Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
Contrails skapas på en låg höjjd där flygplan inte flyger.. contrails syns därför alltid vid flygplatser där flygplan stiger.
Stämmer inte. Och det har bevisats. Sluta upprepa samma felaktiga påstående om och om igen.
Citat:
När ett plan har planat ut så är planet på en höjd där contrails inte kan skapas
Jo, contrail kan skapas även på hög höjd och det har bevisats i denna tråden.
Citat:
Jag lyssnar inte på SMHI eftersom dom är ett verktyg som används för att utföra terraforming projektet.
Ja är man en paranoid foliehatt kan man givetvis alltid hävda att det är "en del av konspirationen" så fort någon påvisar att man har fel. Inget nytt där inte.
Citat:
Jag lyssnar på flygplanspiloter istället eftersom dom vet vad contrails är.. och enligt dom så skapas aldrig contrails om inte flygplanet stiger vid en flygplats.. det finns därför inget som heter vågräta contrails.
Nej, piloter påstår inte alls detta. Och även om du nu kan hitta någon psykiskt sjuk pilot som påstår en sådan sak, så är det fortfarande bara ett auktoritetsargument, som jag extremt många gånger har förklarat för dig.
Det är verkligen sjukt ironiskt att du beklagar dig över att andra inte kan tänka själva och är bakom flötet, när sanningen är att det är DU som inte klarar av tänka själv. Du litar blint på vad ett antal idioter blott
påstår helt utan grund. Det är du som är ett får, inte vi andra som efterlyser bevis för dina påståenden.
Citat:
Chemtrails är dessutom 3-1000 gånger bredare och längre än vad contrails är.. och chemtrailsen dunstar inte vilket contrails gör.
Varför inte bara lägga till dina ständigt återkommande påståenden i din signatur i stället? Finns ingen anledning alls att sitta och upprepa dem, eftersom du vägrar (=kan inte) presentera bevis för dem.
Citat:
Om du fortfarande tror att chemtrails är contrails så kan det hända att du är troende som inte kan ta hand om dig själv om inte SMHI säger att vågräta contrails förgyller skyn sen flygplan uppfanns.
Jaja, vi som inte tror på extraordinära påståenden utan bevis är "troende".