2016-11-12, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Enligt media så ser vännerna genom bakrutan på taxin att E stoppar lurar i öronen. Mitt tips är att E vinglade ut framför ett fordon som hon inte hörde, föraren lastade E i fordonet och gömde kroppen, en olycka helt enkelt.

Mitt tips är att E inte åkte med i taxin därför att hon hade något annat i kikaren än att åka hem.
Något hon inte ville att någon skulle veta om, och där finns troligen lösningen på försvinnandet.
Citera
2016-11-12, 23:27
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.A.Palm
Mitt tips är att E inte åkte med i taxin därför att hon hade något annat i kikaren än att åka hem.
Något hon inte ville att någon skulle veta om, och där finns troligen lösningen på försvinnandet.
Prostitution, eller vad tänker du på?

Inte uteslutet att E stämt träff med någon.
Citera
2016-11-12, 23:35
Moderator
OYs avatar
Finns det något bilburet original i trakten av E bostad, någon som rör sig med bil om nätterna, försvinnandet har obehagliga likheter med fallet Sigrid i Oslo.
Citera
2016-11-12, 23:44
Medlem
Brott lämnar alltsom oftast någon sorts spår efter sig. Att det inte finns några som helst spår tyder på en ett planerat brott och en smart gärningsman. Med andra ord en intelligent psykopat. Förmodligen har han begått liknande brott tidigare och bor inte i närheten. Gissningsvis bo indragen i en bil. Hon kan vara precis var som helst.

Gud vilket obehagligt fall
Senast redigerad av FinaSpirulina 2016-11-12 kl. 23:56.
Citera
2016-11-12, 23:52
Medlem
Citat:
Jag har inte satt mig in i gatubilden där M sågs senast, dock så är tiden på dygnet förenligt med berusade förare, inte ovanligt på småtimmarna en helg.

Berusad och lurar i öronen är som bäddat för ett felsteg ut i trafiken.

Men en allvarlig trafikolycka borde väl ha lämnat någon sorts spår. Och den vanligaste reaktionen på att av misstag skada någon vore väl att ringa 112.
Citera
2016-11-12, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackertyp0
No problem bro. I'll just stop updating the thread with news.
Peace.

Vad tråkigt att du slutade skriva, vi svenskar kan ju faktiskt anstränga oss lite med danskan, så svårt det inte om man är lite skärpt.Fallet har ju också hänt i Danmark. Fortsätt rapportera, du var ju den enda som hade något att komma med i detta. har det hänt något mer i Danmark?
Citera
2016-11-12, 23:54
Medlem
Citat:
Finns det något bilburet original i trakten av E bostad, någon som rör sig med bil om nätterna, försvinnandet har obehagliga likheter med fallet Sigrid i Oslo.

Utgår ifrån att polisen finkammat närområdet på original. Borde inte vara så svårt att ringa in de värsta.
Citera
2016-11-12, 23:55
Medlem
Fortfarande nyfiken på om polisen sökt med hundar och om de kammat noll där med. Någon som vet?
Citera
2016-11-13, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cikadan
har det hänt något mer i Danmark?

Vi vet att en kvinna (kanske en yngra kvinna?) har varit misstänkt i fallet, precis som den 33-åriga lastbilschaufför och 67-åringen, men polisen säger att hon inte har varit inblandad på något sätt.

Jag ska försöka hitta en länk till artikeln.
Citera
2016-11-13, 00:04
Medlem
Kommer inte ihåg vem som frågade, men ja, polisen har använd sig av hundar, men inget intressant har hittats.
Citera
2016-11-13, 00:09
Medlem
BF_Swedens avatar
Det här tycker jag är lite skrattretande: Polisen har tre teorier. Antingen så har hon flytt självmant, eller så har hon råkat ut för en olycka eller så har hon utsatts för våld (och blivit kidnappad till exempel). Vilka andra teorier kan det finnas? Jag kan inte komma på någon. De har ju nämnt alla möjliga orsaker till försvinnandet. Det skulle i och för sig kunan vara sjukdom som de har sorterat bort - att hon fått minnesförlust. Men ändå...teorierna säger inte mycket.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23899578.ab
Citera
2016-11-13, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackertyp0
Kommer inte ihåg vem som frågade, men ja, polisen har använd sig av hundar, men inget intressant har hittats.

Vad jag kunde se på google maps så var det en väldigt lång bit hon skulle gå själv mitt i natten. Var låg hennes hem? Vad jag kunde läsa så låg hamnen mellan tågstationen och hemmet. Det ser ju ut att vara jättelångt och ganska ödsligt under motorvägen etc.?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in