2016-11-17, 16:08
Medlem
Jackie Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
https://www.youtube.com/watch?v=nNVTCd01SBw

Riktigt fett från 4608

Tvär fet film!
Citera
2016-11-17, 22:22
Medlem
youknowwhys avatar
https://www.youtube.com/watch?v=f7arIHyG6hM

"Stockholm Toy story"
Citera
2016-11-17, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
https://www.youtube.com/watch?v=nNVTCd01SBw

Riktigt fett från 4608
Riktigt tung och fet!
Citera
2016-11-18, 23:55
Medlem
mrkays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntifaSweden
Riktigt tung och fet!
Inspelat vid två olika tillfällen om ingen tänkt på det.när tåget målas så är det tänt och när man ser knasaren så är det släckt
Citera
2016-11-19, 16:50
Medlem
GranatGurras avatar
https://soundcloud.com/user-767234276 Klotterpodden... Fan va nice
Citera
2016-11-19, 19:31
Medlem
EinRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GranatGurra
https://soundcloud.com/user-767234276 Klotterpodden... Fan va nice

Ja det kan bli intressant om dom intervjuar någon vettig målare framöver, MEL skönk ner till avgrunden efter den intervjun.
För mig får han gärna flytta till Barcelona och livnära dig som Zigenare där istället.
Förstår att dom enda som vill umgås med han är vilsna fjortisar som tycker han är häftig!
Hur gammal är han nu? 40?

Hans åsikt till att måla är mer änn pinsam!

Wow vilken förebild, tillåt mig att skratta och låt karman bryta alla ben i din kropp nästa gång.

Pajas!
Citera
2016-11-19, 22:15
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EinR
Ja det kan bli intressant om dom intervjuar någon vettig målare framöver, MEL skönk ner till avgrunden efter den intervjun.
För mig får han gärna flytta till Barcelona och livnära dig som Zigenare där istället.
Förstår att dom enda som vill umgås med han är vilsna fjortisar som tycker han är häftig!
Hur gammal är han nu? 40?

Hans åsikt till att måla är mer änn pinsam!

Wow vilken förebild, tillåt mig att skratta och låt karman bryta alla ben i din kropp nästa gång.

Pajas!
Faktum är att jag hade tanke på att göra ett liknande inlägg som dig efter att lyssnat på intervjun med Mel.

Snacka om vilsen gubbe. Först snackar han om att sno folks plånböcker sen gnäller han om att folk bara tänker på sig själva och inte håller upp dörrarna för varandra.
Va mycket pinsamheter som kom ur truten på gubben.
Citera
2016-11-19, 23:05
Medlem
Eftersöker ett klipp, antar att det är USA eller något, en snubbe lirar en Cunt-throwup i en gränd och några tjejer går förbi och frågar nyfiket vad det står varvid han vrålar "CUUUUNTTT!!!" som en grottman. Evigt tacksam för den som kan finna detta åt mig
Citera
2016-11-19, 23:10
Medlem
EinRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Faktum är att jag hade tanke på att göra ett liknande inlägg som dig efter att lyssnat på intervjun med Mel.

Snacka om vilsen gubbe. Först snackar han om att sno folks plånböcker sen gnäller han om att folk bara tänker på sig själva och inte håller upp dörrarna för varandra.
Va mycket pinsamheter som kom ur truten på gubben.

Vill börja med att säga tack för att du håller med, trodde jag skulle bli påhoppad här men det kommer väll det med.

Ja, det verkar som han har en del dubbelmoral att brottas med, och att han förnekar diagnoser
Alla jag kört med har haft någon typ av diagnos liksom mig själv (därav osammanhängande text, stavfel m.m samt ett maniskt beteende av klottrande).
Jag menar inte att alla som kör har en diagnos men jag är nog rätt övertygad om att merparten har det, och det är faktiskt lättande när man väl får en. Så tänk över saken MEL om nu inte samtliga hjärnceller hamnade i en kråmpåse.

Edit: Vid närmare eftertanke så ser jag nog hellre att MEL flyttar till Chile ist för Barca
Senast redigerad av EinR 2016-11-19 kl. 23:23. Anledning: MEL->Chile
Citera
2016-11-20, 10:03
Medlem
GranatGurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Eftersöker ett klipp, antar att det är USA eller något, en snubbe lirar en Cunt-throwup i en gränd och några tjejer går förbi och frågar nyfiket vad det står varvid han vrålar "CUUUUNTTT!!!" som en grottman. Evigt tacksam för den som kan finna detta åt mig
https://youtu.be/mIRbjmdwww4
Citera
2016-11-20, 19:45
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EinR
Vill börja med att säga tack för att du håller med, trodde jag skulle bli påhoppad här men det kommer väll det med.

Ja, det verkar som han har en del dubbelmoral att brottas med, och att han förnekar diagnoser
Alla jag kört med har haft någon typ av diagnos liksom mig själv (därav osammanhängande text, stavfel m.m samt ett maniskt beteende av klottrande).
Jag menar inte att alla som kör har en diagnos men jag är nog rätt övertygad om att merparten har det, och det är faktiskt lättande när man väl får en. Så tänk över saken MEL om nu inte samtliga hjärnceller hamnade i en kråmpåse.

Edit: Vid närmare eftertanke så ser jag nog hellre att MEL flyttar till Chile ist för Barca
Chile låter bra! Hårdare straff där.
Psykos verkar inte ha så högt IQ heller. Tänker köra på tills hon får skuldsanering😅.

Blir intressant om dom någonsin får intervjua någon målare med hög IQ?
Citera
2016-11-21, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Chile låter bra! Hårdare straff där.
Psykos verkar inte ha så högt IQ heller. Tänker köra på tills hon får skuldsanering😅.

Blir intressant om dom någonsin får intervjua någon målare med hög IQ?

Jag ställer mig frågan; var det bättre förr?

Målade en del när jag var 16-18 år (omkring år 2000) och de bästa på den tiden var riktiga kreativa talanger. Några enstaka av dessa är konstnärer idag, men även många av de som la av efter några år var relativt talangfulla dvs de hade en del känsla för bokstäver och färger.

Idag verkar det som att graffitikulturen mest består av misslyckade adrenalinjunkies, med reservation för att min uppfattning mest styrs av det jag ser på insta och filmer. Samtidigt är det väl lite svårare att måla olagligt idag, det måste gå snabbare och då sjunker kvalitén överlag.

Men finns det idag någon motsvarighet till dåtidens Philly, Rilo, Skil, Keger, olaf, Leon, Marvel, Moks, SW crew osv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in