2016-11-18, 10:57
Medlem
Är det bara jag som reagerar på att det enda hon ber om ursäkt och ångrar är en två år gammal tweet?

Kakan har ju byggt en karriär på att år efter år hata, kränka och förlöjliga främst män och polisen.

Står hon fortfarande för att hon vill legalisera misshandel av minderåriga? Står hon fortfarande för att "All cops are bastards"? Står hon fortfarande för att alla män kan jämföras med utvecklingsstörda barn eller hur hon nu uttryckte sig?

Listan kan göras lång men det enda hon ångrar är en enda simpel tweet. Detta för att just denna tweet hamnade i rampljuset och för att Kakans begränsade intelektuella förmåga tror att detta är det enda gemene man vet om hennes uttalanden och åsikter. Då passar det ju bra att ångra den.
Citera
2016-11-18, 11:15
Medlem
Fizzlors avatar
Omvändelse under galgen. Låt inte tjockisen komma undan!
Citera
2016-11-18, 11:29
Medlem
Kakans ursäkt känns inte genuin och riktas endast mot en tweet. Det ska förlåtas vill hon, men inte innan följderna av tweeten påverkar Kakan personligen och inte bara alla dem som hon sårat och kränkt med den. Det handlar inte om att bara få en andra chans, med allt hon har i bagaget.

Är Kakan alltid så här verbalt begåvad förresten? Såg att hennes polare, retorikern Elaine Eksvärd (som i vanliga fall är en kunnig och saklig person, som har min respekt) red ut till hennes försvar. Misstänker att det kan finns en spökskrivare till denna artikel.

Med det sagt så känns det som att det är läge att sluta med det värsta drevet nu. Åsiktshyckleriet fortgår, och Kakans vänstergängs hatiska tankar lär gör detsamma, men det här är också en större kamp.

Nu har vi iallafall uppnåt två tydliga reaktioner, en från Audi, en från Kakan. Det visar att vi gjort ett statement, och oavsett vad så är det idag många som i början på veckan var ovetande om Kakans åsikter som nu fått den rätta bilden av henne. Dessutom har hon fått utstå en god portion rent hat med osakliga, kränkande angrepp på person och utseende från många, tyvärr. Tycker vi kan låta henne andas, även om man själv inte låg bakom det hatet. Men med allt sagt är min åsikt om Kakan bestämd (hon suger), även om jag nu tycker att hon fått utstå en rimlig vedergällning.
Citera
2016-11-18, 11:51
Medlem
Pansarveckets avatar
Bra poäng Agua, en samlad aktion ger mer effekt. Nu hoppas vi Unionen lär sig något också.
Metro, SVT/SR och DN anser sig stå så högt över oss, så de lyssnar inte ändå.
De är heller inte beroende av våra pengar.
Citera
2016-11-18, 12:12
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazdarikard
Varför är alla feminister så jävla fula? Kakan ser ut som ett miffo, så jävla ful så att man vill spy. Kan inte hon bara försvinna från medieradarn, hennes närvaro börjar bli jobbig nu

Hon använder ordet feminist för att sälja in sig själv. Fullt medveten om , som alla andra inom media, vad som är gångbart för att bli populär mediapersonlighet. Med andra prd en oppurtunist som lika bra hade kunnat nazist om det varigt det som var det populära. Smma fenomen ser du på facebook där somliga jagar likes.

kakan ägnar i artikeln ett stort tack till eventuella poliser som skulle riskera sitt lov för henne, min uppmaning till polisen, låt henne dö om så skulle vara fallet. Ingen skulle gråta förutom kakans hemgjorda bullar.
Citera
2016-11-18, 12:23
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friskytt
Jag vill passa på att rekommendera detta samtal som gick av stapeln under bokmässan, "Om feminism och systerskap i dagens Sverige".

Ett samtal mellan plagiatören och kvotblatten Alexandra Pauoåscauoålidaouå, ett yngre feministiskt bloggluder Flora Wikström som mest verkar vara naiv och den uppenbart paranodia och sinnessjuka Kakan Hermansson.

http://urplay.se/program/197786-ur-samtiden-bokmassan-2016-om-feminism-och-systerskap-i-dagens-sverige

Efter att sett det här fann jag mig ett inre lugn. Inte en chans att en sådan här rörelse överlever sig själv. Lev ditt eget liv så länge & låt dem självdö.

Faktum: Kakan kommer aldrig bli rumsren hon är allt för efterbliven & och har inte förändrats ett skit snarare blivit värre. Kolla klippet!

Hörru bajskorvsätaren! Kan du inte berätta nåt från klippet, det är 45 minuter långt, är det något speciellt man ska kolla efter?
Vari ligger just din kritik?
Citera
2016-11-18, 12:25
Medlem
Tycker det verkar tydlilgt att det inte skall handla om Kakan. Allmänheten kan aldrig bota sinnes-sjuka människor.
Vad som kan göras är att nå de som har ansvaret på riktigt. I det här fallet Audi.

Samma taktik borde användas genomgående. Informera ansvarig utgivare eller arbetsgivare. Ta reda på vem som tillåter skiten, och lägg in stöten där.
Visst kan man förnedra sinnes-sjuka människor om man känner för det, ...också.
Citera
2016-11-18, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli
Jösses!!! 😳
Kakan är förvånad över att inte alla kvinnor tar livet av sej eftersom vi är så förtryckta...
Men hon kan ju föregå med gott exempel då så får vi se hur många förtryckta själar som följer efter.

När jag såg det så blev jag först förbannad i vanlig ordning men varje gång hon öppnar flabben så toppar hon sig själv med ren idioti. Hela upplevelsen gick över i overload och lämnade mig till slut med ett lugn. Jag rökte hela limpan och är numera immun mot feminism & är nästan glad att Kakan har en plattform för det hon säger kan ingen människa backa. Förutom rumänskan Alexandra då som tycker det är sjukt progressivt, ja rent av framtiden.
Citera
2016-11-18, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Hörru bajskorvsätaren! Kan du inte berätta nåt från klippet, det är 45 minuter långt, är det något speciellt man ska kolla efter?
Vari ligger just din kritik?

Det var någon vecka sen jag såg det och det finns redan exempel i tråden orkar man titta kan man väl fylla på. Men du borde se det själv för varje liten mening hon säger är minst av ACAB-tweet kvalitet.

Min favorit jag minns med välbehag är dock när hon svamlar om något arbaland/flyktingläger där det är så jävla skönt med könssegregation där kvinnorna bara kan chilla och va sig själva.

Min kritik är att lyssnar du på Kakan (försöka) föra ett resonemang som hon tillåts göra i den här videon så inser man att hon är lågintelligent, paranioid och sinnessjuk.
Hon borde inte ha en plattform eller var taleskvinna för något alls, men å andra sidan så är alla hennes motståndare glada att hon får bre ut sig i diverses sammanhang. Så ja ingen kritik då egentligen, mer Kakan åt folket!
Citera
2016-11-18, 12:46
Medlem
Vänta nu så först ska ha hon få grädden av vad man får för att vara en hatisk feminist i Sverige och när det inte längre är hippt kan man be om ursäkt men ändå ha karriären kvar.
Citera
2016-11-18, 13:01
Medlem
Pansarveckets avatar
Hur!
Hur kan en människa som uttrycker sig på det där viset få jobb hos både SVT och TV4?
Och nu Audi?
Visst, hon är en professionell gråterska, men inte fan skulle jag få jobb hos dem genom att stå där och böla.

Ut!!!
Citera
2016-11-18, 13:08
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Tycker det verkar tydlilgt att det inte skall handla om Kakan. Allmänheten kan aldrig bota sinnes-sjuka människor.
Vad som kan göras är att nå de som har ansvaret på riktigt. I det här fallet Audi.

Samma taktik borde användas genomgående. Informera ansvarig utgivare eller arbetsgivare. Ta reda på vem som tillåter skiten, och lägg in stöten där.
Visst kan man förnedra sinnes-sjuka människor om man känner för det, ...också.

Klipskt! Ligger faktiskt ett halvt steg före och har redan kollat upp Audis marknadsavdelning på linkedin, helt oväntat (trodde nästan ner var upp en stund) så hittade jag en medelålders gubbe komplett med åldersnojja (såg så ut iaf) och förmodligen lite ryck i brallan efter de två, under honom, direkt underställda söta medietjejerna.

Vill inte outa vilka de är, vet inte om det känns rätt... Det rör sig ju om privatpersoner, men följer de mönstret som alla kan gissa sig till? Ja, absolut. Den ena, som jag misstänker har drömt upp den här idéen, skulle definitivt kunna programleda schlagerfestivalen, if you catch my drift.

Tycker du att det vore rätt dock? Dessa tillhör ju rörelsens boskap. De har blivit hotade, lurade och manipulerade in i att arbeta för vänsterfeminismen, tror jag.

Myndighetspersoner är en annan sak, de använder "mina" pengar och agerar i samhällets namn, men privatanställda medarbetare på en kommunikationsavdelning? Nä, dessa ska inte hängas ut.
Senast redigerad av ENTP 2016-11-18 kl. 13:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in