2016-11-10, 22:06
Medlem
VIRTUALCLOWNPANDAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Varför jubla? 90% av svenska befolkningen är ju feminister (inklusive männen).

Ja, Trump skulle nog inte ha några större problem att besegra våra dialog-soldater.

Sen vill jag nämna att även om jag gillar Trump så vill jag knappast att han invaderar Sverige.
Sverige ska styras av svenskar FÖR svenskar.
2016-11-10, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
https://www.youtube.com/watch?v=BFZy2AVM7ls

Ja den här videon bekräftar exakt vad jag just har börjat inse. Det handlade egentligen om en egotripp för Trump. Han är en unikt skicklig manipulatör. Han får människor att tro att han älskar dem och vill dem deras bästa. Han lyckades lura hela det politiska fältet och alla väljare.

Det är möjligt att han blir en bra president. Det är svårt att veta. Men det viktigaste för honom var just att vinna, precis som han gör när han gör affärer.
2016-11-10, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highbanker
Sverige är det enda land i norden som inte gratulerat Trump ännu....

https://tobiastankar.wordpress.com/2016/11/09/sverige-utmarker-sig-igen-ensamt-i-norden-med-att-ej-gratulera-trump/

"Sveriges etablerade politiker visar återigen att de inte kan hantera en situation som de inte vill se. Den svenska regeringen är ensam i Norden om att inte gratulera Donald Trump till valsegern i det amerikanska presidentvalet. "

Det kanske är nådastöten för pk-idiotin?
2016-11-10, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VIRTUALCLOWNPANDA
Ja, Trump skulle nog inte ha några större problem att besegra våra dialog-soldater.

Sen vill jag nämna att även om jag gillar Trump så vill jag knappast att han invaderar Sverige.
Sverige ska styras av svenskar FÖR svenskar.

Men svenskar är ju bara losers ändå. Bättre ni svenska män som har lite pungkulor flyr och låter landet brinna upp. Det är försent att göra något ändå. Sverige är slut sedan länge.
2016-11-10, 22:09
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Att Trump blev president förändrar inte folks attityd över en natt.

Den här är t.ex. bekräftad bullshit.
https://twitter.com/amyharvard_/status/796450126546030592

U of I Police svarar
"This has not been reported to police. If you are in contact with anyone involved, please encourage them to give us a call."

Bara en massa butthurt hilldogs som försöker få folk att tro att Trump och hans supportrar är rasister.

Citat:
Ursprungligen postat av VIRTUALCLOWNPANDA
Väldigt många som påstår saker utan bevis.

Att tro att det är en Trump supporter som har klottrat ner hans bil är ungefär som att tro att det var en Trump-anhängare som brände ner kyrkan för att klottra Trump på väggen.

Tror ni folk är dumma? Ingen är dum nog att tro att det gynnar Trump på något sätt att göra såna saker och sen klottra hans namn för. Det är ENBART dumt och kontraproduktivt.

Så när du ser såna här saker ställ dig frågan: Vem/vilka har något att vinna på detta?
Svaret på den frågan är ofta den som också har gjort det.

Istället kan du ju kolla på den här: https://streamable.com/6nwo
Utmanar dig att hitta en enda liknande video fast det är en Hillary supporter som blir misshandlad, rånad och får sin bil stulen.
Jag hittar bilder där killen även tagit inne på sjukhuset efter anklagelser om att det var fejkat:
https://imgur.com/a/bqkS6

Någon mer video hittar jag inte. Jag ser dock folk med Trump-sympatier bara i denna tråd som uppmuntrar våld (korvbenke)
Senast redigerad av Mia-Rovy 2016-11-10 kl. 22:15.
Medlem
237s avatar
Citat:
Hur tänker du då? Finns alltid saker man inte vill göra, men som måste göras tänker jag.

Jo, men säg att han nu backar innan dessa 4 år är avklarade bara för att det var en ego-impuls att vinna ... det skulle rasera en hel del. Jag hoppas inte och tror inte att det blir så dock.
Medlem
Citat:
Ryssland har för insikt att skydda sitt eget intresse.

På 60 talet drog sig Ryssland och USSR tillbaks till sina egna gränser, från att vara påväg ut i världen. Dom blev ombedda att dra tillbaks, och dom accepterade det. Höll sig vid sina gränser och en bit utanför.

I samma veva så pushade USA fram runt deras gräns Bosatte sig i princip i mellanöstern, över ryssland och runt hela dess gräns. Ryssland lät dom hållas i åratal. Tills Putin tog över och började ta försiktigthets åtgärder att pusha ut, han visade klart och tydligt att hit, men inte längre.
USA har alltid snackat om den jävla ryssen, Sverige har alltid skrikit "men ryssen kommer!"

Har man detta i åtanke är det inte så underligt att vi såg två ryska båtar utanför sverige ganska nyligen. Båtar med möjlighet att vara kärnvapens bestyckade! Dom skyddade sitt eget intresse utifall att. Gotland är ett bra ställe att ställa upp sitt försvar på.
Ni är så rädda för putin, men 1999 kom han till makten. Vilket är jävligt nyligen.... Hur mkt har egentligen hänt sedan dess pga denna hemska man? Mer än att han satt ner sin fot här och var.

Sverige är och har aldrig varit ett hot mot Ryssen. Vi har till o med lagt ner försvaret nästan helt! Trump vill nu förstärka deras relation som har varit så skrupplig i åratal.

Överallt i världen har USA militär och unga människor som dödas i strid. Dom är överallt annars än i sitt eget hemland. Misstag blir gjorda och guerilla trupper Aka ISIS tar över och får fäste, dödar och skyddar sig bakom civilbefolkning mycket beacuse off hur mkt mark dom tar över och vilka värdefulla leksaker som lämnas kvar efter "Slagen".

Och Hillary ska få styra tycker folk? För alla har det redan så bra! Missnöje finns världen över. Lyssnar ni på missnöjet ifrån allas sidor är det inte så jävla svårt att se vad som händer. Men för det krävs ett öppet sinne!

Kan inget annat en att tacka för en välskriven och ärlig text.

Allt du skriver passar så bra in, och varför?
Just för att det är sanningen som en stor del av folket vägrar att se.

På tiden att folk öppnar ögonen och öronen. Låt er inte styras av PK..... bättre kan ni!
2016-11-10, 22:10
Medlem
Beethovanias avatar
En snubbe på Imgur som spekulerar lite kring Trump och vad Trump vill göra.

http://imgur.com/gallery/SxpJC

http://imgur.com/gallery/ZtcST

Ganska intressant läsning, sen kan han mycket väl vara helt fel ute.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexjonsson
Vilka stater är nummer 51 och 52?

USA har 50 stater men de har även Puerto Rico som är på god väg att bli en stat (de får bland annat rösta i premiärvalen men inte i presidentvalet om jag inte missminner mig) men utöver Puerto Rico så jag faktiskt osäker men har för mig att det ska finnas något mer men låter det vara osagt (då jag är för lat för att orka kolla upp det)
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Klart han vill vara president. Hur dum får man vara att tro något annat?

Det är en sak att bli president och en annan att vara det.

Jag tror du läste in lite för mycket i mitt inlägg. Jag kommenterade bara ett potentiellt scenario, jag påstod ingenting eller ens uttryckte någon önskan. Så på dig själv.
Medlem
VIRTUALCLOWNPANDAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Det vore kul om Trump förklarade krig mot det svenska etablissemanget. Förnedrade dem på något sätt. Stora delar av svenska folket skulle nog jubla.

Ja, en stor del av dom s.k. "nationalisterna" aka SD-cucks skulle säkert jubla.

Men ingen riktig nationalist skulle jubla över att bli invaderade av ett annat land.

Som jag sa i ett annat inlägg: Sverige ska styras av svenskarna FÖR svenskarna.

Att hoppas på en invasion av annan makt är ungefär som att hoppas på fler våldtäkter så att "fler vaknar upp" så att SD får mer röster nästa val.
En åsikt jag hör från Sverigedemokratiska-anhängare oftare än vad som kan ases OK.

Men cucks dras ju till andra cucks vilket Åkesson är ett levande bevis på så inte är man så jätte förvånad.
2016-11-10, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Du "vet" alltså att han kommer svika alla sina vallöften okej då vet jag vad Trump kommer att göra för att nantale på Flashback sa det till mig.

Trump har ju lyckats med betydligt mer i sitt liv än vad en avundsjuk nolla som du har iof... framgångsrik affärsman och nu POTUS vad är dina meriter?

Inte torkat tårarna ännu efter häxans förlust?

Som sagt så får vi se. Jag kan inte rösta i val i USA så därför är jag inte lika engagerad som du. Jag gråter inte för ett valutgång USA. Det har aldrig hänt att demokrater/republikaner haft presidentposten mer än två perioder. Så därför var det givet att republikanernas kandidat skulle vinna denna gång. Oavsett vem han var. Trump är inte en framgångsrik affärsman. Han har ärvt sina pengar och misslyckats med att förvalta dem. Hillary är inte en häxa men också hon har massa misslyckanden i sitt bagage. Slutligen är jag inte en avundsjuk nolla. Jag bor i Sverige, jobbar och tar hand om min familj. Vem skulle jag vara avundsjuk på? Dig eller Trump?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in