Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Enligt GP var transfern för EMO på 1,5 miljoner.
Det har ju varit känt länge iom att det var den fastställda summan för köp redan när vi lånade honom. Vålerenga kan inte trott mycket på honom direkt...
Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyGenzale
10 miljoner av de totalt 25 som det påstods att Blåvitt skulle få "up-front" har inte kommit in på Blåvitts konto. Såklart.
Inte skulle något få vara och förbli en positiv överraskning i Blåvitt-läger 2016.
Då vart det väl bara 15 miljoner i bud + massa klausuler som aldrig lär nås. Således räknar jag tyvärr med att vi går typ +/- noll i år eller liknande. Kanske minus igen med tanke på vilka ekonomer vi har på vårt kansli.
Själv känner jag att det är själva fan att varje medlemsmöte (6e dec nästa gång) ligger där jag absolut inte kommer loss...Hade varit intressant att höra om det hela där.
Ekonomerna är väl (frånsett nye kassören som jag anser är duktig) lika rötna som marknadsavdelningen...
I övrigt ryktas Tom Pettersson till Östersund. Känns som ett långskott. Han är ju rätt fast här iom att hans fru Johanna Almgren har tränaruppdrag i Kungsbacka i damernas serie under allsvenskan (vad den nu heter). Att flytta utan frugan vore en sak men dom har ju en liten parvel med som han garanterat inte lämnar.
Jag har sagt det innan att jag helst ser ett mittfält med Tom i en gurra-roll och Mads framåt nästa år om Mads blir kvar.