Ustiugov tappar flera minuter och slutar 34:a?
Motsatt dagsform ihelgen mot Stina t ex, märkligt stora svängningar från en dag till nästa på flera åkare.
Med ett koppel sjukt starka åkare bakom sig och något tveksamt fäste så är detta inte någon jättechock direkt. Handlar nog inte så mycket om psyke eller utgångshastighet som många här vill antyda. Krävs en Olsson, Sundby eller möjligtvis gamla Cologna för att hålla undan på en sådan här bana. Det är i princip ett damfenomen inom längdskidåkningen att i mil hålla undan från klungor.
Ja då har astma syndby hittar rätt dos i vallabussen idag. Hade tänkt skita i denna säsong på tv med dopade norrmän, men då jag inte tål att en dopingavstängd person vinna så skiter jag i detta från nu blir så jävla förbannad.
Älskade kolla längdåkning och cykel, cykel slutade jag kolla på för fler år sen pga av allt jävla fuskande, nu får norge mig att inte tro att prestationerna som görs är äkta.
Ustiugov tappar flera minuter och slutar 34:a?
Motsatt dagsform ihelgen mot Stina t ex, märkligt stora svängningar från en dag till nästa på flera åkare.
Han såg märkligt nog seg ut från första stavtaget. Åkte så långsamt ut från startfållan att jag hajade till.
Vi andades luft o frid när vi gick in i helgen nu är det söndag och det finska vemodet har slagit sig ner över Sverige nu väntar bara på skidskyttefiasko så är söndagsdeppen total.
Störande att 2 inkvoterade kvinnor ska kommentera i studion något som handlar om manlighet
krig mandom mod o morska män. Hur ska två vaginor förstå vad det handlar om? Som alltid hoppar i säng med vinnaren oavsett vilket land han kommer från.