2016-12-03, 18:42
Medlem
Z2361s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Vad har du för belägg för det?

Här finner du många exempel:

https://www.google.se/amp/s/motargument.se/2014/09/10/sverigedemokraterna-det-hbtq-vanliga-partiet/amp/?client=ms-android-sonymobile

Jag vet även själv vad många SD:are har för åsikter om homosexualitet.
Citera
2016-12-03, 18:47
Medlem
Historien haltar verkligen. Adolf Hitler ville starta revolutionen i en ölkällare. Jag har svårt att se att revolutionen i Sverige skulle startas på en "gaybar".... .....
Citera
2016-12-03, 18:47
Medlem
Medborgargardists avatar
Vad i helvete håller Åkesson på med... han skämmer ut sig. Försöker appellera till massorna genom att hela tiden anpassa sig efter den socialliberala konsensuskulturen och den judeomarxistiska dikotomin som försöker påstå att problematiken med massiv invandring och islamisering är problematiskt för att bögarna inte kan böga lika mycket längre... Att svenska folket etniskt byts ut mot främlingar är inte lika angeläget, men att bögar inte kan gå med dildos i pannan under segermarscher på Stockholms gator, ja då är det högst problematiskt... Sluta prioritera idiotsaker Åkesson om du någonsin vill att (SD) skall bli relevanta igen.
Citera
2016-12-03, 18:49
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av envoke
Lätt att vara generös med andras pengar
*våra pengar

Inte mina, inte dina, inte andras - våra.

Jag betalar mer i skatt per år än vad medelsvensson tjänar men det är skitsamma, samhälle betyder gemensam pott.

Och jag skulle vara överlycklig om *våra* pengar (däribland mina) användes till att rädda lite liv istället för att du ska få dubbel chipspåse till fredagen via nåt jobbskattebidrag.
Citera
2016-12-03, 18:50
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgargardist
Vad i helvete håller Åkesson på med... han skämmer ut sig. Försöker appellera till massorna genom att hela tiden anpassa sig efter den socialliberala konsensuskulturen och den judeomarxistiska dikotomin som försöker påstå att problematiken med massiv invandring och islamisering är problematiskt för att bögarna inte kan böga lika mycket längre... Att svenska folket etniskt byts ut mot främlingar är inte lika angeläget, men att bögar inte kan gå med dildos i pannan under segermarscher på Stockholms gator, ja då är det högst problematiskt... Sluta prioritera idiotsaker Åkesson om du någonsin vill att (SD) skall bli relevanta igen.

Jag vill kunna gå med en dildo i pannan och jag vill att du och Jimmie respekterar det. Jimmie verkar vara på god väg, jag välkomnar honom varmt.
Citera
2016-12-03, 18:50
Medlem
RonnyKålmans avatar
Hur kommer det sig att så många killar här försvarar bögeriet? "Vad spelar det för roll" "men ska det vara så viktigt" "borde inte vara relevant" osv osv Vad är det frågan om är ni fikusar hela jävla bunten eller?? Vad har hänt med svenska män! Skärpning!!
Citera
2016-12-03, 18:51
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z2361
Här finner du många exempel:

https://www.google.se/amp/s/motargument.se/2014/09/10/sverigedemokraterna-det-hbtq-vanliga-partiet/amp/?client=ms-android-sonymobile

Jag vet även själv vad många SD:are har för åsikter om homosexualitet.
Eh meh, SD har vindflöjlat - ibland flera gånger fram och tillbaka - i varje fråga utom "ut med packet" så vem vet vad de tycker om homos just den här veckan, beror väl på om de varit på middag med en näringslivsbög eller inte...
Citera
2016-12-03, 19:03
Medlem
Vedklyvens avatar
Bra Jimmie. Publicitet är alltid bra för SD.

Det har inte PK-idioterna på Aftonslaskan begripit än.
Citera
2016-12-03, 19:17
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Inte orkat läst hela tråden o det kanske har tagits upp redan. Rent spontant så tänkte jag att han gick dit för att visa att medlemmar av Sverigedemokraterna inte kan röra sig ute utan att bli antastade eller överfallna av andra människor. Med tanke på det som hände Kent i en krogkö så visar detta på att det kanske inte är så konstigt att Kent råkar illa ut när vänsterfolk anser sig ha rätt att klå upp SD-folk.

Detta kommer troligen Åkesson använda till Kents försvar och med rätta.

Vänsterfolk och bögar/flator har ingen tolerans för oliktänkande.
Man hävdar allas lika värde, så länge det inte är SD.
Överfallet på Åkesson visar homosexuellas intolerans.
Det har absolut tagits upp och du är ute på riktigt hal is. SD:s egen presschef dementerade att det skulle ha varit någon aggressivitet mot Jimmie Åkesson när han besökte gayklubben.
Citera
2016-12-03, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Haha men nej, man föds till det. Man blir inte homo pga Tv-program, pridetåg eller kändisar. Släpp kylskåpet och slappna av. Finns lika många homos i Mellanöstern som i Sverige, skillnaden är bara att här är det okej att vara det medan därborta är det likställt med dödsstraff vilket innebär att du inte ser några homos där medan du ser flera här hemma.

Då är det ju lite underligt att det knappt finns några andra arter som är homosexuell men det är väl inte jämförbart?

Det här med gaykulturen är ju också en sak eliten driver liksom mångkulturellen. Du ser ju också att dessa kulturer krockar ganska hårt. Varför är gayvärlden för mångkulturellen när det första dom kommer stänga ned när dom får makten är gaykulturen?

Du fattar?
Och varför glider Åkesson runt på gayklubb när det inte går att omvända dem?
Det är omöjligt.
Allt är regisserat in i minsta detalj för att förstöra det västerländska samhället.
Så allt tyder på att Åkesson är helt off eller att han har blivit köpt av eliten.
Citera
2016-12-03, 19:21
Medlem
Vad har Sd emot gay? Eller varför sånt rabalder om JÅ:s besök på en gayklubb?
Citera
2016-12-03, 19:37
Medlem
Uuhhhu det där var ett lågvattenmärke av rang.
Förvisso hade jag inte mycket över för Jimmie innan detta, den lilla NWO-dockan han är.
Men bögeri. Vafaan.
Gillar han småpojkar också?

Jaha då var även SD struket från listan av kandidater till min röst.

Då återstår...INGEN.
Va faan gör jag nu då 2018? ...blir soffan IGEN som de senaste 14 åren antar jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in