Citat:
Ursprungligen postat av
GmbH
Jag jobbade tillsammans med hennes pappa Björn och träffade då henne vid några tillfällen i början av 90-talet. Extremt dryg och snäsig kvinna med näsan i vädret. En riktig pissfitta faktiskt.
Fadern var däremot helt okej.
Instämmer helt!! De hade en sommarstuga som de hyrde ganska nära Gullbringa GK men med en riktigt fin havsutsikt samt en lägenhet vid Redbergsplatsen i Göteborg.
Björn är reko och mkt trevlig måste jag säga och jag har träffat honom genom jobbet, träffade även båda systrarna Alfredsson. Annica var solklart den snygga av dom. Helen är riktigt dryg och otrevlig, tycker hon är världsbäst och guds gåva till mannen. Jag tror dock att hon är hemligt Homosexuell och föredrar tjejer! Så det skulle kunna vara en anledning till skilsmässa.
Hon är alldeles för manhaftig för att vara hetero. Hon är enormt grabbig och maskulin, riktigt ful måste jag säga. Men det är nog hennes personlighet som drar ner utseendet. Att man drar lillasyster inför rätten på det sättet vittnar om en mycket sjuk människa...man löser alltid sånt inom familjen. Dessutom så går det väl ingen nöd på Helen så att driva systern i ruinen för 500.000 kr är får mig en gåta..men som sagt det har väl med hennes stil och personlighet. Hon lär dö ensam och hatad skulle jag tro med en stor bankbok!