2016-11-10, 19:35
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Einstein
Läs på så kommer du förstå min vän.

Nej du får gärna förklara dig! har du som alla andra rysshatare här på forumet hjärnspöken att Putin kommer och tar över Sverige? Isåfall kan jag lugna dig med att Putin inte vill ha detta skitlandet om han så fick betalt för det.

Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Vi har en mycket nära relation.
Ett exempel från i höstas:
Nato: Sverige får hjälp vid en kris

Att du missat vår relation men ändå hävdar dig ha tillräckligt kött på benen för att kalla dem för terrororganisation för mig förundrad.

Man kan ju undra var fasen du får din information ifrån.

Att du är en fåne har jag förstått sedan länge så dina inlägg ignoreras men när du skriver sådana här riktigt korkade jävla inlägg så går det inte att ignorera...

Jag har inte missat att Sverige suger kuken på denna terrororganisation men vi är fortfarande inte medlemmar i den så jag frågar återigen hur detta påverkar oss.

Jo jag förstår att ni som älskar att bomba runtom i världen har svårt att förstå varför folk anser den som north atlantic terror organization.

Seså grina lite mer nu över att Trump krossade din älskade häxa
Senast redigerad av korvbenke 2016-11-10 kl. 19:38.
2016-11-10, 19:36
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stabskapten
Meddelandet tycks ha raderats. Vad stod det?
Var en bild på massa personer som såg ledsna ut
2016-11-10, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VIRTUALCLOWNPANDA
Förra inlägget failade.

En bra förklaring till varför USA behöver electoral votes:

https://www.reddit.com/r/The_Donald/comments/5c8d67/this_is_why_we_have_an_electoral_college/

(bild)
Ja precis!
Ungefär såhär brukar det se ut:

https://pbs.twimg.com/media/Cw3EOP5VQAANcfl.jpg
2016-11-10, 19:38
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xkcd
Hmm har inte tänkt så mycket på det du säger Speciellt svarta väljare måste ju motsätta sig Trump nåt enormt.. Redan dagen efter valet framkommer det hur rätt du hade, hittade den här videon. En svart man som ber om förlåtelse för att han röstade Trump. Tragiskt kan man tycka

https://www.youtube.com/watch?v=xNbF9PI9Gjo

Ha ha. Vi har en farlig man som ledare och du skämtar.

Jag är TRÖTT på er.
2016-11-10, 19:42
Medlem
Ducadreams avatar
#Notmypresident!

Detta är vad jag skulle ha sagt om jag bodde i USA.
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
NAtt du är en fåne har jag förstått sedan länge så dina inlägg ignoreras men när du skriver sådana här riktigt korkade jävla inlägg så går det inte att ignorera...

Jag har inte missat att Sverige suger kuken på denna terrororganisation men vi är fortfarande inte medlemmar i den så jag frågar återigen hur detta påverkar oss.

Jo jag förstår att ni som älskar att bomba runtom i världen har svårt att förstå varför folk anser den som north atlantic terror organization.

Seså grina lite mer nu över att Trump krossade din älskade häxa
Oj, jävlar. Jag visste inte att mitt inlägg sved så jävla hårt. Sorry.

Anledningen till att jag ifrågasatte var du får din information ifrån var för att du inte insåg hur händelser inom NATO också påverkar Sverige. NATO kommer att förlora mycket av sin makt. Tidigare löften riskerar att avskaffas. Inser du inte det?
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream

Jag är TRÖTT på er.

Citat:
#Notmypresident!

INGEN BRYR SIG
2016-11-10, 19:43
Bannlyst
Citat:
#Notmypresident!

Här har du mina 5 cents

https://www.youtube.com/watch?v=JWA5hJl4Dv0
Medlem
Det är total panik i det världsomfattande hönshuset nu när för första gången en varg har tagit sig igenom deras stängsel. Och vargen är hungrig!
Medlem
TjuvenFerdinands avatar
Jaha nu har amerikanska folket sagt sitt. Det som vållar mig visst huvudbry är "logiken", "jag röstar på sd i Sverige och därför håller jag på Trump i USA "
Och jag anar en rädsla för att framstå som "pk" om man skulle säga att Trump är en idiot, vilket han är.
Lusten att vara så anti pk som möjligt tycker jag i många fall gränsar till parodi. Sverige och USA är olika, väldigt olika. Jimmie Åkesson är en städad adjunkt i jämförelse med skojaren, bedragaren, Buttericks politikern luftslottmytomanen Trump. Jämför överhuvudtaget inte JÅ med Trump. Det går bra att applådera med Atlanten mellan oss och dom som tryggt avstånd, men jag tror sannerligen att man hade så smått skitit på sig om en sådan person tog över makten i Sverige. Ulf Brunnberg skulle säkert "röra om grytan" men vill vi bli styrda av han? Som en kul sereieteckningsfantasi men irl så suger det bara. Okunnighet, skrävel, noll analysförmåga... Det finns något mycket opålitligt med Trump, och jag har aldrig känt så med vare sig någondera Clinton eller någondera Bush. Inte opålitlighet, inte inkompetens. Sedan att de för en politik jag inte gillar är en annan sak. Jag FÖRSTÅRatt folk vill ha ett annat USA av olika anledningar men vill dom verkligen att de snorrika ska bli ännu mer snorrika? Det tror jag inte.
2016-11-10, 19:44
Medlem
VIRTUALCLOWNPANDAs avatar
Citat:

Jag är TRÖTT på er.

Hur vet du att han kommer vara en farlig president?

För att media har sagt det?

Samma media som gav Trump 1% chans att vinna primärvalet? Samma media som har hånat Trump och varit bombsäkra på att han inte kommer bli president?

Samma media i sverige som sa att SD inte kommer komma in riksdagen? Samma media som sa att SD inte skulle tredje största parti? Samma media som gång på gång påstår att "nu har SD nått sitt tak, nu kan det bara gå neråt"?

Du kanske ska börja inse att allt media påstår kommer händer slutar med att verkligheten blir tvärtom.

Media för dig bakom ljuset och har alltid fel. Varför skulle dom ha rätt den här gången?

Säger media att Trump är farlig och kommer starta krig kan du nästan vara säker på att vi inom 4 år har mer fred runt om i världen än någonsin.
Det är ju, som sagt, oftast så att det blir tvärtom mot det som media och s.k. "experter" förutspår.
2016-11-10, 19:44
Medlem
Citat:
#Notmypresident!

Säger du samma om Lövfen? #inteminstatsminister

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in