Citat:
Ursprungligen postat av
tuffkatt
Michelsen verkar intressant, så ett mycket bra val i mina ögon
Vilka spelare hoppas ni att vi förlänger med respektive släpper inför nästa säsong? Jag tycker vi behöver få in en spelare med lite speed på mittfältet men att vi annars gott kan förlänga med Haglund. Rensa lite i försvaret nu när DBW lämnar och få in iallafall två stabila backar, Aidoo fortsatt förtroende. Offensivt så finns det ju många alternativ, men nog behöver vi få in en vass forward där alternativt en offensiv mittfältare, men jag gillar Israelsson på den positionen.
Nä, eftersom Persson fick nytt så förlängs knappast Haglunds kontrakt. Att man förlänger med Batan är i mina ögon helt oförståeligt. En mittback kommer garanterat, gärna en äldre räv som kan skola Aidoo lite och sen vore det inte helt fel med en hyfsad ytter så vi slipper lira med Israelsson på kanten. Anfallet kan behöva förstärkning med tanke på att Khalili är helt värdelös. Pa Dibba och Lidberg känns lite tunnt om vi vill utmana på den övre halvan nästa säsong. Släpp Khalili och Magyar snälla! Hoppas för övrigt på Jajic, Bengtsson och Lidberg nästa år! Det är dags att de yngre tar det där sista steget nu.