Verkar som "folk" inte är nöjda med den så kallade livesändningen som är på dt:s sida...
De vill höra vad som sägs inne i rättssalen..
Ingen sändning därifrån verkar det som...
Idag är det 20-åriga kvinnan och den 24-åriga man som skall förhöras..
Samtilga åtalade är på plats...
Ska se om jag kan ordna skjuts, inge vidare väder att vandra till och från bussen.
On topic: Benita hävdar att hon blev chockad över att dom skulle kväva Madde, men ändå var hon den som drog ner snaran till maddes hals.
Helt otroligt hur alla förhör med de tilltalade verkar gå ut på att de kanske hade "hört men inte förstått" -strategin. Ungefär som om de stått på avstånd och hört något! Alla verkar säga likadant, som de stått 50 m från övriga och kan ha hört nåt på avstånd typ! Jättemärkligt! Helt avskärmade!
Jag tycker att det är svårt att följa vem de pratar om då liverapportörerna envisas med att referera till alla genom deras ålder. Det funkar ju om det är ett fåtal människor men elva... Tänk om de kunde vara så smarta att de använde initialer istället.
Håller med, får hela tiden sitta o räkna vem fan vare som var född då o då
Helt otroligt hur alla förhör med de tilltalade verkar gå ut på att de kanske hade "hört men inte förstått" -strategin. Ungefär som om de stått på avstånd och hört något! Alla verkar säga likadant, som de stått 50 m från övriga och kan ha hört nåt på avstånd typ! Jättemärkligt! Helt avskärmade!
Mmm håller med, och OM det nu hade varit så, då är det ju väldigt udda att ingen försökte stoppa spektaklet.
Ja, tänker samma sak.. så det blir faktiskt en resa till falun idag...
Om än inte så tidigt då... står i startgroparna nu...
Det hade ju varit asbra med lite inspelningar från rättssalen under förhören! Jag har ju läst mycket i FUP, men det ger en helt annan dimension om man får en riktig röst att lyssna på
Det hade ju varit asbra med lite inspelningar från rättssalen under förhören! Jag har ju läst mycket i FUP, men det ger en helt annan dimension om man får en riktig röst att lyssna på
Vet inte om mobiler och dylikt får vara på när man går in i rättsalen..