2016-11-22, 16:36
Medlem
Kattpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandariiin
Mailade igen för att dubbelkolla, skrev " Så tabellen som är ute just nu stämmer inte?" och fick till svar "Nej, den ska korrigeras och publiceras imorgon"
Intressant! Skulle dock inte förvåna mig ifall det bara sker en fullkomligt betydelselös poängförskjutning nånstans i mittenträsket medan topp-intervallen kvarstår Men vore kul att ha fel på denna!
Citera
2016-11-22, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mandariiin
Mailade igen för att dubbelkolla, skrev " Så tabellen som är ute just nu stämmer inte?" och fick till svar "Nej, den ska korrigeras och publiceras imorgon"
Komiskt ändå hur du kommer helt nyregistrerad och säger sånt här.
VARFÖR skulle UHR göra en fejkad normeringstabell?
Självklart var det den korrekta som låg ute igår, de vill bara inte erkänna att de gjorde ett misstag.
Citera
2016-11-22, 16:43
Medlem
Kattpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Behöver inte heller höja mig, men det tär ändå lite på självförtroendet (pinsamt nog) att man sänker sig liksom. Men men, jag går fortfarande på gymnasiet så det är väl ett bra resultat ändå. Om nåt år kanske 1.9+ sitter...

OT: Fan var det inte den gode Kattpaj som gjorde en Brandao-compilation efter VM 2014? Cred ska du ha.
Haha äsch, det ska du inte bry dig om. Är ju svårt att motivera sig till en höjning när den inte är nödvändig Jo i så fall har du ett riktigt bra resultat, garanterat en bra bit över gymnasie-snittet. Skrev själv aldrig provet under gymnasiet men hade varit riktigt nöjd med det!

Haha, det stämmer! Tyvärr blev det inget utav den karriären, så jag fick börja nöta gamla hp-prov istället haha Men det värmer att bli påmind om the one and only Brañdao på en ruggig tisdageftermidag som den här! Många tack!
Citera
2016-11-22, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Tagna fuskare som påverkat normeringen?

Du får gärna ta skärmdump på mailet om du orkar, inte för att jag har något emot dig men kan ju finnas troll

absolut, är ny här hur lägger jag upp bild?
Citera
2016-11-22, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteriaa
Komiskt ändå hur du kommer helt nyregistrerad och säger sånt här.
VARFÖR skulle UHR göra en fejkad normeringstabell?
Självklart var det den korrekta som låg ute igår, de vill bara inte erkänna att de gjorde ett misstag.

haha vad sur du är! jag registrerade mig för att kunna posta ett svar och berätta för er andra bara.
Har inte sagt något om det, berättade bara vad UHR sa till mig! ha en bra dag
Citera
2016-11-22, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Tagna fuskare som påverkat normeringen?

Du får gärna ta skärmdump på mailet om du orkar, inte för att jag har något emot dig men kan ju finnas troll

http://imgur.com/BognCKz here u go
Citera
2016-11-22, 16:58
Medlem
De skriver även på sin facebooksida "Allt om högskoleprovet" som svar till en kommentar att tabellerna inte stämmer helt, så nån liten skillnad borde det ju vara.
Citera
2016-11-22, 16:59
Medlem
Nån som har bild på normeringstabellen som läckte?
Citera
2016-11-22, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattpaj
Nej, du läser förmodligen vad du vill läsa. De sa endast att den rätta släpps på onsdag, inte att den som ev. läckt ut skulle vara felaktig.

"Den rätta tabellen släpps på onsdag, alltså imorgon."

Beror väl på formuleringen han fick från den som svarande på mailet, men låter som att de kan ha gjort någon miss. Man får hoppas

EDIT: Såg att han skrev till dem igen nu, slutdiskuterat här då.
Citera
2016-11-22, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holm.Stock
Nån som har bild på normeringstabellen som läckte?
Finns på hp-akademins blogg!
Citera
2016-11-22, 17:21
Medlem
Fy fan, hoppas att de tabbat sig på verb. Vilken sjuk normering? Jag räknade stensäkert med att 61 skulle räcka till ialla fall 1,4... :-(
Citera
2016-11-22, 17:27
Medlem
De "läckta" normeringstabellerna, som de senare tog bort.

Kvant: https://minfil.org/r7ufqbbab4/norm_16b_kvant.pdf
Verb: https://minfil.org/s6u3q4bdb9/norm_16b_verb.pdf
Fördelning: https://minfil.org/tcu8q4b9be/norm_16b_helaprovet.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in