Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-11-25, 10:17
Medlem
Frihet2010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Är det något fel på svenska tjejer? Duger inte den svenska mannen? Är de bortskämda?

Har du skrivit någon profiltext? Det kan vara den som påverkar (utomlands förstår de inte svenska)
Citera
2016-11-25, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frihet2010
Har du skrivit någon profiltext? Det kan vara den som påverkar (utomlands förstår de inte svenska)

Nej har ingen text.
Citera
2016-11-25, 10:27
Medlem
Citat:
Nu har jag virtuellt bott ett halvt dygn i följande länder; Finland, Estland, Lettland, Litauen, Polen, Tyskland, England, Island, USA och Thailand. Swipat höger på 100 st per land och får fler matchningar än om jag gjort samma sak i några av våra svenska län.

Är det något fel på svenska tjejer? Duger inte den svenska mannen? Är de bortskämda?

Jag får mestadels matchningar med svenska tjejer, typ 85-90%. Har 700+ matchningar och grekisk bakgrund. Nej svenska tjejer är precis som alla andra tjejer...tvärtom duger svenska män mer än väl. Men då gäller det att man är snygg, inte en random Kalle....
Citera
2016-11-25, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Jag får mestadels matchningar med svenska tjejer, typ 85-90%. Har 700+ matchningar och grekisk bakgrund. Nej svenska tjejer är precis som alla andra tjejer...tvärtom duger svenska män mer än väl. Men då gäller det att man är snygg, inte en random Kalle....

Jo, men varför får jag procentuellt fler match med grannländerna vars tjejer har samma utseende?
Citera
2016-11-25, 10:35
Medlem
Citat:
Jo, men varför får jag procentuellt fler match med grannländerna vars tjejer har samma utseende?

Exotiskt med utlänning? Står ut direkt?
Citera
2016-11-25, 10:46
Medlem
Citat:

Slump? Jag får samma matchrate i andra länder som i Sverige. Men då like:ar jag BARA de jag faktiskt vill ha.
Citera
2016-11-25, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pemmy
Exotiskt med utlänning? Står ut direkt?

De vet inte att jag är svensk.
Citera
2016-11-25, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Slump? Jag får samma matchrate i andra länder som i Sverige. Men då like:ar jag BARA de jag faktiskt vill ha.

Det är inte direkt så att jag swipar 10 snygga och får 9 likes tillbaka. Swipar ALLA, ful som snygg. Men upplever dock att resultatet blir bättre än i Sverige.
Citera
2016-11-25, 12:00
Medlem
Citat:
Nej har ingen text.

Nej, man behöver ingen text. Eller jag kanske har fel, men jag har över 100 matchningar med tjejer som ser bra ut.
Citera
2016-11-25, 12:08
Medlem
Citat:
Det är nog så enkelt som att det är pga Tinders "ny i området"-algoritm. När man dyker upp i ett nytt område (oavsett om rent fysiskt eller Tinder+) så visas man i större utsträckning för den existerande skaran användare i det området. Det gör att du då har större chans att få en match.
Citera
2016-11-25, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Det är nog så enkelt som att det är pga Tinders "ny i området"-algoritm. När man dyker upp i ett nytt område (oavsett om rent fysiskt eller Tinder+) så visas man i större utsträckning för den existerande skaran användare i det området. Det gör att du då har större chans att få en match.

Och den algoritm funkar endast utanför Sverige? Märker inte av det i en annan stad 80 mil bort....
Citera
2016-11-25, 12:25
Medlem
Citat:
Nu har jag virtuellt bott ett halvt dygn i följande länder; Finland, Estland, Lettland, Litauen, Polen, Tyskland, England, Island, USA och Thailand. Swipat höger på 100 st per land och får fler matchningar än om jag gjort samma sak i några av våra svenska län.

I vilken land fick du flest matches? räknar inte med Thialand, den känns som given etta. Men av de återstående länderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in