Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-11-14, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Vad är det för fel på dig!?!?! Det är långt, LÅNGT över 62% som vill ha Clinton i Sverige!!
62% i den senaste pollen jag såg men nej blir inte direkt förvånad om det skulle vara högre. som sagt, sverige är ett rövhål, ett bottenskrap.
2016-11-14, 12:50
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
62% i den senaste pollen jag såg men nej blir inte direkt förvånad om det skulle vara högre. som sagt, sverige är ett rövhål, ett bottenskrap.

Men flytta då din landsförrädare
2016-11-14, 12:51
Medlem
Här är en del saker som har börjat klarna

1. Muren mot Mexiko. Skall byggas, till att börja med skall 1.9 miljoner deporteras
2. Obamacare. Kommer att finnas kvar till stora delar
3. Rensa upp i etablissemangsträsket. Nej
4. Militär upprustning. Ja
5. Mellanöstern. Smekmånaden med Isarel och Saudiarabien fortsätter. Iran är fienden
6. Lön. Nej han vägrar ta emot presidentlönen

Ni kan fylla på med mer
2016-11-14, 12:53
Medlem
Citat:

Så du önskar att det ska bli ännu sämre. Är det något symptomatiskt för de som gillar Trump att Sverige ska bli allt sämre och ett större rövhål är det bara att beklaga.

Tump bryr sig nog inte så mycket om Sverige ska du se. Han har fullt upp med länder som Kina och Mexiko och Kanada och Syrien och Israel och Saudiarabien.

Men den som tror på hans löften, att de går att genomföra som han lovat kan nog bli lite besviken. Skulle tro att det är fullt kaos nu och man gängar ihop sig i läger. Inte alls säkert att Trump får särskilt många på sin sida vad gäller sådant som han skrutit om att bara han kan fixa!
2016-11-14, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blim
Så du önskar att det ska bli ännu sämre. Är det något symptomatiskt för de som gillar Trump att Sverige ska bli allt sämre och ett större rövhål är det bara att beklaga.

Tump bryr sig nog inte så mycket om Sverige ska du se. Han har fullt upp med länder som Kina och Mexiko och Kanada och Syrien och Israel och Saudiarabien.

Men den som tror på hans löften, att de går att genomföra som han lovat kan nog bli lite besviken. Skulle tro att det är fullt kaos nu och man gängar ihop sig i läger. Inte alls säkert att Trump får särskilt många på sin sida vad gäller sådant som han skrutit om att bara han kan fixa!

Nej han bryr sig nog inte så mycket men han glömmer inte heller att cuck landet Sverige inte gratulerade honom, istället så körde dom project fear i flera dagar.
2016-11-14, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av climasol

1. Muren mot Mexiko. Skall byggas, till att börja med skall 1.9 miljoner deporteras
5. Mellanöstern. Smekmånaden med Isarel och Saudiarabien fortsätter. Iran är fienden

Ni kan fylla på med mer

1.9 miljoner? det är ju typ 3 miljoner som ska ut direkt. sen är det ju några miljoner till som dom ska ta hand om efteråt. Han kommer säkert vika sig på resten och låta dom stanna kvar.

Är du säker på att du inte har läst för mycket cuck media nu? Dom gör allt för att försöka deraila honom. Vad säger han om saudi arabien?
2016-11-14, 13:08
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol

Ni kan fylla på med mer

lönen har han råd att avstå , han lever i lyx och flärd ändå
jämför med uruguays president som skänker bort lönen och lever som en vanlig man

http://www.dn.se/livsstil/jose-mujica-det-ar-varldens-alla-andra-presidenter-som-ar-konstiga/
2016-11-14, 13:09
Medlem
Citat:

Källa på det tack?

Detta är vad jag kunna hitta: http://www.inizio.se/opinion/page/2/

"Skillnaden mellan mätningarna är att det är ungefär var femte svensk som tror att det blir Donald Trump och hälften så många, var tionde, som vill att det blir Donald Trump."
2016-11-14, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
lönen har han råd att avstå , han lever i lyx och flärd ändå
jämför med uruguays president som skänker bort lönen och lever som en vanlig man
han måste ta minst 1$ i lön har jag för mig. presidentlönen ligger på $400 000.
2016-11-14, 13:12
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
han måste ta minst 1$ i lön har jag för mig. presidentlönen ligger på $400 000.

jo jag
läste det😂
2016-11-14, 13:26
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Lesley Stahl: Do you support marriage equality?

Donald Trump: It-- it’s irrelevant because it was already settled. It’s law. It was settled in the Supreme Court. I mean it’s done.

Lesley Stahl: So even if you appoint a judge that--

Donald Trump: It’s done. It-- you have-- these cases have gone to the Supreme Court. They’ve been settled. And, I’m fine with that.

Jag som hoppades att Trump skulle verka för att göra en av den post-moderna rörelsens största segrar genom tiderna ogjord.
2016-11-14, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag som hoppades att Trump skulle verka för att göra en av den post-moderna rörelsens största segrar genom tiderna ogjord.

Lugna dig nu. Detta kommer att tas om hand på delstatsnivå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in