Citat:
Ursprungligen postat av
Madonnita
Du har rätt i vartenda ord.. Snälla glöm inte att vi ändå här är vanliga människor som dömer ut snabbt och många ggr helt känslomässigt...
Ja,så sant.. det spelar ingen roll, tror jag, vilken poltisk idiologi, eller vad de sympatiserar med för olika mänskliga rättigheter.. tror mer att detta gäng, helt sonika gick in i en process de inte visste vart det skulle sluta.
Jag står på mig, och påstår att Benita är den som lockat fram det värsta av det värsta i detta gäng...
Hon är sist in i gänget, och hon är den som tydligen föräldrarna har belyst som någon som hittar på djävulskap, och då menas det tydligen så, bara att läsa mobilsamtalen mellan Benita och pappan..
Att de övriga känt varandra, vissa i 15 år, visar ju att trots kanske hot, penningaskulder etc, tydligen aldrig diskuterat mord, eller ta bort, eller det bästa var att Madde inte fanns...
Och dessutom att Benita bott hos två av paren, haft sexuell relation med MB, sexuella anspelningar i dialogen med DW, MH är hennes chaufför, AL och Benita får en dispyt på grund av att MB o AL, var ett par, ja Benita är den som på något sätt i sina relationer till de övriga haft ett väldigt manipulativt sätt..
Så nog är hon spindeln i nätet, och dessutom mådde hon ju dåligt, enligt henne själv i tingsrätten, innan hon började umgås med detta gäng...