2016-11-18, 18:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enrosafisk
Alltså... Dom blir ju bara dummare och dummare för varje sida man läser i fup.

P-O's internethistorik: (2016-06-17)

Detta har han dessutom sökt på Youtube

LOL Jag kan inte sluta skratta. Vad faaaan trodde han, att YT har informative murder videos? Nån ex-lönnmördare som berättar steg för steg

Ursäkta mitt trams, men detta tog fan priset!
Citera
2016-11-18, 18:22
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
https://minfil.org/e1neq3b9bd/Screenshot_2016-11-18-18-20-53.png

Mysiga sommarpojkar.

Slips och frack på i vanlig ordning.
Citera
2016-11-18, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyBestEnema
Jag har följt med i tråden. Länge och väl. Men:

Madde satt på sunkhak med detta gäng. Men hon (han) vad var det för person de sista åren? Missbrukare, amfetamin? AA/NA? Smal, välklädd. Med ett gäng förståndshandikappade WT. Var hon själv lågbegåvad? En könsopererad med en exman som hon fortfarande umgicks med och som tyckte om henne. Vem var Madde? Hade hon gått ned sig i missbruk, igen?

För att det skall bli Hollywood av det hela måste det finnas en intressant backstory och så kallad psykologisk realism

Annars något för Marian Dora (The Cannibal) att ta sig an.

Det finns nog en obegränsad mängd psykologisk realism att ösa ur här. Vad jag förstått så har hon sagt i någon intervju att hon hade alkoholproblem. Sen hade hon väl hotat med självmord också, men det kanske bara var en ursäktande lögn från någon av mördarna. Tror det var Benita som sa att hon ändå ville dö.
Citera
2016-11-18, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
Gänget har väl sagt det i förhören också. Att Hessling påstått att han och någon mer hade ett pris på sitt huvud och att de därför måste röja Madde ur vägen. Kanske är det någon inövad förklaring de kommit på, men jag har för mig att Madde också hade frågat någon om hjälp med att driva in pengarna (men det här är jag osäker på, kanske var det tvärtom de som bett om hjälp mot henne), men att den tillfrågade såg sig som kompis med båda sidor.

Alternativt kan det varit en lögn från Hessling för att få de andra att hjälpa till. Men då kan man fråga sig varför i hela friden man känner att man vill ha hjälp av dessa clowner. Det är dock inte det enda tankefelet i den här soppan, så varför inte, moraliskt stöd typ.

Min gissning är att Madde faktiskt hotat och att idioten tog det på allvar trots att det med all sannolikhet nog var helt ogrundat, desperat hot för att få pengarna tillbaka.
Hon ville ha tillbaka sina pengar- när hon skulle möblera och ordna i sin nya bostad. Hon har inte anlitat någon torped eller nån flum-flum- det är sådant som gänget spred ut- och deras kompisar fortsätter sprida det. Hon hade diskuterat med sin fd, att hon inte fick tillbaka sina pengar. OCh nej han ex,et tillhör inte heller HA el är torped.
Citera
2016-11-18, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enrosafisk
Alltså... Dom blir ju bara dummare och dummare för varje sida man läser i fup.

P-O's internethistorik: (2016-06-17)

Detta har han dessutom sökt på Youtube

Det där kan ju vara förklaringen till varför polisen frågade om vilken låt som spelades vid mordet. Hur stor del i planerandet som P-O hade. Eller också så var den låten signalen de kommit överens om. Då är den ju viktig att fråga om.
Citera
2016-11-18, 18:33
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
Det finns nog en obegränsad mängd psykologisk realism att ösa ur här. Vad jag förstått så har hon sagt i någon intervju att hon hade alkoholproblem. Sen hade hon väl hotat med självmord också, men det kanske bara var en ursäktande lögn från någon av mördarna. Tror det var Benita som sa att hon ändå ville dö.
Nej då, det står i början av Huvudprotokollet. 2014 hade Madde ringt sitt ex Tomas och sagt att hon skulle ta livet av sig vilket fick polisen att skriva en anmälan och åka till hennes dåvarande bostad. Hon blev LOBad men släpptes dagen efter.
Citera
2016-11-18, 18:36
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
https://minfil.org/e1neq3b9bd/Screenshot_2016-11-18-18-20-53.png

Mysiga sommarpojkar.

Slips och frack på i vanlig ordning.
Slips används väl iofs inte till frack heller
Vem är det till vänster på bilden?
Citera
2016-11-18, 18:37
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Låt mig presentera: Miss Universe 2016

https://minfil.org/g2n9qab2b4/Screenshot_2016-11-18-18-36-09.png
Citera
2016-11-18, 18:40
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Slips används väl iofs inte till frack heller
Vem är det till vänster på bilden?

Nehej..

Det är väl legenden Peo.
Citera
2016-11-18, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Tittar man på kontoutdragen så har ungefär 200 000 kr av försäkringspengarna gått åt sedan dessa betalades ut, Madde hade dessutom en bra ersättning från NAV varje månad

Min kommentar var ett försök att ha lite roligt åt felskrivningen 100 000 laxar.
Citera
2016-11-18, 18:44
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Nehej..

Det är väl legenden Peo.
Min minnesbild är att PO är stor men ser ju direkt småväxt ut bredvid Gåsen. Jag minns kanske fel.
Citera
2016-11-18, 18:48
Medlem
Framgaffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Min minnesbild är att PO är stor men ser ju direkt småväxt ut bredvid Gåsen. Jag minns kanske fel.

PO är stor, men Martin är ännu större! 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in