2016-11-21, 09:44
Medlem
Hej! hade Sex med en tjej För ett tag sen och cirka 5 dagar efter började jag få konstiga flytningar från penis. Blev mer och mer och efter cirka 2 veckor efter samlaget sökte jag för de!

Fick någon skum doktor som inte visste något och blev hemskickad direkt, fick cirka 3 dagar efter det en ny doktor som tog prover och gav mig antibiotika "ciprofloxacin" Som jag skulle ta i 2 veckor, 3 dagar efter jag gått på antibiotikan så började jag känna att det ömma lite i ena testikeln som blev värre med feber och och smärta, Istortsett allt har lagt sig nu men har fortfarande kvar att jag har ont i ena Testikeln/bitestikeln
Har nu gått mina 2 veckor på antibiotika och eftersom jag inte hade några bakterier från testerna dom tog (testad för HIV,Mycoplasma,Gonnorre,Urinvägsinfektion,Klamydia och allt) så var det ingen ide o fortsätta sa läkaren så fick Naproxen eftersom dom trodde det bara var att inflammationen inte läkt.

har som sagt kvar LITE flytningar (cirka 1 droppe på morgonen om man sovit 8 timmar och som sagt ont i ena testikeln som kommer och går, strålar liksom upp i sädesledare till buken.) Gör dock oftast inte ont i den när man vaknat precis utan brukar komma när man rör sig lite som går på toa osv.

Ni som haft sån inflammation hur lång tid tog det för er innan det där lite småonda försvann och innan det slutar ömma? läkaren kollade även prostatan men den var helt okej, enda var att den var lite stor för min ålder (25).

Jag tror ju att jag till 100 % fått det när jag hade sex med henne men som sagt alla tester är negativa på ALLT, någon som haft liknande och vad fick ni för behandling?

har haft symptomen från pung i 3 veckor ungefär
Citera
2016-11-21, 09:53
Medlem
Samma ålder, hade också "bitestikelinflammation" dock inga flytningar. Tog fan ett par månader innan det släppte och återgick till det normala. (Vilket är ganska nyligen). Så det kan ta tid mao.

Antibiotikan hjälpte knappt alls.
Citera
2016-11-21, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeepGrindingzy
Samma ålder, hade också "bitestikelinflammation" dock inga flytningar. Tog fan ett par månader innan det släppte och återgick till det normala. (Vilket är ganska nyligen). Så det kan ta tid mao.

Antibiotikan hjälpte knappt alls.

känner igen det där med att antibiotikan inte hjälpte! Det enda det hjälpte mot var flytningarna, var typ 5 deciliter per dag och bara 2-3 dagar med antibiotikan har det varit som nu typ 1 droppe om man sovit. Men det är mest den där jävla testikeln som irriterar mig, svårt o jobba osv när man har ont! Tack för svar!
Citera
2016-11-21, 14:03
Medlem
Hade det när ja va 18, känner fortfarande av det 14år senare.. ingen dålig ärrvävnad den gav mej. Får ja "blue balls" idag så står ja på mina knän i smärta..

Lycka till
Citera
2016-11-21, 14:19
Medlem
Känner en del som haft detta och har själv haft det.

Värsta perioden i mitt liv. Det tog en bra lång stund innan det var bra.

Citera
2016-11-21, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokro
Hade det när ja va 18, känner fortfarande av det 14år senare.. ingen dålig ärrvävnad den gav mej. Får ja "blue balls" idag så står ja på mina knän i smärta..

Lycka till

Okej! Väntade du länge med o söka och fick du antibiotika? Hur kunde dom se att det är ärrvävnad?
Citera
2016-11-21, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Känner en del som haft detta och har själv haft det.

Värsta perioden i mitt liv. Det tog en bra lång stund innan det var bra.

Vet du hur länge du hade det ungefär och hur du fick de? Vad gjorde du för att det skulle bli bra? Ja det är verkligen inte alls kul :/ hoppas de släpper snart
Citera
2016-11-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sodlan
Vet du hur länge du hade det ungefär och hur du fick de? Vad gjorde du för att det skulle bli bra? Ja det är verkligen inte alls kul :/ hoppas de släpper snart

Jag fick det pga klamydia. Jag käkade antibiotika (doxyferm och azitromax) i en månads tid tror jag.
Det blev bättre men inte bra...
Det tog cirka 1,5 år innan det blev helt bra. Den värsta perioden var 1-2 månader.

Jag blev helt knäckt av detta och drömde drömmar där jag torterade tjejen som gett mig detta.

Hoppas det går bättre för dig!
Citera
2016-11-21, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Jag fick det pga klamydia. Jag käkade antibiotika (doxyferm och azitromax) i en månads tid tror jag.
Det blev bättre men inte bra...
Det tog cirka 1,5 år innan det blev helt bra. Den värsta perioden var 1-2 månader.

Jag blev helt knäckt av detta och drömde drömmar där jag torterade tjejen som gett mig detta.

Hoppas det går bättre för dig!

Tack för feedbacken! Härligt o höra att du mådde bra sen iaf! Ja jag hoppas på det bästa 😊
Citera
2016-11-21, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sodlan
Okej! Väntade du länge med o söka och fick du antibiotika? Hur kunde dom se att det är ärrvävnad?

Körde starka smärttabletter i 2veckor innan ja gick till läkaren , ung och dum får man väl säga..

Ärrvävnad är tydligen normalt om man väntar för länge som i mitt fall,och urologen sa att ja kommer lida av detta iallafall 15 år tills den.börjar mjukna, sen hade ja ju 40 graders feber och hallisar dagen ja gick till akuten..

Så nu lever ma med en roligt formad pungkula eftersom den svullna upp och misformades, och för tighta sädesledare..

Så mistänker man denna tokiga inflammationen så gå direkt till läkaren.. 2 veckors tvekande kostar mej ännu smärta ibland.
Citera
2016-11-21, 21:12
Medlem
Citat:
Körde starka smärttabletter i 2veckor innan ja gick till läkaren , ung och dum får man väl säga..

Ärrvävnad är tydligen normalt om man väntar för länge som i mitt fall,och urologen sa att ja kommer lida av detta iallafall 15 år tills den.börjar mjukna, sen hade ja ju 40 graders feber och hallisar dagen ja gick till akuten..

Så nu lever ma med en roligt formad pungkula eftersom den svullna upp och misformades, och för tighta sädesledare..

Så mistänker man denna tokiga inflammationen så gå direkt till läkaren.. 2 veckors tvekande kostar mej ännu smärta ibland.

Ja fick ju antibiotika und smärtstillande utskrivet efteråt.. käka det i 4veckor tror ja.. sen återkontroll hos urologen
Citera
2016-11-21, 21:37
Medlem
Citat:
Ja fick ju antibiotika und smärtstillande utskrivet efteråt.. käka det i 4veckor tror ja.. sen återkontroll hos urologen

Okej! Nu när du säger så funderar jag om man ska söka igen trots allt. Jag har ju som tur är inte haft svullen pung, mestadels att den gör ont när man går omkring osv. Tyckte dock att det var dåligt jag bara fick antibiotika i 2 veckor :/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in