Citat:
Ursprungligen postat av
ManManne
Tycker det verkar tydlilgt att det inte skall handla om Kakan. Allmänheten kan aldrig bota sinnes-sjuka människor.
Vad som kan göras är att nå de som har ansvaret på riktigt. I det här fallet Audi.
Samma taktik borde användas genomgående. Informera ansvarig utgivare eller arbetsgivare. Ta reda på vem som tillåter skiten, och lägg in stöten där.
Visst kan man förnedra sinnes-sjuka människor om man känner för det, ...också.
Klipskt! Ligger faktiskt ett halvt steg före och har redan kollat upp Audis marknadsavdelning på linkedin, helt oväntat (trodde nästan ner var upp en stund) så hittade jag en medelålders gubbe komplett med åldersnojja (såg så ut iaf) och förmodligen lite ryck i brallan efter de två, under honom, direkt underställda söta medietjejerna.
Vill inte outa vilka de är, vet inte om det känns rätt... Det rör sig ju om privatpersoner, men följer de mönstret som alla kan gissa sig till? Ja, absolut. Den ena, som jag misstänker har drömt upp den här idéen, skulle definitivt kunna programleda schlagerfestivalen, if you catch my drift.
Tycker du att det vore rätt dock? Dessa tillhör ju rörelsens boskap. De har blivit hotade, lurade och manipulerade in i att arbeta för vänsterfeminismen, tror jag.
Myndighetspersoner är en annan sak, de använder "mina" pengar och agerar i samhällets namn, men privatanställda medarbetare på en kommunikationsavdelning? Nä, dessa ska inte hängas ut.