Citat:
Ursprungligen postat av
lufttork
Nu sitter jag på telefon och har kollat igenom massvis med sidor, youtubeklipp osv. Orkar inte leta men söker man på 9/11 och kollar random klipp så är det lätt hittat.
Det är ju märkligt att det alltid ska vara så jävla lätt för alla andra att hitta vad du menar men du orkar inte ens söka själv här i tråden inte du lägger upp dina påståenden. Med 99,99% säkerhet har exakt allt du lägger fram redan ältats ett otal gånger och motbevisats till vansinnets gräns. Har du något nytt vittne eller nytt påstående får du lägga fram det så vi vet vad du pratar om.
Citat:
Min okunskap? Anser du att det är som en promenad i parken att styra in en 767:a i 950 km/h i WTC?
Knapast en promenad i parken men det är ett välbyggt modernt flygplan och målet är mycket stort (ändå träffade de ju rejält åt sidan i ena fallet).
Om man jämför med hur svårt det måste vara för en "pilot" som aldrig ens övningsflugit innan att med ett totalt strippat och nedbantat skämt till "flygplan" störtdyka i högsta möjliga hastighet och försöka träffa exakt rätt punkt på ett rörligt mål (kamikazepiloterna) så skulle jag säga att de hade rätt goda odds den 11 september...