Citat:
Ursprungligen postat av
kjellkritisk
Ja jag är läskunnig, är du dum i huvudet?
Jag har inte tid att läsa igenom massa forumdiskussioner för att hitta källor. Oftas är de i form av "connect the dots, otherwise invent dots".
Nej du är fan inte läskunnig och du är uppenbarligen dum i huvudet, till skillnad ifrån mig.
Berätta gärna var det står att modestabrodern begått övergrepp tillsammans med den dömda pedofilen såsom du felaktigt tolkade det.
Jag skiter i om du betvivlar sanningshalten, du kan fan inte ens läsa texten ordentligt...
För att du inte ska göra bort dig ännu mer kan jag berätta att det är
resorna som de gjorde tillsammans. Jag har ingen aning om det stämmer eller inte, men det är det personen säger och det är det du inte fattar. Och det är det som är uppenbart om man är läskunnig.
Lär dig tolka text innan du öppnar käften nästa gång, okej?
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Podesta är en italiensk man från Chicago som är vän med en man som äger en välkänd pizzeria.
Är det jättejättekonstigt om han äter pizza ibland??
Pizza nämns i totalt 149 mail av över 20.000 mail som spänner över 10 år.
Det är 7,5 promille av mailen - eller 1,2 mail per månad totalt, både skickat och mottaget.
Hur ofta äter du själv pizza - hur ofta skriver du ordet i mail? Hur många vänner har du som har pizzerior?
Exakt, ett skitbra kodord med andra ord!
Eftersom bara de invigda vet vad det gäller, till skillnad ifrån det mer specifika cheesepizza.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Om de nu är så "smarta" så de bytte ut det "välkända" pedofilkodordet Cheesepizza mot bara pizza för tio år sedan, tycker du inte de borde bytt fler gånger av säkerhetsskäl?
Det här är fan inte ens indicier - det är bara pinsamt.. Att det kommer från 4chan gör saken än värre - det är ju knappast första gången det spridits idiotier där..
Ingen aning. Det kan ju ha ändrats av andra skäl än säkerhetsskäl... ord och uttryck och slang förändras med tid.