Citat:
Ursprungligen postat av
PilotHockey
Bara det att Hillary under tredje debatten (tror jag att det var men kan ha varit den andra med) skrattade och inte ville svara på frågan när Trump tyckte det var patetiskt att hon brydde sig om 2nd amendment att det kunde skada bebisar när hon var villig att eftersträva rätten för kvinnan att abortera dagar innan födsel av barnet säger en hel del.
Ang. Planned Parenthood så ja, det som man gjort var inte olagligt på något sätt men det var djupt oetiskt kom utredningen fram till.
Motviljan mot judar tidigare har ju mycket bevisat koppling till just etablissemanget och globalisterna/bankirerna som gynnas genom den "mångkulturella" vänsterliberalpolitiken som förts i västvärlden de senaste 20 åren! I de fallen är jag emot dessa judar men vanliga arbetssamma judar utan koppling till globalistetablissemanget har nog ingen här i tråden något emot.

Nazzegrisar är så roliga! I början av 80-talet så var nordiska rikspartiet på tapeten. Det levde vidare bara genom obskyra tidningar som skulle delas ut till svenska soldater. Makarna Oredsson gillade då inte musiken utan hänvisade tillbaka till 40-talets musik. Ganska rimligt, då nazzar ju borde drömma sig tillbaka till 30- och 40-talet. Nu tror ni att det rådde någon "rasmässig guldålder" för 20 år sedan.
Ärligt talat: De judar som valt att leva i USA har gjort det landet, minst sagt, gigantiska tjänster. Ta bara ett geni som Ray Kurzweil. Nästan större skandal om inte han får någon form av nobelpris, än att de sumpade att ge Astrid Lindgren det! Sedan gillar jag, förstås, inte heller "sharholders value" och den ytterst snedvridna inkomst och förmögenhetsfördelningen. Men jag gör det ifrån en skolad ideologisk utgångspunkt, inte utifrån någon imbecill rasteori.
Slutligen: Andelen aborter i Sverige som görs vecka 18+en vecka 1,1 procent 2015. Andelen aborter i USA som görs vecka 21 eller senare, 1,4 procent, (2012 in jag inte missminner mig). Sverige har en
strängare abortlagstiftning än USA, (förutom att vissa delstater försöker försvåra aborter så räknas faktiskt inte fostret som person förrän det föds. I Sverige så räknas fostret som barn efter vecka 22). Men som du ser så utförs det, en nästan lika liten andel sena aborter i USA som i Sverige. Detta bevisar att en sen abort, och för all del abort överhuvudtaget, (förutom dagen efter piller), inte är något lätt beslut för kvinnan att fatta.