2016-11-23, 10:35
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Mjuka bomullstrumpor som går till mitten av låret, gärna vita med rosa rosetter på vid framsidan lår.
Vita och rosa bomullstrosor, supertight åtsittande.
En för liten t-shirt som inte täcker tuttarna helt utan man ser dom undertill.
Flätor/uppsatt hår på varsin sida huvudet, typ pippi långstrump.

Sen som grädde på moset, översminkad likt en fjortis-hora så det bara rinner mascara vid DP.
Dude, the thread resurrection...
Citera
2016-11-23, 12:21
Medlem
Inaras avatar
Det här har funkat

Lårhöga strumpor. En skjorta, gärna herr-varianten. Genomskinliga spetstrosor och matchande spets-bh i tunt tyg.

En knapp i taget....
Citera
2016-11-24, 00:29
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Dude, the thread resurrection...

In resurrection we trust
Googlade lite och dök in på FB så why not keep it alive?
Bättre än att skapa nya trådar med samma topic så.
Citera
2016-11-24, 14:26
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inara
Det här har funkat

Lårhöga strumpor. En skjorta, gärna herr-varianten. Genomskinliga spetstrosor och matchande spets-bh i tunt tyg.

En knapp i taget....

Högklackat med så är vi överens!
Citera
2016-11-24, 15:29
Medlem
Inaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Högklackat med så är vi överens!
De t skulle inte passa ihop med det övriga imo.
Citera
2016-11-24, 16:46
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igarusay
Mitt förra ämne var:
Bra låtar till striptease?
https://www.flashback.org/t2160867

Men nu behöver jag åsikter om klädval

Skriv ner vilka plagg eller vilket tema ni personligen tycker är sexigt!
jag är kvinna, 20+

(Ja, jag skulle såklart själv kunna fråga min pojkvän om musik- och klädval, men han är bortrest och jag vill överraska honom när han kommer hem )

Jag skulle föreslå denna outfit som jag själv ibland använder.

Vitt åtsittande linne och en svart kortkort kjol, svarta eller mörkbruna strumpor med söm där bak och vita eller svarta lackpumps.
Under en svart be-hå med spetsar, och svarta spetstrosor samt höfthållare i svart. Detta tycker jag är både snyggt och sexigt.

Om du har vidare frågor får du gärna PM:a mej.

Mvh

Vitapumps
Senast redigerad av vitapumps 2016-11-24 kl. 16:48.
Citera
2016-11-25, 13:10
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Om du har vidare frågor får du gärna PM:a mej.

Ha Ha! Du är ju fan helt sanslös! Sitter & driver konsultbyrå i ämnet att kåta upp killar. Förförerska på proffsnivå!

Ja, dig kan man säkert få goda råd av när det gäller striptease, raffiga kläder & hur man gör sig sensuell för männen. Rena expertisen. Du har ju en hel arsenal av tricks. Att få killarna att drägla är ju lite av ditt specialämne. Andra kan man fråga om råd kring hur man bäst bakar muffins eller vilken färg man bör måla huset med eller vilken sorts dammsugare man ska köpa. Dig frågar man om råd kring hur man bäst kåtar upp män med sexiga kläder som ska åka av medan man åmar sig & har sig på ett erotiskt eggande vis. Där ligger ditt kunnande. Det är din hemmaplan.

Vafan! En högutbildad, representabel tjej som är aktiv inom kyrkan! Så sitter du härinne & helt skamlöst delar ut råd om striptease & annat som rena bordellslynan! Jag tänker på vad de fromma kyrkobesökarna på söndagsgudtjänsten skulle tyckt om de bara vetat hur det går till härinne. Bedrövligt är vad det är.
Citera
2016-11-26, 12:22
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Ha Ha! Du är ju fan helt sanslös! Sitter & driver konsultbyrå i ämnet att kåta upp killar. Förförerska på proffsnivå!

Ja, dig kan man säkert få goda råd av när det gäller striptease, raffiga kläder & hur man gör sig sensuell för männen. Rena expertisen. Du har ju en hel arsenal av tricks.

Det skall du enbart vara tacksam för! Det behövs stylare som ge råd och tips. Det ser du ju på den här tråden.

OnT. Upptäckte inte föränn i dag att trådstarten tillkom i juli 2013. Men jag tror ändå att TS undran kan vara aktuell om inte för henne så för andra. Därför var det inte förspilld möda från min sida att ge henne förslag på sexig outfit. Och som sagt, självklart kan det finnas andra tjejer som har liknande tankar och frågor som TS. Då kan mitt förslag var en hjälp eller en inspirationskälla. Och jag står gärna till tjänst betr. frågor och fler tips.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in