2016-11-30, 08:33
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
Belägg/bevis för ditt svammel?

Hur lång tid skulle ta för dig som har internet, att hitta en video med en flygplanspilot som pratar om vad contrails är?

För mig tog det inte lång tid alls för cirka 15 år sedan när chemtrailsprojektet började.. men jag vet att jag hade problem att hitta samma typ av video under de senare åren.

Jag väljer videos eftersom jag då kan känna om dom är ärliga eller inte.

SMHI gör inga videos för att prata om det nya fenomenet "vågräta contrails"..

för att vi skulle hört det på deras röst om dom försökte hitta vilsna svenskar att ljuga om chemtrailsprojektet så utomjordingarna kan flytta in utaan att stöta på massa problematiska människoträlar som inte vil bli uppätna.
Citera
2016-11-30, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Hur lång tid skulle ta för dig som har internet, att hitta en video med en flygplanspilot som pratar om vad contrails är?

För mig tog det inte lång tid alls för cirka 15 år sedan när chemtrailsprojektet började.. men jag vet att jag hade problem att hitta samma typ av video under de senare åren.

för att vi skulle hört det på deras röst om dom försökte hitta vilsna svenskar att ljuga om chemtrailsprojektet så utomjordingarna kan flytta in utaan att stöta på massa problematiska människoträlar som inte vil bli uppätna.

DU påstår nått DU belägger det.
Citera
2016-11-30, 08:53
Medlem
KungPungPats avatar
Maj-Britt Theorin om HAARP och geoengineering https://youtu.be/PjiYa2KAD7g?t=8m42s

Maj-Britt vet hur vi ska lösa det här med chemtrails.. vi ska skriva mail till FN så dom kan lägga mailet i skrivbordslådan.

Som vi nu vet så har chemtrails diskuterats i riksdagen och i EU.. men inte i media för det är fortfarande hemligt för alla troende som ska ätas upp av utomjordingarna som sprayar chemtrailsen.

Det blir en en McMajbritt och compani åt insekten bakom chemtrails.
Citera
2016-11-30, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Det borde inte behövas. Du har inte presterat minsta lilla bevis för att dessa plan sprider något annat än vanliga avgaser.
Att du menar att du inte ser ett flygplan på flightradar bevisar inte att det planet sprider "chemtrails", det borde du väl själv förstå.

Du borde väl fatta att det är jävligt mysko om plan flyger kors och tvärs och sprider skit som i det här aktuella fallet - och deras rutter (och spridande av skit) inte finns att hitta på flightradar24.

Detta är ett slags bevis för mig i alla fall - jag har sett det själv och och använt min hjärna till att dra slutsatser kring det jag såg. Den skit som spreds av de okända planen liknar väldigt mycket det som benämns chemtrails.

Pröva att använda din hjärna någon gång eller så är det det du försöker göra....
Citera
2016-11-30, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Du borde väl fatta att det är jävligt mysko om plan flyger kors och tvärs och sprider skit som i det här aktuella fallet - och deras rutter (och spridande av skit) inte finns att hitta på flightradar24.

Detta är ett slags bevis för mig i alla fall - jag har sett det själv och och använt min hjärna till att dra slutsatser kring det jag såg. Den skit som spreds av de okända planen liknar väldigt mycket det som benämns chemtrails.

Pröva att använda din hjärna någon gång eller så är det det du försöker göra....

Men SUCK! vet du ens hur Flightradar funkar?
Citera
2016-11-30, 13:18
Medlem
Citat:
Contrails skapas på en låg höjjd där flygplan inte flyger.. contrails syns därför alltid vid flygplatser där flygplan stiger.

När ett plan har planat ut så är planet på en höjd där contrails inte kan skapas.. men chemtrails kan släppas ut över alla idioter på marken för bara 1 av 10 skulle bry sig om att ens försöka ta reda på varför våran luft är besprutad.

Jag lyssnar inte på SMHI eftersom dom är ett verktyg som används för att utföra terraforming projektet.

Jag lyssnar på flygplanspiloter istället eftersom dom vet vad contrails är.. och enligt dom så skapas aldrig contrails om inte flygplanet stiger vid en flygplats.. det finns därför inget som heter vågräta contrails.

Chemtrails är dessutom 3-1000 gånger bredare och längre än vad contrails är.. och chemtrailsen dunstar inte vilket contrails gör.

Om du fortfarande tror att chemtrails är contrails så kan det hända att du är troende som inte kan ta hand om dig själv om inte SMHI säger att vågräta contrails förgyller skyn sen flygplan uppfanns.

Visa mig ett exempel där en pilot påstår detta.
Citera
2016-11-30, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
Men SUCK! vet du ens hur Flightradar funkar?

Hah, du kan väl berätta hur det funkar, du som är så smart...
Citera
2016-11-30, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Hah, du kan väl berätta hur det funkar, du som är så smart...

Det var du som ifrågasatte FR.....
Frågan är varför & om du vet hur FR funkar.
Citera
2016-11-30, 14:31
Medlem
Citat:
Contrails skapas på en låg höjjd där flygplan inte flyger.. contrails syns därför alltid vid flygplatser där flygplan stiger.
Stämmer inte. Och det har bevisats. Sluta upprepa samma felaktiga påstående om och om igen.

Citat:
När ett plan har planat ut så är planet på en höjd där contrails inte kan skapas
Jo, contrail kan skapas även på hög höjd och det har bevisats i denna tråden.

Citat:
Jag lyssnar inte på SMHI eftersom dom är ett verktyg som används för att utföra terraforming projektet.
Ja är man en paranoid foliehatt kan man givetvis alltid hävda att det är "en del av konspirationen" så fort någon påvisar att man har fel. Inget nytt där inte.

Citat:
Jag lyssnar på flygplanspiloter istället eftersom dom vet vad contrails är.. och enligt dom så skapas aldrig contrails om inte flygplanet stiger vid en flygplats.. det finns därför inget som heter vågräta contrails.
Nej, piloter påstår inte alls detta. Och även om du nu kan hitta någon psykiskt sjuk pilot som påstår en sådan sak, så är det fortfarande bara ett auktoritetsargument, som jag extremt många gånger har förklarat för dig.
Det är verkligen sjukt ironiskt att du beklagar dig över att andra inte kan tänka själva och är bakom flötet, när sanningen är att det är DU som inte klarar av tänka själv. Du litar blint på vad ett antal idioter blott påstår helt utan grund. Det är du som är ett får, inte vi andra som efterlyser bevis för dina påståenden.

Citat:
Chemtrails är dessutom 3-1000 gånger bredare och längre än vad contrails är.. och chemtrailsen dunstar inte vilket contrails gör.
Varför inte bara lägga till dina ständigt återkommande påståenden i din signatur i stället? Finns ingen anledning alls att sitta och upprepa dem, eftersom du vägrar (=kan inte) presentera bevis för dem.

Citat:
Om du fortfarande tror att chemtrails är contrails så kan det hända att du är troende som inte kan ta hand om dig själv om inte SMHI säger att vågräta contrails förgyller skyn sen flygplan uppfanns.
Jaja, vi som inte tror på extraordinära påståenden utan bevis är "troende".
Citera
2016-11-30, 14:45
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:

Vart hittade du videoklipp för 15 år sedan?
Citera
2016-11-30, 16:21
Medlem
KungPungPats avatar
Tror ni verkligen att ni kan få er själva att framstå som något annat än troende om ni tror att ett milslångt chemtrail är skapat av is som frysit fast på en flygplansmotor?

Ett contrail är inte speciellt stort och dunstar snabbt, till skillnad från chemtrailsen som ligger kvar länge på en stor yta av himlen.

Det kommer alltid vara eran okunskap som skiner igenom när ni berättar om eran tro som är att det är vattenångor som inte dunstar trots att dom kommer från en varm motor.

Ni tror att flygplan kan skapa moln som heter contrails.. men contrails ser inte ut som moln, dom ser ut som korta spikraka sträck som dunstar snabbt.. chemtrails ser mer ut som moln och det är dom som ni tror är contrail som alltid varit där.. men det är fortfarande eran okunskap som skiner igenom om ni tror att himmlen alltid sett ut som en krigszon fylld med sträck som inte dunstar likt contrails.
Citera
2016-11-30, 16:35
Medlem
zharkovs avatar
Släpper man ut en molekyl över tex Stockholm kan den landa i Sibiren eller var som helst någonstans.
Varför tror ni crop dusting piloter flyger på bara några meters höjd över åkrarana?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in