2016-11-19, 00:36
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricktactoe
Varför vill någon umgås med en dryg transa som hotar med torpeder och har sex barn? För att man vill utnyttja denna mentalt svaga person, och när personen börjar prata om polisen så slår det slint i pundarhjärnan..

Därför att man har syltat in sig med personen, lånat pengar, umgåtts. Madeleine talade inte om polisen, hon talade om torpeder. Tycker du att det verkar vara en mentalt svag person som vill leja någon som slår ut tänderna, en efter en?! 5000:- per tand?

Jag tycker det motbjudande, och att det säger en hel del om Madeleine som person.
Citera
2016-11-19, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Därför att man har syltat in sig med personen, lånat pengar, umgåtts. Madeleine talade inte om polisen, hon talade om torpeder. Tycker du att det verkar vara en mentalt svag person som vill leja någon som slår ut tänderna, en efter en?! 5000:- per tand?

Jag tycker det motbjudande, och att det säger en hel del om Madeleine som person.
Satt du vid bordet? Tror nog mer att myndighet/polis funkar när alla pundarna är straffade..
Citera
2016-11-19, 00:41
Medlem
Citat:

Skulle du ta en transa som lånar ut 100k utan säkerhet på allvar om hon/hen/han snackar om HA? Bor du i samma kvarter?
Citera
2016-11-19, 00:41
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricktactoe
Du känns partisk på något obehagligt sätt

Jag upplever också ett egenintresse i detta planterande av halvsanningar.
Postaren har definitivt en egen aganda här.

Som propagandaministern och nazisten Goebbels sa att upprepar man en lögn tillräckliggt ofta blir den sanning.
Senast redigerad av T34Panzer 2016-11-19 kl. 00:48.
Citera
2016-11-19, 00:43
Medlem
Citat:

Jag skulle garva huvudet av mig, och sen fråga om hon/hen/han gillade sin näsa utan bucklor.
Citera
2016-11-19, 00:44
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:

Lägg av offerkoftan, va.
Detta är inget annat än uppgifter från mördarpacket.
Finns inget annat som visar på att det ligger någon sanning i detta.
Citera
2016-11-19, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Lägg av offerkoftan, va.
Detta är inget annat än uppgifter från mördarpacket.
Finns inget annat som visar på att det ligger någon sanning i detta.
Inga rosor över offret, som garanterat var störd..men dessa jävla lowlifes/losersforlife ska inte ha några jävla tårar över sig..de utnyttjade en svagsint människa och mördade för att dölja det..If you do the crime, pay the time..I USA hade de fått stolen med rätta..
Citera
2016-11-19, 00:55
Medlem
Kokettes avatar
detta fall är för övrigt bland det värsta jag någonsin läst om. det berör mig verkligen djupt. jag undrar var madeleine tänkte när hon låg ensam bland flertalet "vänner" som ville se henne död. att vara fast med sina egna vänner som börjar strypa en till döds, kan fan inte tänka mig något vidrigare.

jag kommer aldrig sluta skratta åt gärningsmännen, det är så jag hanterar sånt här, men fyfan alltså.
Citera
2016-11-19, 01:08
Medlem
Är offret en man? Ser ut som en transa.
Citera
2016-11-19, 01:11
Medlem
Kokettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sdnf
Är offret en man? Ser ut som en transa.

hon är en transperson, ftm
Citera
2016-11-19, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menjagju
Det finns ju faktiskt en kille i DM umgängeskrets som kallas Flum, han har suttit inne för misshandel och grejer. Så det skulle ju inte förvåna mig om tackat ja till att misshandla någon för pengar..
ja flum ingick också i gängets krets- framgår i förhören.
Han och hans partner hjälpte också Madde.
Citera
2016-11-19, 01:12
Medlem
Rictacto Visa vad?
Bild? Finns bilder på Expressen och andra sidor.
väldigt maskulina drag samt adamsäpplet.
Ser ut som en man med långt hår och lätt sminkat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in