2016-11-17, 15:00
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Från 0:25 och framåt så har du reportaget samt intervjun med Nugent.

https://www.youtube.com/watch?v=ckgSVi7G_Qw

"I was addicted to girls" är i alla fall det enda jag kan höra Ted Nugent säga i intervjun.
Citera
2016-11-17, 15:38
Medlem
MrSkargards avatar
Jag tänker inte diskutera Ted Nugent mer i den här tråden. Däremot så kan vi diskutera John Bolton och senaste nytt är att han inte verkar vara önskvärd av Donald Trump. Källan är historikern Gareth Porter:

Citat:
Source close to transition team on Bolton: "He's a man whose time has passed." Group now in control appears intent on keeping neocons out.

https://mobile.twitter.com/GarethPorter/status/799102209413828608
Citera
2016-11-17, 15:56
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo och desto mer viktigt då för Trump att inte ens börja ge vika för dessa röster. Just sådana som nu Brannon kan ju faktiskt ge den förändring som han nu vann valet på.

Kan nog tänka mig att Trump kommer att ge efter för en gnutta identitetspolitik. Varför inte Condolezza Rice som comebackande utrikesminister? Hon har uttalat sig mot Trump, men va f-n, det var förra veckan...
Citera
2016-11-17, 16:01
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag tänker inte diskutera Ted Nugent mer i den här tråden. Däremot så kan vi diskutera John Bolton och senaste nytt är att han inte verkar vara önskvärd av Donald Trump. Källan är historikern Gareth Porter:

https://mobile.twitter.com/GarethPorter/status/799102209413828608

Det där låter ju väldigt hoppingivande. Bolton vore en total katastrof. Föga bättre än Insane McCain. Det lär väl knappast bli helt neoconfritt i Trumpadministrationen men förhoppningsvis placerar man dem på positioner där de gör ett minimum av skada. Som Woolsey, "senior advisor national security".
Citera
2016-11-17, 16:03
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Kan nog tänka mig att Trump kommer att ge efter för en gnutta identitetspolitik. Varför inte Condolezza Rice som comebackande utrikesminister? Hon har uttalat sig mot Trump, men va f-n, det var förra veckan...

Nej, hon är ett uselt val. Inbiten neocon och god vän med Bush JR. Det senare gör nog henne osannolik som utrikesminister.
Citera
2016-11-17, 16:07
Medlem
E.Merckxs avatar
Zionist Organization of America defends Steve Bannon

http://video.foxnews.com/v/5214265929001/?#sp=show-clips

Det här kommer aldrig CNNishitler att visa.
Citera
2016-11-17, 16:12
Medlem
Savoys avatar
Har Trump egentligen någon kompetent person att sätta som utrikesminister? Jag förstår om många inte vill ha Bolton, men har något namn kommit fram som kan utmana honom kompetensmässigt?

Säg att det blir Giuliani och att han kommer lyda minsta vink från Trump - det är ju ändå en risk att ha en person som ungefär är bra på att le in i kameran när han ska ha enskilt möte med en räv som Lavrov i flera timmar. Sergej lär mysa. Samtidigt gäller det klassiska med Boltons typ, tuff förhandlare men när man har en deal så kan man lita på det.

Jag tror säkert Rudy var kanonbra som borgmästare, men tycker varken han utstrålar kompetens eller pondus när det gäller utrikespolitik.

Något annat intressant namn?
Citera
2016-11-17, 16:16
Bannlyst
Här kan man se vilka som går in och ut ur trump tower och åker upp i hissarna livestreamat. Såg precis Rudy åka upp https://www.c-span.org/video/?418689-1/watch-pool-feed-trump-tower-lobby&live
Citera
2016-11-17, 16:19
Medlem
Clint Eastwood, Arnold Schwarzenegger och Jesse Ventura
Citera
2016-11-17, 16:38
Medlem
TheStifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msthlm37
Ni SDare har ju redan fått fullblodsidioten Steve Bannon som chefsstrateg och närmaste rådgivare till Trump, julafton, vad mer kan ni önska?

Nu ska vi inte vara sånna lilla gubben

Bannon är extremt intelligent och du har inga belägg att han är en idiot mer än att han inte är en nerknarkad SJW som du och dina anhängare

Bannon är den ända som kan få bort korruptionen ur vita huset!
Citera
2016-11-17, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStifmeister
Nu ska vi inte vara sånna lilla gubben

Bannon är extremt intelligent och du har inga belägg att han är en idiot mer än att han inte är en nerknarkad SJW som du och dina anhängare

Bannon är den ända som kan få bort korruptionen ur vita huset!

Bannon är själv en bluff. Han försöker framstå som att han tillhör vit-makt-rörelsen, men han jobbar på en judisk nyhetssajt. Han är själv en del av det korrupta etablissemanget.
Citera
2016-11-17, 16:46
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savoy
Har Trump egentligen någon kompetent person att sätta som utrikesminister? Jag förstår om många inte vill ha Bolton, men har något namn kommit fram som kan utmana honom kompetensmässigt?

Säg att det blir Giuliani och att han kommer lyda minsta vink från Trump - det är ju ändå en risk att ha en person som ungefär är bra på att le in i kameran när han ska ha enskilt möte med en räv som Lavrov i flera timmar. Sergej lär mysa. Samtidigt gäller det klassiska med Boltons typ, tuff förhandlare men när man har en deal så kan man lita på det.

Jag tror säkert Rudy var kanonbra som borgmästare, men tycker varken han utstrålar kompetens eller pondus när det gäller utrikespolitik.

Något annat intressant namn?

Det bästa vore om han letade brett och kanske hittar någon med kompetens precis som han gjorde när han valde General Flynn, inte en dåre och har till synes inte ett enda korrupt lik i garderoben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in