Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Jag har gett dig en källa på det (Intervjun med Marina) - behöver du fler?
Du har påstått att Marina och John är på "du"-nivå med varandra.
Jag kräver att du bevisar det fetstilta mha seriösa källhänvisningar. Om du inte klarar det, är det bevisat att du slarvar med fakta.
He he, jag får väl "slarva med fakta" med tanke på min foliehattstatus, men DU skrev först att Marina och John aldrig har träffats! Kan du bevisa det? Nä, det kan du inte. Alltså slarvar du med fakta. Häxans ord väger fjäderlätt i detta fallet. End of story.
Ang Marinas occult spirit cooking:
"During a Q&A on Reddit Marina Abramovic was asked: "
What place do you see the occult having within contemporary art; can magick be made (not simply appropriated/ performed)?" Marina Abramovic responded saying:
"
Everything depends on which context you are doing what you are doing. If you are doing
the occult magic in the context of art or in a gallery,
then it is the art. If you are doing it in different context, in spiritual circles or private house or on TV shows, it is not art. The intention, the context for what is made, and where it is made defines what art is or not."
Tony & John Podesta blev alltså personligen inbjudna av Marina A till en PRIVAT spirit cooking-middag, som enl hennes egen definition av sin "konst" är
occult magic that is not art.
Och det, min gode Snake, är fakta.
https://www.conservativeoutfitters.com/blogs/news/wikileaks-john-podestas-satanic-dinner-warning-graphic-content