2016-11-18, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
Det finns nog en obegränsad mängd psykologisk realism att ösa ur här. Vad jag förstått så har hon sagt i någon intervju att hon hade alkoholproblem. Sen hade hon väl hotat med självmord också, men det kanske bara var en ursäktande lögn från någon av mördarna. Tror det var Benita som sa att hon ändå ville dö.

OK. En tuff barndom osv. Än värre i puberteten. Mats blir (macho) långtradarchaufför. Blir far till flera barn. Missbrukar. Inser sig vara kvinna i manskropp. Opereras. Blir Madde. Gifter sig med förstående man, skiljer sig. Hotar med självmord. Blir mördad efter att, i desperat ensamhet, ha hamnat i dåligt sällskap. Hollywood: Kasta loss bland klichéerna!
Citera
2016-11-18, 18:50
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framgaffel
PO är stor, men Martin är ännu större! 😂

Undrar vad medelvikten i detta sällskapet är. Om det inte hade varit för de taniga, gravt undernärda stjärnorna så hade det varit en bra bit över hundra.
Citera
2016-11-18, 18:52
Medlem
Vill någon tala om för mig vad EA har gjort ?
Orkar inte leta igenom allt 😎
Mvh
Citera
2016-11-18, 18:53
Medlem
Man får nypa sig i armen med jämna mellanrum när man läser FUP:en. Drömmer jag eller har detta verkligen hänt ?
Citera
2016-11-18, 18:57
Medlem
Ingen på Flashback som känner någon av dessa raketforskare?
Några speciella sidor i FUPen ni rekomenderar?
Citera
2016-11-18, 19:00
Medlem
Det spelar nog ingen roll vilken förhörssida med dom tilltalade som du tittar på så förstår du.....
Citera
2016-11-18, 19:00
Medlem
Framgaffels avatar
I förhör med MB:
"-Är det här din kniv?
-Ja, om det är metamfetamin på den så är den min"

😂
Citera
2016-11-18, 19:02
Medlem
Han där där Mats H.. Vilken porr Historik snubben har asså..

Hahahahahhaha

"I came to the brother into a shower"

Vad är de för jävla bönder de här gänget..
Citera
2016-11-18, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det kan ju vara så att det inte alls var fråga om några reella hot utan något "kamraterna" fantiserade ihop bara genom att det började komma krav om återbetalning. Skulderna övergår säkerligen mer än några tusen med tanke på hur mycket pengar det försvunnit från Madde under åren och inte minst det sista året.
Två personer som känner gänget har informerat mig -om att det rör sig om 100.000kr för en person.
En avbetalningsplan hade gjorts upp mellan Madde och lånaren, men avbetalningsplanen hölls inte- lånaren bestämde sig för att inte betala tillbaka och började planera mord- samtidigt spreds rykten från gänget att Madde hotat dem- vilket ingick i deras plan.
Uppgiftslämnarna har lämnat liknande uppgifter men de har haft olika nära kontakter med gängmedlemmarna.
Det har medvetet ljugits både där på byn och här i tråden om Msddes sk. kopplingar till olika torpeder och sån smörja.
Citera
2016-11-18, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amenvisstva
Han där där Mats H.. Vilken porr Historik snubben har asså..

Hahahahahhaha

"I came to the brother into a shower"

Vad är de för jävla bönder de här gänget..

I vilken protokoll hittar du historik de har sökt på?
Citera
2016-11-18, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Hon ville ha tillbaka sina pengar- när hon skulle möblera och ordna i sin nya bostad. Hon har inte anlitat någon torped eller nån flum-flum- det är sådant som gänget spred ut- och deras kompisar fortsätter sprida det. Hon hade diskuterat med sin fd, att hon inte fick tillbaka sina pengar. OCh nej han ex,et tillhör inte heller HA el är torped.

Det finns ju faktiskt en kille i DM umgängeskrets som kallas Flum, han har suttit inne för misshandel och grejer. Så det skulle ju inte förvåna mig om tackat ja till att misshandla någon för pengar..
Citera
2016-11-18, 19:13
Medlem
Grandiosos avatar
Läser i rättsläkarrapporten och kan konstatera därvid att det ju brukats ett extremt
aggressivt knivvåld. Redan med skadorna som tillfogades halsen så hade livet flytt.
Det är som om ett alldeles besinningslöst hat har bemäktigat sig gärningsmannen vid
själva angreppet mot det värnlösa offret.
Senast redigerad av Grandioso 2016-11-18 kl. 19:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in