Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-29, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Känner samma sak.

Happypancake: 10 st aktiva tjejer, 7 st har varit aktiv i 8 år och de har jag hunnit beta av. Några är slut i huvudet och inget att ha, några är feta och tråkiga, några strax under medel men extremt kräsen. Resterande 3 st nya är antingen inte så aktiv som jag vill (tar dagar innan de svarar, loggar in för sällan mm) alternativt inte svarar alls. Dejta utanför länet är inte aktuellt pga barn.

Badoo: många medelmåttiga tjejer som varken läser eller svarar. Om de svarar är de intetsägande, kortfattad och slutar skriva efter 2-3 mail. Här går man tillbaka till ruta 1 konstant, dvs en meter framåt och två meter bakåt.

Tinder: små odds att lyckas. 0,7% chans att finna en tjej lokalt med medelmåttigt utseende. Finner man någon så är de precis som de andra sidorna, dvs kortfattad, tråkig osv.

Upplever dock att de som är intetsägande och tråkiga är likadan när jag trollar med fotomodell-snubbe. Skillnaden är att jag har fler som är så.

Mysko allt ihop .. men raderar,stänger ner allt idag , börjar gyma och "dejta" fröken h och så får man göra ett försök 2018 ige.
Citera
2016-11-29, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silikonslang
Mysko allt ihop .. men raderar,stänger ner allt idag , börjar gyma och "dejta" fröken h och så får man göra ett försök 2018 ige.
Fast allvarligt?
Vad har du att förlora med att stanna kvar under tiden du kör manuellt och förbereder dig för att ta 2018 års kvinnliga singlar med storm?
Citera
2016-11-29, 14:51
Medlem
Hur kommer det sig att de matchningar som jag får där jag har like:at först kommer exakt samtidigt? Like:ade 10 tjejer igår samma tid som nu och fick samtliga matchningar 24 timmar senare
Citera
2016-11-29, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Fast allvarligt?
Vad har du att förlora med att stanna kvar under tiden du kör manuellt och förbereder dig för att ta 2018 års kvinnliga singlar med storm?

manuellt , bra ord
men ja , har nog inget att förlora
utan är kvar med ej aktiv, söker inte upp någon bara

är inte bra för självförtroendet att dra höger 50 gånger på Tinder utan att få en ända match
Citera
2016-11-29, 16:45
Medlem
Citat:
manuellt , bra ord
men ja , har nog inget att förlora
utan är kvar med ej aktiv, söker inte upp någon bara

är inte bra för självförtroendet att dra höger 50 gånger på Tinder utan att få en ända match
Jag förstår men tänk om du går miste om HENNE bara för att?
Du vet faktiskt med dig att du egentligen faktiskt är ett kap för rätt tjej.
Och låt mig erkänna något, trots att jag är tjej och fick många likes och killar som ville träffas så tog mitt självförtroende också stryk eftersom jag visste att de flesta endast ville ha bakdelen de så gärna kommenterade. Jag var bara a piece of ass bokstavligt ☹️️😂😂
Citera
2016-11-29, 17:01
Medlem
Citat:
Och låt mig erkänna något, trots att jag är tjej och fick många likes och killar som ville träffas så tog mitt självförtroende också stryk eftersom jag visste att de flesta endast ville ha bakdelen de så gärna kommenterade. Jag var bara a piece of ass bokstavligt ☹️️😂😂

ja så kan det ju vara , speciellt för tjejer .. att ni blir en kropp liksom , inte roligt att gå på dejt o märka det, förstår jag
Nja nej något kap är jag verkligen inte o tror inte the one finns därute längre ..
utan att låta bitter så tror jag det tåget har gått , det som finns är någon annan som ingen annan vill ha .. och då är jag hellre manuell och singel
Har haft "vän" relation när man var ung och nej tack
.. men men vem vet , eft 2018 kan allt hända , är ju 2017 snart 😂😂😂
Citera
2016-11-29, 17:03
Medlem
Citat:

Dessa killar som annars ser alldagliga ut, men inte ens får matchningar med tjocka lastbilar till tjejer har inte där att göra. Det skadar bara deras självkänsla. Finns ingen anledning för dessa män att plåga sig själva, medans tjejerna (oavsett hur de ser ut) njuter av varenda sekund.

De har gjort studie om det
https://www.youtube.com/watch?v=smc1TDoESYI
Citera
2016-11-29, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Dessa killar som annars ser alldagliga ut, men inte ens får matchningar med tjocka lastbilar till tjejer har inte där att göra. Det skadar bara deras självkänsla. Finns ingen anledning för dessa män att plåga sig själva, medans tjejerna (oavsett hur de ser ut) njuter av varenda sekund.

Studier , det är bara att ge upp alltså 😂
Vad ska man göra som 40 plus .. man och med vardagligt utseende och singel , vart ska man hitta en dejt då .. på Ica eller vad 🤔
Citera
2016-11-29, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.

Men kan du lägga av!!!? Det finns någon för alla!
Citera
2016-11-29, 17:43
Medlem
Citat:
Studier , det är bara att ge upp alltså 😂
Vad ska man göra som 40 plus .. man och med vardagligt utseende och singel , vart ska man hitta en dejt då .. på Ica eller vad 🤔
Försöker på Ica får du säkert polisen på dig!
Kan du få hjälp av någon kvinnlig vän med presentationen?
Min ex-man nappade noll på HP tills jag skrev hans presentation nu får han lite i varje fall😊😉
Citera
2016-11-29, 17:44
Medlem
Citat:
Men kan du lägga av!!!? Det finns någon för alla!

Vadå lägg av? Ja, det finns en för alla....på deras nivå. Varför ska dessa normala killar nöja sig med en jävla soff-liggande fläskhög, bara för att han matchar med henne? På Tinder har de inget att göra, du ger dessa snubbar falska förhoppningar.
Senast redigerad av Darkangel. 2016-11-29 kl. 17:56.
Citera
2016-11-29, 17:53
Avslutad
Är det någon med ett ''cursed'' konto, som har testat att skapa ett nytt konto med ett nytt telefon nr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in