2016-11-12, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svinsur
Varför? Vad man finner är attraktivt/oattraktivt är subjektivt och det har man rätt att tycka.
Finner inte heller större kvinnor attraktiva, det måste man inte. Sluta försvara ohälsosamma saker.
Spinkig eller tjock spelar ingen roll,dom är förmodligen där av samma anledning.
Nämnligen att träna sin kropp. Och det har dom all rätt att göra.
Men se till att klä er som folk och lär er att ta en tillsägelse
Citera
2016-11-12, 01:16
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Hur vet vi att det du skriver är rätt och riktigt ?
Det är väl inte så att du bara vill misskreditera ägaren för att han sa till den unga kvinnan om hennes olämpliga klädsel ?
Vet inte vem hon är, så varför skulle jag göra det?

Tro vad du vill, själv ville jag endast förklara att denna Ola (eg. Olov) Ross inte är den trevlige gymägaren som många verkar tro här. Men som sagt, det står var och en fritt att tro vad dom vill.

Hans brorsa, Stefan, är lite speciell han också, men verkar dock ha lite mer intelligens än sin yngre bror.
Citera
2016-11-12, 01:20
Medlem
Wiseguys avatar
Btw, gör ett besök på IKSU, en av Europas största träningsanläggningar, som ligger här i Umeå så är ju var och varannan tjej klädd som den där Moa! Inga klagomål på någon där inte!

Kan passa på att nämna att på både IKSU och USM är chefer/ägare samt personalen synnerligen trevliga att ha att göra med, så de ställena rekommenderas starkt. Finns fler ställen i Umeå också, men jag vet för lite om dem för att uttala mig om dem.
Senast redigerad av Wiseguy 2016-11-12 kl. 01:24.
Citera
2016-11-12, 01:23
Medlem
svinsurs avatar
Citat:
Spinkig eller tjock spelar ingen roll,dom är förmodligen där av samma anledning.
Nämnligen att träna sin kropp. Och det har dom all rätt att göra.
Men se till att klä er som folk och lär er att ta en tillsägelse
Ja, har jag inte sagt emot om. Sa att det är subjektivt vad man finner attraktivt, och så är det.
Citera
2016-11-12, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiseguy
Btw, gör ett besök på IKSU, en av Europas största träningsanläggningar, som ligger här i Umeå så är ju var och varannan tjej klädd som den där Moa! Inga klagomål på någon där inte!
Umeå ligger för långt upp för min del.
Har du någon egen idé till varför den unga kvinnan blev tillsagd om klädseln och ingen annan ?
Citera
2016-11-12, 01:26
Medlem
invokers avatar
tränat 4 år, tjena. en gång i månaden eller?
Citera
2016-11-12, 01:32
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Umeå ligger för långt upp för min del.
Har du någon egen idé till varför den unga kvinnan blev tillsagd om klädseln och ingen annan ?
Han var väl på sitt vanliga bråkhumör kanske? Inget jag blev förvånad över när jag läste i alla fall.
Ska sanningen fram så hade jag först ingen aning om att det var Tenton det handlade om, eller ens i Umeå. Men när jag läste i tråden här så tänkte jag direkt att det skulle lika väl kunna vara Ola Ross som är i farten nu igen, och så var det så, haha!

Ett annat alternativ skulle kunna vara att hon inte var klädd som hon påstår? Kanske uppförde sig otrevligt/uppkäftigt när hon blev tillsagd?
Nja, nu spekulerar jag bara, och inte tänkt att det ska tas som nån sanning eller så, då jag inte har en aning om vem denna tjej är. Däremot såg jag just på FB att vi har flera gemensamma vänner, så egentligen borde jag kanske vetat vem hon är....
Citera
2016-11-12, 01:54
Medlem
caught.on.tapes avatar
Det är väl onödigt med för mycket kläder om de ska träna kroppen som,, kanske,, de vill visa den tränade kroppens förbättringar;; då ser man ju inte hur de ser ut
Citera
2016-11-12, 01:59
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Nu får man intrycket av att hon gymmade i sportbehå/liten kort träningstopp(?) samt tajta byxor och det såg inte farligt ut. Ni andra i tråden får gärna gymma i pösiga byxor eller långkalsonger och t-shirt, men en fördel med tajtare och mindre plagg kan vara en känsla av att det är lättare att röra sig när inga kläder fladdrar i vägen samt att det inte blir lika varmt och personligen tycker jag långkalsonger verkar konstigare att bära, än tajta träningsbyxor.

Folk borde får klä sig någorlunda hur de vill, men självklart inte ok att gymma toppless som tjej i bara trosorna, men artikeln förtäljer inte riktigt outfiten i sin helhet.

Dress code på gymmet i form av pösiga och täckande kläder känns märkligt, om nu något gym skulle få för sig att ha en sådan. På ett gym svettas man och då ingår det lite i gymkulturen att folk är lättklädda.

Det handlar inte om att hon måste ha pösiga plagg, de flesta har tighta kläder i funktionsmaterial, med någon överdel ovanför sportbehån. Vissa tjejer har närpå obefintlig byst och kan ha en topp utan bh under men tjejen på bilden har ju lite former och möjligt är väl att hennes topp inte håller bysten på plats heller utan att de lever sitt eget liv. För sådana som tränar är det något som kan bli att man skrattar åt. Det är ju faktiskt möjligt att tillsägelsen var föranledd av hänsyn till henne om det fnissas.

Personen som skrev det om långkalsonger påpekade att han inte tränar på gym men om han var tvungen (så skulle han kanske ändå inte springa och köpa funktionskläder, men han skulle ta på sig kläder om ordningsreglerna säger det). Jag vet inte om hennes kläder är funktionskläder.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2016-11-12 kl. 02:03.
Citera
2016-11-12, 04:40
Medlem
Ännu ett fall där något naturligt (hud) hux flux motarbetas för att nån inbillsk bögfascist inspirerats av sharialagar och försöker införa dem i Sverige. Grattis, senildementa fanskap.
Citera
2016-11-12, 05:05
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Ännu ett fall där något naturligt (hud) hux flux motarbetas för att nån inbillsk bögfascist inspirerats av sharialagar och försöker införa dem i Sverige. Grattis, senildementa fanskap.

Rövhål är också naturliga. De flesta verkar då kunna sålla var de exponerar sitt, men ibland går det ju riktigt fel. Det är väl som elementär pristeori, när man har ätit tillräckligt många bananer vill man inte för stunden ha fler. Inte ens om det är gratis från rövhålet alldeles i närheten.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2016-11-12 kl. 05:12.
Citera
2016-11-12, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Rövhål är också naturliga. De flesta verkar då kunna sålla var de exponerar sitt, men ibland går det ju riktigt fel. Det är väl som elementär pristeori, när man har ätit tillräckligt många bananer vill man inte för stunden ha fler. Inte ens om det är gratis från rövhålet alldeles i närheten.

Ett rövhål är några gradskillnader från en bar mage och din lilla lliknelse, hur finurlig den än må framstå i din perverterade värld, är fullständigt poänglös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in