2016-11-11, 20:54
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --..--
Ja, det blir ju helt efterblivet. Du kan ju inte i din egen reklam fronta exakt samma kläder som sedan är portade på gymmet.
Jo det kan man. Visst skickar det märkliga signaler, men reklam är till för att sälja. Gym säljer drömmen om en snygg kropp, enkelt uttryckt.

Mig veterligen har alla större gymkedjor klädkoder. Dessa gäller givetvis alla som bevistar gymmet, oavsett reklam.
Citera
2016-11-11, 20:56
Medlem
MrChows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rankov
varför är hon fet om hon tränat i fyra år?

Min första tanke också. Hon ser normalviktig ut på bilden i träningskläder men i videon ser hon onekligen ut som en van Hemmakväll-besökare.
Citera
2016-11-11, 20:59
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChow
Min första tanke också. Hon ser normalviktig ut på bilden i träningskläder men i videon ser hon onekligen ut som en van Hemmakväll-besökare.
Hon bulkar väl med bullar och kreatin.

Hur som helst var det osmidigt skött av personalen. Men nej Moa, du får inte klä dig som du vill på något kommersiellt gym. Tugga i dig det.
Citera
2016-11-11, 21:03
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Jo det kan man. Visst skickar det märkliga signaler, men reklam är till för att sälja. Gym säljer drömmen om en snygg kropp, enkelt uttryckt.

Mig veterligen har alla större gymkedjor klädkoder. Dessa gäller givetvis alla som bevistar gymmet, oavsett reklam.
Hittar ingen information om klädkod i användaravtalet. Det jag vet är att man måste ha inomhusskor för att få träna där.
Citera
2016-11-11, 21:04
Medlem
Något säger mig att det lilla slynan klätt sig väldigt utmanade. Dvs inte som på bilden i artikeln.

Annars hade personalen aldrig reagerat.

Typiskt media.
Citera
2016-11-11, 21:07
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Hittar ingen information om klädkod i användaravtalet. Det jag vet är att man måste ha inomhusskor för att få träna där.
På mitt gym finns det uppsatt info om detta.
Citera
2016-11-11, 21:07
Medlem
Kennethkvartings avatar
https://goo.gl/images/mJ8tWD

Hörru Moa, kom inte och tro att du är edgy på nåt sätt.
Citera
2016-11-11, 21:09
Medlem
GormDenGamles avatar
Bra att de sa ifrån.
Man ska träna - med kläder på. Inte visa upp sig halvnaken. Vedervärdigt!
Citera
2016-11-11, 21:10
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Något säger mig att det lilla slynan klätt sig väldigt utmanade. Dvs inte som på bilden i artikeln.

Annars hade personalen aldrig reagerat.

Typiskt media.
Lilla slynan?
Citera
2016-11-11, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svarttaxin
För att styrketräning har minimal påverkan på fettförbränning etc. Träning bygger muskler, bränna fett gör man genom att äta mindre energi än man gör av med.

Du snackar skit. Styrketräning ger en stark fettförbränning timmarna efter du inte är på gymmet. Dessutom betyder mer muskler = mer fettförbränning (genom ökad kaloriförbrukning).

Styrketränar man utan att äta som en gris så kommer en normal människa förlora fett och få mer muskler under denna process.
Citera
2016-11-11, 21:14
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Du snackar skit. Styrketräning ger en stark fettförbränning timmarna efter du inte är på gymmet. Dessutom betyder mer muskler = mer fettförbränning (genom ökad kaloriförbrukning).

Styrketränar man utan att äta som en gris så kommer en normal människa förlora fett och få mer muskler under denna process.

Jagvtror en del blandar ihop fettförbränning och gå ned i vikt. Liksom en del tror att gå ned i vikt och minska någon storlek är samma sak, vilket det nödvändigtvis inte är.
Citera
2016-11-11, 21:20
Medlem
Skulle inte heller vilja se hennes kraftiga benstomme blottad för allmän beskådning. I övrigt är det blä med tjejer som bygger muskler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in