Citat:
Ursprungligen postat av
Gregory.House
Dagens skämt! Real Madrid sägs vilja värva Aaron Ramsey enligt " The Sun " och sägs vara värderad till 35 miljoner euro.
Kan inte ses som annat än ren lögn. Stämmer det så lyder mitt tips till Arsenal "sälj, sälj, sälj!". För de pengarna kan de få en mycket bättre spelare.
Var för övrigt på derbyt i helgen. En häftig upplevelse även för mig som neutral åskådare. Atlético blev totalt överkörda och Real lirade väldigt, väldigt bra. Trots Ronaldo's hat-trick var Marcelo den spelare som imponerade mest på mig. Alltid vetat att han är grym och hållt honom som världens bästa på sin position men att se hans teknik, löpningar och inlägg från läktarplats var fan i mig sanslöst. Vilken spelare! Förhoppningsvis har han många år kvar på högsta nivå. Trodde han var äldre men såg precis att han fyllde 28 i år.
Varane och Nacho gjorde det också väldigt bra i Ramos frånvaro. Trygga med boll och respektingivande i mittlåset.
Savic var katastrof. Framstår som rena knatteliraren bredvid Godin. Sen förstår jag inte varför Simeone valde Torres från start? Tyckte han var usel matchen igenom.