2016-12-03, 17:38
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Du får ju ta och läsa på i ämnet.
Man föds inte på det sättet.
Det handlar ju om att bli matad med massa skit under tidiga år. Ok, det finns en del udda människor som inte hittar sig själv i dagens samhälle och söker sig till andra saker. Det är ju knappast någon tillfällighet att konstnärskretsar är både homosexuella och vänster. Det här odlar ju givetvis eliten och gör allt för att öka antalet i dessa grupperingar.

Det är också ett ytterligare tecken på att Åkesson har blivit värvad av eliten och förmodligen kommer fortsätta att ha sönder Sverige.
Haha men nej, man föds till det. Man blir inte homo pga Tv-program, pridetåg eller kändisar. Släpp kylskåpet och slappna av. Finns lika många homos i Mellanöstern som i Sverige, skillnaden är bara att här är det okej att vara det medan därborta är det likställt med dödsstraff vilket innebär att du inte ser några homos där medan du ser flera här hemma.
Citera
2016-12-03, 17:39
Medlem
mymyselfs avatar
[quote=ShariaInstructor|59195191]Det var väl inte fel att gå ut på en klubb. Jimmie är väl inte ute så mycket. Jag tror han och hans sällskap ville ta en drink och snacka lite som vanligt folk med ovanligt folk.

Tror jag med och maten, ölen, drinkarna är väl inte homosexuella?
Citera
2016-12-03, 17:43
Medlem
Ylicows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Åkersork ser påtänd som fan ut, den lyckosten! Visste jag inte bättre så skulle jag tro att han i fotoögonblicket tänker "kuuuuk!".

Din kompis är absolut inte irrelevant och jag vill se bild på honom också!

Personen i fråga ville inte vara med här.
Senast redigerad av Ylicow 2016-12-03 kl. 17:49.
Citera
2016-12-03, 17:46
Medlem
Torpedullas avatar
OJ vad förväntansfull han ser ut här. Av de döda gäddögonen syns inte ett spår. KÅT GLAD och TACKSAM. Kom ut Jimmie!!!
Citera
2016-12-03, 17:52
Medlem
Inte orkat läst hela tråden o det kanske har tagits upp redan. Rent spontant så tänkte jag att han gick dit för att visa att medlemmar av Sverigedemokraterna inte kan röra sig ute utan att bli antastade eller överfallna av andra människor. Med tanke på det som hände Kent i en krogkö så visar detta på att det kanske inte är så konstigt att Kent råkar illa ut när vänsterfolk anser sig ha rätt att klå upp SD-folk.

Detta kommer troligen Åkesson använda till Kents försvar och med rätta.

Vänsterfolk och bögar/flator har ingen tolerans för oliktänkande.
Man hävdar allas lika värde, så länge det inte är SD.
Överfallet på Åkesson visar homosexuellas intolerans.
Citera
2016-12-03, 17:53
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torpedulla
OJ vad förväntansfull han ser ut här. Av de döda gäddögonen syns inte ett spår. KÅT GLAD och TACKSAM. Kom ut Jimmie!!!
Jag försöker förstå varför en karl som är sambo med en kvinna går på bögklubb utan henne. Hade det varit vem som helst så hade svaret varit uppenbart. Här är de kanske inte lika självklart.
Citat:
Ursprungligen postat av Ylicow
Personen i fråga ville inte vara med här.
Det vill nog inte Jimmie heller så posta bilden på din väninna nu!
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson

Det vore inte så konstigt om han vore det såklart, det är väldigt klassiskt att de som hatar själva är del av eller har något liknande själv som de hatar. Ekeroth är kanske det mest klassiska, patologiska exemplet. Ingen vore förvånad om det fanns lite hemligheter i SD-garderoberna med så mycket ilska och hat som måste ut.

OBS! att jag inte tycker att det är något fel att vara homo eller invandrare eller svensk eller whatever, men påpekar bara att hat ofta/oftast/alltid kommer från självhat.
För att inte tala om vilka perversa böjelser som gömmer sig i svenskhatarnas garderober, omg!!! Mona Sahlins BDSM/slav-ring hon bär på fingret är bara toppen på isberget!
Senast redigerad av Fnissturken 2016-12-03 kl. 17:55.
Citera
2016-12-03, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttAnonymtKonto
Ja, jag anser att du har fel.

Det är fullt normalt att visa samma respekt för två människor oavsett kön.
Vad är det som gör att två män är sämre föräldrar än en man och kvinna?
Perversa tankegångar att man accepterar att människor har olika sexuella läggningar?

Bögar och lesbiska har funnits i alla tider, men många har blivit straffade, mördare och lidit på grund av samma efterblivna synsätt som du har.
Börja inte med att ta upp historieskrivningar och religiösa aspekter där homosexuella mördas, det är inget jag har påstått.
Jag är emot homopropagandan som genomsyrar våra samhällen. Och homosexualitet är inget som är positivt i stor skala. Vare sig du vill eller inte.

För det första kan inte samkönade par bli föräldrar och för det andra så kan inte en man ersätta en mor eller tvärtom. Mor och far är två komponenter som ett barn behöver.

Citat:
Ursprungligen postat av Arnstadokratin
Vad exakt krävs då för att han inte ska vara "pro-hbtq"? Ska han vara emot samkönade äktenskap? Isf måste ju hela partiet ändra sig där. Eller ska homosex t.o.m. vara olagligt á la islam? Eller ska allt detta vara ok men man får bara inte visa/uttala stöd?
Vad är den direkta anledningen till att han inte kan va pro-hbtq? Han är ju inte kristen. Att han ska vara konservativ är ju inget skäl om det inte finns ytterligare motivering. Annars säger du att han måste vara en konservativ ideolog för att vara konservativ. Köpa allt med en ideologi bara för att.

Konservativa idag är väl såkallade liberalkonservativa för det mesta?
Så SD har alltså ännu tagit ett steg bakåt och blivit liberalkonservativa? Vad är det man ska bevara då, EU?

För det första borde man ta stort avstånd från den stora HBTQ-certifiering som sveper över västvärlden. Det är hjärntvätt på hög nivå och ingen liberalisering som man vill få det till. Den här certifieringen måste man som svensk medborgare ta del av. Den finns i den svenska läroplanen.

Priderörelsen har stort samröre med pedofila influenser och det är dom som styr agendan och får mångmiljonbelopp från svenska staten. Det är en pervers och sinnessjuk tankegång som sveper över väst.
Och det är inget man behöver vara religös för att sätta sig emot.
Citera
2016-12-03, 17:57
Medlem
Ylicows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Det vill nog inte Jimmie heller så posta bilden på din väninna nu!
Skillnad på en offentlig person måste jag säga.
Citera
2016-12-03, 18:09
Medlem
NyttAnonymtKontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Börja inte med att ta upp historieskrivningar och religiösa aspekter där homosexuella mördas, det är inget jag har påstått.
Jag är emot homopropagandan som genomsyrar våra samhällen. Och homosexualitet är inget som är positivt i stor skala. Vare sig du vill eller inte.

För det första kan inte samkönade par bli föräldrar och för det andra så kan inte en man ersätta en mor eller tvärtom. Mor och far är två komponenter som ett barn behöver.

Men det är inte bara religiösa aspekter, man har jagat och skadat homosexuella enbart på grund av deras läggning, oavsett religion. På samma sätt som SD-anhängare hängs ut och hatas. Enbart på grund av vad de är.

Men homosexualitet ökar inte bara för att det är accepterat. Det är inte som att man väljer sin läggning. Jag vill påstå att det är ofrivilligt vad man går igång på.

Nej, man kan inte ersätta en mamma eller pappa. Samkönade par kan inte föröka sig på eget sätt, men det finns möjligheter för dem att få ett lyckligt liv.

Vem är du att beröva andra människor deras kärlek och lycka?

På vilket sätt drabbas du av att andra människor är lyckliga?
Det enda sättet jag kan ens tänka mig att du påverkas är att

1) Du får bättre odds ju färre konkurrenter du har.
2) Skattepengar kan eventuellt användas för att hjälpa samkönade få barn (osäker här)
Citera
2016-12-03, 18:10
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lohnjennon
de gäster som attackerade och gick hem kan ta sin påhittade tolerans o stoppa upp den.

hbtq rörelsen ska väl vara accepterande?

Enligt en recension på Yelp spelas det mestadels schlager blandat med arabisk musik på stället, de öppensinnade kan väl börja spela en och annan låt med Ultima Thule när Jimmie hänger där.
Citera
2016-12-03, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z2361
Det som gör det uppseendeväckande är väl att han har polare i sitt parti som hatar homosexualitet

Vad har du för belägg för det?
Citera
2016-12-03, 18:41
Medlem
[quote=mymyself|59201435]
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det var väl inte fel att gå ut på en klubb. Jimmie är väl inte ute så mycket. Jag tror han och hans sällskap ville ta en drink och snacka lite som vanligt folk med ovanligt folk.

Tror jag med och maten, ölen, drinkarna är väl inte homosexuella?

Om jag själv går i Stockholm och ser någon bar, inte kontrollerar jag om det är bögeri....alla borde väl vara välkomna, även SD-medlemmar, ingen får ju diskrimineras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in