Citat:
Ursprungligen postat av
JohnFKennedy
Ja du verkar ju tämligen kompetent med ett så utvecklat ordförråd att du kommer på alldeles egna ord. "okompetens".
OnT:
Klart att all muhammedansk klädsel är otroligt provocerande men när det kommer till att bära slöja i en elektronikbutik så ser jag faktiskt ingen anledning till att störa sig mer än vanligt. Dock hade jag tänkt minst 2 gånger innan jag tar elektronikråd från en muslimsk kvinna som troligtvis fortfarande tvättar kläderna i vattendrag.
Jag hakade upp mig på o-"positivt adjektiv i arbetslivet"
Det är bara så Otroligt fel! Visst om chefen är en 15åring på prao som inte vet hur det ska se ut på en arbetsplats med uniform visst, annars så ska det fanimej vad uniform och inget annat!
Vill man vara personlig och hävda religion, sexualitet, favoritspel eller vad fan det nu är så kan man göra det med sina underkläder och hålla det från företagets kunder!
Sedan så är det ett ickeproblem, vem fan bryr sig egentligen.

Stör mig på 20st andra problem innan man ens kommer in i affären och väl där så är det inget jämfört med all annan skit i världen, det är först här på flashback när man blir presenterad "problemet" isolerat från världen man börjar tycka och tänka om det.
Så..jag kommer förmodligen be slöjan om hjälp om hon är närmast.