2016-11-18, 13:17
Avslutad
Kakan blir aldrig förlåten, vi glömmer aldrig. Patetiskt av dig att på detta falska vis "be om ursäkt"

Du är brännmärkt

Det enda den här tragiska personen vill är att tjäna pengar.

Det bästa du kan göra för Sverige är att tyst försvinna från alla dina uppdrag. Börja jobba på ica elr nått. Du kommer inte längre än så här nu. Vi ser dig, vi hör dig, förvänta oss.
Citera
2016-11-18, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Nä, dessa ska inte hängas ut.

Håller med. Att hänga ut människor är inte min stil (...eftersom jag inte är en feminist), men man kan vända sig till rätt personer även utan att hänga ut dem och undra vad i hela friden de ägnar sig åt.
Senast redigerad av ManManne 2016-11-18 kl. 13:26.
Citera
2016-11-18, 13:30
Medlem
oberoendemedias avatar
Tragiskt att det förminskas till en tweet av media när hon i själva verket spridit polishat under många år. Tyvärr är inte fakta prioriterat av dagens media utan när Kakan skriver att det är en tweet så är det naturligtvis så. Ett litet axplock relaterat till polishat:

https://twitter.com/oberoendemedia/status/799335194784305153

Utöver det så har hon mängder av kontroversiella tweets om bl.a. män och rasism.
Citera
2016-11-18, 13:48
Medlem
Låter inte som kakan. Måste ha varit någon annan som skrivit inlägget åt henne i syfte att rentvå henne.
Citera
2016-11-18, 13:54
Medlem
vegeges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Så trevligt, en till vi-hatar-kakan-tråd, underkapitel i den storskaliga trådgruppen vi-hatar-namngivna-kivnnor-trådar, hur många har forumet samlat på sig under senaste tiden?

Det är väl bara positivt att man tvålar dit och fokuserar på riktiga näthaterz. Kvinno-kortet håller ej sorry
Citera
2016-11-18, 14:04
Medlem
Citat:
Så trevligt, en till vi-hatar-kakan-tråd, underkapitel i den storskaliga trådgruppen vi-hatar-namngivna-kivnnor-trådar, hur många har forumet samlat på sig under senaste tiden?

Finns nog totalt på flashback ännu fler "vi hatar <insert man> trådar". Kakan har gjort bort sig under större delen av hennes "karriär", så det är förståeligt att folk ogillar eller till och med hatar henne. Ungefär på samma sätt som du skulle hata/ogilla en man som vräker ur sig hemska saker om kvinnor stup i kvarten.

Finns gott om sådana män på flashback, men tänk dig backlashen som skulle ske i samhället om en man råkade kläcka ur sig lika hemska uttalanden i radio, tidningar, på tv och på facebook. Menar den här lilla Audi företeelsen kommer inte ens i närheten av hur en man med liknande meritlista skulle behandlats av samhället i stort. Enda anledningen till varför en man förmodligen skulle klarat sig "bättre" är för att män blir fortare uteslutna från alla mediala plattformar, tillrättavisade och tystade alt. jagade av media, speciellt om dom har offentliga eller förövrigt synliga positioner i samhället. Mycket lättare att Pudla ett uttalande/kommentar, men i hennes fall kan man fylla flera A4-ark tecken storlek 8. Det är just därför som vissa ser detta som en seger.
Citera
2016-11-18, 14:04
Medlem
Citat:

Vad trevligt med ett till jag-är-ett-vidrigt-jävla-troll-som-skulle-göra-mer-nytta-5-meter-under-gjord-än-vad-jag-gör-i-livet- inlägg.
Citera
2016-11-18, 14:07
Medlem
Patetiskt minst sagt. Fast hade hon inte skrivit så mycket skit hade hon väl aldrig heller blivit lika känd som hon är.
Citera
2016-11-18, 14:08
Medlem
Är kanske OffTopic här, hinner inte kolla exakt vad det handlar om.

Glöm aldrig att Kakan är sadist.

Påstår man att man är feminist samtidigt som man är för invandring, mångkultur, då har man ingen kognitiv förmåga.
Men Kakan är inte dum i huvudet.

Det här är den barntillåtna beskrivningen av hennes sadism:
På landet har jag rinnande vatten tack vare att en annan kvinna för 50 år sen såg till att det borrades en brunn.
Sen köpte hon en liten varmvattenberedare också.

När mina barn var små gillade dom att bada, trångt blev det, i en balja utanför köksfönstret.
Vattnet blev snabbt kallt, det var inte lika kul.
Så jag värmde kastruller på spisen och fyllde på med varmt skönt vatten.

Kakan använder den av Electrolux producerade frysen för att fylla på de förväntansfulla barnens balja med is, väl medveten om att dom tror dom ska få varmt vatten.
Det tycker Kakan är kul.
Citera
2016-11-18, 14:10
Medlem
Julgodiss avatar
Intressant det här med kakan. Hade inte hört talas om henne innan dessa flashbacktrådar.

All publicitet är bra publicitet, det vet vi alla och har gott om exempel på. Även om jag inte bryr mig om denna tramsiga konflikt så är det extremt smart PR iaf!
Citera
2016-11-18, 14:10
Medlem
santos_devilles avatar
Kan hitta flera flashbackare som innan skrivit ungefär "han skrev bara rasistiska saker i affekt, varför ska han hängas ut och förlora jobbet för något han skriver på nätet" "vadå han bara ventilerade på nätet", "men vadå det han säger är ju sant, varför ska han skadas för att säga något som är sant" osv osv.

Sedan kan man i en annan tråd med meningsmotståndare som gör samma tabbe säga att de förtjänar allt skit.

Tänk på det nästa gång någon rasse förlorar jobb och vänner pga vad den har skrivit på Internet.
Citera
2016-11-18, 14:15
Medlem
Erikons avatar
Har aldrig hört talats om henne, ingen på jobbet visste vem hon var. Man undrar hur Audi tänkte när de ville ha en extremist som representant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in