Citat:
Ursprungligen postat av
herrwille
Börja inte med att ta upp historieskrivningar och religiösa aspekter där homosexuella mördas, det är inget jag har påstått.
Jag är emot homopropagandan som genomsyrar våra samhällen. Och homosexualitet är inget som är positivt i stor skala. Vare sig du vill eller inte.
För det första kan inte samkönade par bli föräldrar och för det andra så kan inte en man ersätta en mor eller tvärtom. Mor och far är två komponenter som ett barn behöver.
Men det är inte bara religiösa aspekter, man har jagat och skadat homosexuella enbart på grund av deras läggning, oavsett religion. På samma sätt som SD-anhängare hängs ut och hatas. Enbart på grund av vad de är.
Men homosexualitet ökar inte bara för att det är accepterat. Det är inte som att man väljer sin läggning. Jag vill påstå att det är ofrivilligt vad man går igång på.
Nej, man kan inte ersätta en mamma eller pappa. Samkönade par kan inte föröka sig på eget sätt, men det finns möjligheter för dem att få ett lyckligt liv.
Vem är du att beröva andra människor deras kärlek och lycka?
På vilket sätt drabbas du av att andra människor är lyckliga?
Det enda sättet jag kan ens tänka mig att du påverkas är att
1) Du får bättre odds ju färre konkurrenter du har.
2) Skattepengar kan eventuellt användas för att hjälpa samkönade få barn (osäker här)