2016-11-20, 20:53
Medlem
TbbWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoloswagetc
Det är från FUP:en jag hämtar denna info. Någon av förövarna säger i förhör att hen tyckte att det var märkligt att Madeleine inte gjorde något direkt motstånd.

Hon var ju inkilad och vad skulle hon göra? Springa därifrån? skrika på hjälp?
Hon var ju trots allt i en bil som rullade i mitten på baksätet med 5 personer och fasthållna armar.

Hur mycket skulle du kunna röra dig mellan BH och MB?

Tro Madde förstod direkt att de skulle mörda henne och då är det nog bara att följa med så det går fort.
Citera
2016-11-20, 20:56
Medlem
yoloswagetcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TbbW
Hon var ju inkilad och vad skulle hon göra? Springa därifrån? skrika på hjälp?
Hon var ju trots allt i en bil som rullade i mitten på baksätet med 5 personer och fasthållna armar.

Hur mycket skulle du kunna röra dig mellan BH och MB?

Tro Madde förstod direkt att de skulle mörda henne och då är det nog bara att följa med så det går fort.

Som sagt: det är någon av de åtalade som sagt detta, inte jag. Det skrev jag som ett svar på ett annat inlägg, du har plockat det ur sin kontext.
Citera
2016-11-20, 21:05
Medlem
Har suttit nu i timmar och läst förundersökningen. Dessa trashankar har nog gjort sitt och allihop är skräckexempel på hur man kan bli om man gör allting fel. Inte ett rätt och dom får till och med Ronny och Ragge att framstå som supermänniskor.
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-11-20 kl. 21:08.
Citera
2016-11-20, 21:06
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Dalarocken då var vi på samma konsert.

Både Hedemora och Avesta är nedlusade med asylturister, på 80/90 talet rev man hus för fullt, nu byggs nya pga trycket.
Den mördade hade väl huserat tidigare som man i Avesta kommun.

Haha - vad lustigt. Har för mig att Status Quo klev på efter DAD, minns att jag som femtonåring redan då tyckte de var pensionärer 😂

Märklig utveckling i dylika små hålor - i ärlighetens namn tycker jag vansinnigt synd om de äldre infödda i dessa krokar, måste vara en väldigt abstrakt upplevelse.

Aha, så Delbom bodde i Avesta innan. Tycker det är aningen svårt att hålla isär alla ortsnamn kring detta dåd som surrar runt i tråden.
Citera
2016-11-20, 21:10
Medlem
När jag kollar hur några av dessa svin till människor lever och bor så måste ju ett svenskt häkte med madrass, värme, rena sängkläder, rena kläder och lagad mat vara att föredra. BH är ju direkt motbjudanade och hur mycket fultjack måste de andra grisarna peta i sig innan lägring av "donnan" är möjlig? Förövrigt hoppas jag alla kräken får sitta jobbigt länge.
Citera
2016-11-20, 21:11
Medlem
sylvialikenss avatar
Hade ingen av de inblandade räknat med att åka fast? Någon som diskuterat detta tidigare har inte haft ork gå igenom alla inlägg.
Spåren efter mordet sopades ju inte bort exakt.
Eller finns det teorier jag missat om uppsåt?
Citera
2016-11-20, 21:51
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylvialikens
Hade ingen av de inblandade räknat med att åka fast? Någon som diskuterat detta tidigare har inte haft ork gå igenom alla inlägg.
Spåren efter mordet sopades ju inte bort exakt.
Eller finns det teorier jag missat om uppsåt?

IQ på samtliga spelar en stor roll vad gäller konskvenstänk.

Jag har fått uppfattningen att hela klabbet är så urbota dumma att dom inte trott dom skulle åka dit trots uppenbart klantjobb.

Snabbt göra sig av med jobbig långivare som ändå står utanför samhället...

Dom lägger inte ens tyngder i säckarna dom sänker i vattnet.

För att inte hamna OT så råder jag dig att kolla MH's genetiska bakgrund med tidelag etc...
Citera
2016-11-20, 21:58
Medlem
sylvialikenss avatar
Herediteten för lågt IQ är hög.
Citera
2016-11-20, 21:59
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
IQ på samtliga spelar en stor roll vad gäller konskvenstänk.

Jag har fått uppfattningen att hela klabbet är så urbota dumma att dom inte trott dom skulle åka dit trots uppenbart klantjobb.

Snabbt göra sig av med jobbig långivare som ändå står utanför samhället...

Dom lägger inte ens tyngder i säckarna dom sänker i vattnet.

För att inte hamna OT så råder jag dig att kolla MH's genetiska bakgrund med tidelag etc...
Tidelag, hundknullare, vad handlar det om, har gått mig förbi. Relevans för fallet?
Citera
2016-11-20, 22:18
Medlem
Det började bra då man läste att när en av damerna använde sitt eget medlemskort för självscanning på Willys då hon betalade med Maddes Mastercard. Sen var det dumstrutar hela vägen och dom hade ju planerat att Daniel skulle klättra upp 2 meter till Maddes balkong och hugga ner henne med en yxa. Patrasket utan yxa skulle däremot ringa på dörren och gå rätt ingång. Tror till och med att balkongdörren var stängd. Daniel sa också liksom upprepade gånger i varenda mening hur kort den en var. Efter ett tag satt polisen själv och började missbruka ordet som oftast visar på osäkerhet och att man ljuger. Den läsningen gick inte av för hackor och nu har jag bara 500 sidor kvar.
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-11-20 kl. 22:21.
Citera
2016-11-20, 22:30
Medlem
Är det någon annan som läst Benitas sms??
Hon gör sexuella anspelningar, om vad hon vill göra med MB, som har/hade en relation med AL.
Hon gör sexuella anspelningar, med DW också...
Den kvinna som hyrde Mats hus i Långshyttan, uttryckte att Benita styrde Mats.... Han gjorde som Benita sa åt honom..
Detta enligt fup...
Benita var arg på både sin mamma och pappa, som tillrättavisade Benita ett antal gånger, speciellt pappan, som tyckte Benita skulle vara hemma och ta hand om hunden istället för att vara ute och ränna... hon skulle betala för bilen som hon använde..
Allt detta före och under planering av flera försök att mörda Madde, och när mordet skedde...
Någon som frivilligt, vill analysera hennes beteende???
Citera
2016-11-20, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Löjligt uttalande...räcker med att aldrig sett ett mord...

Du har inte läst många fup! Det som hände i bilen var en strypning...no more-no less...

Fares fares näsa...

Det där är en nidbild... du vill inte se det...det är som sagt...inge bra..
Ursäkta mig, men jag har väl rätt att ha en teori?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in