Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Jag tror kvinnor hjälper män mer genom att ge dem positiva känslor. >Sex kan ge män positiva känslor men då ska det vara helt frivilligt och man måste faktiskt anstränga sig lite under sexakten att hålla upp gillandet för partnern eftersom sex är en ganska självisk sak.
Eller så kan män ge kvinnor positiva känslor (till exempel genom sex) medan kvinnor gör allt jobb, sköter hemmet, och försörjer männen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Skulle kvinnor tvingas till sex så kommer de att ha mycket svårt att gilla män och de har dessutom svårt att må bra och se positivt på livet. Dessutom om män tvingar kvinnor till sex kommer de själva inte känna sig så bra eftersom det är inte bra att göra mot andra det som du inte vill ska hända dem själv.
1) På samma sätt får mäns försörjning av kvinnor genom skatt och genom relationer män att må dåligt och gilla kvinnor mindre eftersom kvinnor parasiterar på mäns resurser utan att ge något tillbaka.
2) Därför är det viktigt att kvinnor börjar betala högre skatt och slutar ta emot pengar i relationer av män eller hur?
3) Eftersom kvinnor inte vill betala 1 miljon till män ska män inte behöva betala 1 miljon till kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Iden att kvinnor ska ställa upp på sex av plikt är nästan att ha kvinnor som slavar.
Nej för att slavar är dyra i drift och ingen man vill betala den kostnaden för en fet och ful kvinna som de flesta kvinnor är idag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Istället är det bättre att kvinnan och mannen gillar varandra så mycket som möjligt så att det känns helt naturligt att vara nära varandra.
Ja och om kvinnan gillar mannen då gör hon allt för honom till exempel ser till att han har det bra, får ligga med andra kvinnor, har en fin bil, och så vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Om män ska kunna gilla kvinnor mer Babianen så är det viktigt att de inte går in i offer-rollen. Om jag tycker jag är ett offer för kvinnor kommer jag inte ha en positiv attityd mot dem då kan man definitivt inte vara i äktenskapsbranschen. Ska relationen fungera tror jag att man varje dag ska gå in med viljan att tycka ännu bättre om sin partner och göra mer för henne.
Jag tror jag resonerar ungefär som personer kyrkan på 1800-talet.
På samma sätt är det viktigt att kvinnnor inte går in i parasit rollen och bara tar och tar utan att ge något tillbaka. Vi måste börja prata om vad kvinnor kan göra för män.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Skulle du inte kunna komma på något sätt att höja gillandet mellan dig och din man?
Jag vill köpa ett sommarhus till honom.