Citat:
Ursprungligen postat av
Orden
Jamen då så, då är det klart. Oemotsägligt bevis.
Har verkligen ni inte en liten kritiskt röst inom er som ifrågasätter att ni ligger på den här nivån? Är ni så extremt godtrogna att ni inte undrar alls?
Nej det är inte Alex som drog igång detta, men han ska ha cred då han 14 år sen mycket riktigt var på spåret med att eliten sysslar med satanism och ockult vilket har bevisats genom wikileaks.
Alla som nu gräver i detta bygger inte tron på att det pågår en pedofilring genom vad Alex Jones säger, utan sammanslagna indicier av allt som nystas upp dagligen, det är mer än tillräckligt att motivera för att fortsätta granska det och kartlägga nätverket, det är ganska märkligt hur mycket referenser till pedofili det kan komma från en och samma pizzeria och dess "vänner". Om det inte skulle vara sant vilket inte finns i min värld just nu när man tittar på vilket personer och på vilken nivå det rör sig om, så vad bra, men om det är sant då hoppas jag fan att dessa svin åker dit en gång för alla.
En sak är säkert som jag sagt innan, att bilder av Pizza med symboler för pedofili förekommer ovanligt mycket och leder ofta till användare som sysslar med satanism, våldtäktsporr och gillar bilder på barn. Vilket stärker grundtanken i att en pizzeria kan vara en fasad för sexuellt utnyttjande av barn. Sen att just personerna som jobbar där tenderar att gilla konst som avbildar barn som sexuellt utnyttjas, umgås med satanister, bjuder in band som talar om att ha sex med barn på scen och har barnporrs symboler i sina musikvideos. Ja det förminskar ju inte misstanken.