Aja, nu vet jag inte hur mycket touren ger, men Calle ligger väl iaf etta eller tvåa totalt. Sundby vinner ju både etappen och touren, så han går nog förbi.
Sunby åker ifatt 50 sek o går lekande lätt ifrån i mina ögon av en kille med alldalig fysik tom klenare än de andra-det ska inte va möjligt idag sjönk längdskidor lite till i trovärdighet harskruvat ner volymen vill inte höra de okritika röstena berömma fuskaren
Ja då har astma syndby hittar rätt dos i vallabussen idag. Hade tänkt skita i denna säsong på tv med dopade norrmän, men då jag inte tål att en dopingavstängd person vinner så skiter jag i detta från nu blir så jävla förbannad.
Så har Sundby fått gråta lite med.....revenge of The astmatiker.
Vilken återväxt i det landet, Kläbo tvåa!!
För Calles del så hade han behövt bättre fäste.
Även om han inte är den intelligentaste åkaren så tror jag inte felet är att han sprängde sig för mycket för tidigt, syntes så väl redan i första långbacken att det knappast skulle hålla med så mycket släpp i skidorna.
Vi andades luft o frid när vi gick in i helgen nu är det söndag och det finska vemodet har slagit sig ner över Sverige nu väntar bara på skidskyttefiasko så är söndagsdeppen total.
Störande att 2 inkvoterade kvinnor ska kommentera i studion något som handlar om manlighet
krig mandom mod o morska män. Hur ska två vaginor förstå vad det handlar om? Som alltid hoppar i säng med vinnaren oavsett vilket land han kommer från.
Senast redigerad av capodaster 2016-12-04 kl. 12:51.