Citat:
Ursprungligen postat av
Fnysington
OM SD lyckas hitta en partiledare som även attraherade kvinnliga väljare skulle man ha 35% i ett nafs.
Jag tror du underskattar kvinnliga väljare. Åkesson är bra, och man behöver ingen bättre partiledare. Har du en så taskig kvinnosyn att du tror att det är partiledare, och inte politiken som avgör hur kvinnor röstar?
Det är bara för Åkesson att fortsätta med samma konsekventa politik och invänta. Med en trevlig framtoning kommer man långt.
Svenskar påverkas inte av fakta eller förnuft. Brexit, Trump och övriga Europas utveckling innan det är val i Sverige är det som arbetar för att även svenskar kommer tröttna på islamiseringens konsekvenser.
Den sista tiden har jag varit sjuk. Jag får inga tider på min vårdcentral. Det är väntetider på över en månad. Orsaken är att de fått in många nya patienter, mer än de kan hantera.
Vi är många som upplever att vården och rättsväsendet inte finns längre för vanliga medborgare.
Det jag framför märks inte i opinionsundersökningar, det är en process om pågår, i innan nästa val.