• 1
  • 2
2016-10-22, 10:07
Medlem
bithaxs avatar
Jag var i Tokyo och besökte Tokyo Hentai Club, som är en av få klubbar i Tokyo som riktar sig till utlänningar. Innan du läser vidare kanske det kan vara värt att nämna att sex är dyrt för utlänningar i Tokyo, så om du letar efter billiga thaihoror åk inte till Japan.
De flesta klubbar och prostituerade i Japan accepterar inte utlänningar som kunder. Enligt uppgift kan man ha tur och bli inkastad om man driver runt i Yoshiwara, vilket är Tokyos red light district. Den här klubben ligger dock inte där utan mycket mer centralt, i Shibuya.
Att sälja vaginalt samlag i Japan är inte förenligt med lagen, så därför gör man inte heller det utan samtliga klubbar du hittar i Japan säljer antingen massage eller umgänge. Exakt vad som ingår och vad som kostar extra finner man på klubbarnas hemsidor.
I det här fallet köpte jag incall, men det finns möjlighet för outcall till ditt hotell, men hotellet måste ju då vara okej med att du tar in en person på ditt rum, och det är dom oftast inte, om man inte betalar.
Vid incall möter man damen på plats och ni går sedan till ett kärlekshotell (som du betalar för).

Kan säga att jag var ganska nervös när jag begav mig till platsen för mötet. Jag gick förbi ingången till stället ett antal gånger innan jag tog mod till mig. Utanför på gatan är det en massa inkastare som säljer "massagi" och dom går på alla västerlänningar som passerar på gatan. Det är dock inte relaterat till klubben utan det är andra verksamheter som ligger i samma hus tror jag.
I alla fall, som vid besök i många butiker i Tokyo så börjar det med att man går in genom en helt obetydligt liten ingång och upp för en smal trappa som skulle kunnat vara en nödutgång i Sverige. Väl uppe på andra våningen möts du av en indier vid en dator som hjälper nervösa kunder att göra ett snabbt val. Du betalar i en automat. Sen får du sitta bakom ett draperi och vänta tills tjejen dyker upp. Det som är bra är att personalen pratar engelska, dock ej tjejerna.

Tyvärr var nästan alla flickor bokade den här kvällen, men jag fick en tid med en 21 årig tjej som tyvärr hade färgat håret vilket gjorde att hon såg mer ut som en västerländsk tjej. Hon var trevlig, men hennes engelska var väldigt dåligt. Hon visste till exempel inte vad ordet "Awesome" betyder.

Vi gick ned för gatan, och jag fick välja hotell och tog såklart det dyraste.
Hotell receptionen är förbommad så att receptionisten inte ser ansiktena på de som checkar in. Man väljer rum på en tavla med knappar och och så betalar man och får en nyckel. Jag inbillade mig att det var häxan från Spirited Away som satt bakom disken. Korridoren luktade starkt av tobaksrök.

När vi kom in så kramades vi en stund, vart efter vi klädde vi av oss för att ta en dusch (dusch är tydligen obligatoriskt vid dessa möten, vilket är bra). Hon ville inte att jag kulle kolla på henne först och sa att hon var blyg, men sen verkade det som att det inte var några problem.
Väl inne i duschen tvättade hon av mitt könsorgan och min röv, det verkade vara det viktigaste för henne. Kändes lite ovanligt att få röven och kuken tvättad av en annan person, men på sätt och vis var det ju också rätt upphetsande. Dessutom fick jag ju tvätta henne också.

Efteråt skulle hon ta på sig cosplay dräkten, men hon verkade inte så van med det. "First time cosplay". Jag visste inte vad jag skulle tro riktigt. Kjolen var för liten tyckte hon. Det spelade ingen roll för mig. Vi hamnade på sängen och började hångla och det gick vidare därifrån. Jag gillar att slicka så jag gjorde det och fingrade henne lite, sedan bytte vi roller. Tillslut blev det för varmt, så den där cosplay dräkten åkte av i alla fall.
Hon hade väldigt lätt för att bli våt och hon verkade faktiskt gilla grejen. Hon överöste mig dock också med mycket smicker om hur handsome jag var, hur lång jag var, hur stor min kuk var och sånt där som jag knappast tror på såhär i efterhand.

Jag fick även pröva på Sumata, hon hade olja med sig i en liten väska.

Egentligen ingick inte vaginalt samlag. Men vid ett tillfälle när jag tryckte kuken mot hennes slidöppning så sa hon typ "Uh-oh" och stoppade in den. Det blev inte så mycket rida av dock för hon konstaterade rätt fort att den var "för stor" och klev av. Kanske var det för att jag inte betalat för några extratjänster? Min misstanke är att tillägget "Analsex" egentligen är ett kodord för "full service".

Det hela slutade med att vi låg och onanerade tillsammans och sen kom jag på hennes ansikte. Och då var det igen "First time cum on face!". Seriöst, tjejen?? Skall jag tro på det där. Hon sprang upp och kollade sig i spegeln.

Efter detta tog jag fram några öl, och vi låg och kollade på TV. Hon tog ett foto på ölen..

Hur som helst var det mycket trevligt och kändes ungefär som en dejt.
Bruden var definitiv inte som någon robot som bara gick in och gjorde grejen utan hon verkade mån om att få kunden att känna sig omtyckt. Tyvärr kunde vi inte prata så mycket eftersom min Japanska är väldigt begränsad och hennes engelska var också väldigt dålig. Det mesta hon sa var typ "Wow" och sånt där. Kan säga att jag ändå hade ganska mycket tankar och drömmar om henne efteråt, men det försvann efter ett par dagar, så jag får nog säga att det var en mycket bra och minnesvärd upplevelse för mig iaf.

Jag betalade 40000 yen (~3435 kr) för två timmar. Tog inga tillval. Cosplay ingår i det priset. Hotellet kostade 4800 yen eller nått sånt.

Mer info hittas på hemsidan. Vet inte om det är emot reglerna att posta länkar men ni kan ju googla. Kan för övrigt säga att det finns "Tokyo eskorts" som verkar vara lite billigare. Tjejerna där kräver dock kondom (vilket inte var fallet här). Det kan ju dock vara en fördel om man vill slippa få AIDS.
Senast redigerad av bithax 2016-10-22 kl. 10:19.
Citera
2016-10-22, 14:03
Medlem
Antexs avatar
Tack för entrevlig recension.

Japan kräver nog lite inkörning och att man stannar i landet lite längre stund och lär sig nya rutiner och seder.
Men omväxling förnöjer som man brukar säga..

/Antex
Citera
2016-10-22, 23:18
Medlem
Hermann666s avatar
Intressant recension. Stönade hon så där överdrivet som i japanska porrfilmer?
Citera
2016-11-05, 11:46
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Intressant recension. Stönade hon så där överdrivet som i japanska porrfilmer?

Nja. Hon kved lite när jag fingrade henne. Jag tyckte inte det var det där gråt skiket som man hör i porrfilmer. Hon kanske hade anpassat sig till västerlänningar dock. I japan är (eller var) det någon kulturell grej med att kvinnan skall offra sig för mannen och lida för hans skull, och därför så gör alla tjejer extra mycket gnäll ljud i alla porrfilmer. Det är vad jag har hört.
Senast redigerad av bithax 2016-11-05 kl. 11:50.
Citera
2016-11-05, 12:32
Medlem
Sightnesss avatar
Du betalade 3500kr för en hora, du fick inte knulla henne utan runkade istället!?
Citera
2016-11-12, 21:03
Medlem
Tack för en välskriven recension... roligt stt läsa om något långt bort
Citera
2016-11-12, 22:38
Medlem
B-types avatar
Kul läsning.
Hur svårt är det att ragga one-night-stands i Japan? Som europe måste man ju vara exotisk där...
Citera
2016-11-12, 23:10
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Kul läsning.
Hur svårt är det att ragga one-night-stands i Japan? Som europe måste man ju vara exotisk där...

Det kan du glömma.

Som utlänning är du knappt välkommen ens som kund hos prostituerade. (Precis som TS mycket riktigt också beskriver.)

Japanerna är den mest rasrena och homogena befolkningen på planeten och de vill fortsätta att ha det så!
Citera
2016-11-13, 09:47
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Det kan du glömma.

Som utlänning är du knappt välkommen ens som kund hos prostituerade. (Precis som TS mycket riktigt också beskriver.)

Japanerna är den mest rasrena och homogena befolkningen på planeten och de vill fortsätta att ha det så!

Ja men man behöver väl inte avla sig med dem... De japanska brudarna kanske är nyfikna på vad lite vikingaballe smakar.
Citera
2016-11-15, 18:05
Medlem
ariers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Det kan du glömma.

Du driver med mig?

Att ragga upp en Japansk tjej är bland det lättaste man kan göra. Kunde knappt sticka in huvudet på en bar utan att få napp. De är inte heller blyga.

Har rest runt mycket i japan och skulle säga att fenomenet mest ter sig i stora städer. Men även i mindre så går det för sig.

Att gifta sig och skaffa barn är dock en helt annan historia!
Citera
2016-11-15, 21:34
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arier
Du driver med mig?

JA. Det var min plan hela tiden.

Nej då, noterar vad du säger. Men alla samstämmiga rapporter därifrån stöder det jag skrev. Så även TS redogörelse här.

Du kanske har nån säregen "quality" som japs-brudarna diggar?

Eller asiatiskt påbrå?
(Ditt nick till trots)
Citera
2016-11-16, 21:13
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arier
Du driver med mig?

Att ragga upp en Japansk tjej är bland det lättaste man kan göra. Kunde knappt sticka in huvudet på en bar utan att få napp. De är inte heller blyga.

Har rest runt mycket i japan och skulle säga att fenomenet mest ter sig i stora städer. Men även i mindre så går det för sig.

Att gifta sig och skaffa barn är dock en helt annan historia!

Jag finner det dock svårt, med tanke på att jag inte heller får några brudar i sverige, samt är extremt blyg själv, och så har vi språkförbistringen dessutom.

Det finns många som säger att det är lätt här i sverige också, det tycker jag ändå inte.

Om det var lätt skulle jag nog inte folk hålla på med sånt här, det skulle inte finnas en marknad för prostituerade, framförallt inte de som erbjuder GFE. Den är stor i Japan, och så är också andelen Japaner som inte förökar sig.

Dock har jag också lagt märke till, inte just i fallet japan, men generellt, att det är lite lättare att få tjejers uppmärksamhet om man är utlänning. Det gäller oss när vi är i USA t.ex. och det gäller Afghanerna som kommer hit till vårt land. Tjejer älskar killar som är spännande, mystiska och annorlunda, och det är just något som en utlänning är.

Jag kan också förstå att t.ex. Japanska kvinnor kan tycka att det är spännande med killar som har blont hår och blå ögon exempelvis. Det tillhör ju inte vardagen där.
Senast redigerad av bithax 2016-11-16 kl. 21:21.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in