Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Men jag har ju redan tidigare lämnat flera tänkbara scenarion i tråden och försökt utveckla olika teorier där da Costa sammanstrålar med sin absolut sista kund men där något går väldigt snett under denna samvaro och da Costa råkar avlida, du kan säkert foga in både arkitekten, TH eller någon person från det halvt dussin alternativa läkare som finns i dessa arbetshypoteser. Och bara för sakens skull så går det givetvis inte att helt utesluta inblandning från Vinof som också var sexköpare likt de andra männen.
Nej du har inte på något sätt, någon gång, någonsin i denna tråd lämnat någon form av något scenario på hur det skulle ha gått till vilket var vad jag efterfrågade.
Varsågod och länka till vart i tråden du skrivit det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Du efterlyser också fakta som kopplar ihop dessa män med offret
Så gör du det igen, försöker blanda bort korten med dina svar.
Var i denna text:
"Så återigen, varsågod ge oss nu din arbetshypotes på en gärningsbeskrivning där TH och TA är inblandade. Ge oss en där endast TH är inblandad och gör en på Anker också då du även har det som en arbetshypotes. Jag skulle också i dessa vilja se vilka fakta du grundar dem på."
ser du bokstäverna formade på det sättet att du skulle kunna tolka det som jag efterfrågar en generell koppling mellan CdC och några män?
Det är förstås vilka fakta du grundar gärningsbeskrivningarna på jag efterfrågar! CdC kan ha träffat hundratals läkare men det är ointressant så länge du inte kan koppla dem till brottet.
Du trollar!