åkessons framtand? Det har ju försvunnit en liten bit av den
Citera
2014-09-17, 23:02
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektist
Vad har hänt med Åkessons framtand? Det har ju försvunnit en liten bit av den

Enligt Åkesson själv är det en gammal krigsskada. Mitt tips är att han skadat tanden och inte har haft tid att laga den pga valförberedelserna.
Citera
2014-09-19, 12:27
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Kula ?
Du är vänster va? Det märks på ditt enorma hat.

Citat:
Ursprungligen postat av Macke85
]Det är inte Åkessons privata pengar.[/b] Åkesson är yrkespolitiker och lever på "bidrag" från folket (skattebetalarna). Därför anser jag att det kan finnas ett visst intresse för skattebetalarna hur olika yrkespolitiker använder sina bidrag. Tycker man att Åkessons spelande är OK så visst. Det får man absolut tycka, men då är det väl inte hela världen heller att media rapporterar om spelandet.
Ok, läkare, sjukvårdare mm. Alla som arbetar i den offentliga sektorn får alltså heller inte
spela?
Citera
2014-09-19, 22:47
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Enligt Åkesson själv är det en gammal krigsskada. Mitt tips är att han skadat tanden och inte har haft tid att laga den pga valförberedelserna.

och vad är krigsskada omskrivning för, Värnplikten måste han ju ha gjort för över 10 år sedan, eller har han gjort något utomlands ?
Citera
2014-09-20, 12:47
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
och vad är krigsskada omskrivning för, Värnplikten måste han ju ha gjort för över 10 år sedan, eller har han gjort något utomlands ?

Ärligt talat tror jag han skämtade lite med reportern som frågade. Något säger mig dock att han var inblandad i något fysiskt handgemäng för några år sedan. Tanden kan ju ha blivit skadad då och därefter kan skadan ha förvärrats eftersom han inte fixat den.
Citera
2014-09-20, 13:04
Medlem
euns avatar
Någon med lite info om jimmies donna? Hur träffades dom, är hon sd sympatisör, vad heter deras barn, ja ni fattar fyll på med info!
Citera
2014-09-21, 23:30
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eun
Någon med lite info om jimmies donna? Hur träffades dom, är hon sd sympatisör, vad heter deras barn, ja ni fattar fyll på med info!

Hon heter Louise Erixon som är dotter till riksdagsledamoten Margareta Larsson (SD), så SD är hon utan tvekan. Sonen heter Nils. Något mer du inte vet....?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in