2016-11-10, 18:28
Medlem
Varnade inte PK-vänstern för dylika scener om Trump FÖRLORADE valet?

http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-11-09/trump-victory-sets-off-protests-in-california-oregon?cmpid=socialflow-twitter-business&utm_content=business&utm_campaign=socialf low-organic&utm_source=twitter&utm_medium=social

För Hillarys anhängare var minsann inga "deplorables" som någonsin skulle ifrågasätta ett legitimt, demokratiskt valresultat? Jojo, det låter så bra när det gäller andra, men men det är tydligen svårare att tillämpa sin egen standard på sig själv!

Ps: Varför verkar alltid Seattle få de värsta dräggen till protesterare?? Ds:
Senast redigerad av scrollock 2016-11-10 kl. 18:31.
2016-11-10, 18:28
Medlem
Jag vet mkt väl vad kapitalism betyder.. Jag vet mkt väl att det inte hade förändrat ett skit med Hillary på toppen.. Men skillnaden är att hon är i alla fall en politiker, trump är bara en sketen jävla affärsman som har nästlat sig in i vita huset..
2016-11-10, 18:29
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Finns det någon chans att elektorerna, den 19 december, väljer Clinton?
Jag tar inte ut segern i förskott. Clinton sa ju i sitt avskeds tal " maybe sooner than you think"...

Medlem
https://youtu.be/pbIR51_J_qY

Från vita huset idag.
Bannlyst
Ni må ha en högst tillfällig hype, ni WT from hell, men om historien lär oss någonting , är det att ni lågkompetenta bäst hålles utanför makten. Tur då att det är normen i alla framgångsrika samhällen genom alla tider är att ni hålls borta. Njut så länge det varar för det lär inte vara länge, era eländiga stackare..
Senast redigerad av Frank.Einstein 2016-11-10 kl. 18:42.
2016-11-10, 18:30
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VIRTUALCLOWNPANDA
https://www.reddit.com/r/The_Donald/comments/5c7gek/a_girl_from_my_friends_university_is_seriously/

Hahaha!

Någon på reddit anmälde en tjej som skrev på facebook att hon betalar den som mördar trump när han håller tal.

FBI och Secret Service inkopplade och har tydligen bekräftat att dom kommer besöka henne.

"UPDATE #3: Secret Service called me back. Looks like they are taking it very serious now that I emailed the post to them. He also told me they've been getting MASSIVE amounts of assassination threats for President Trump. He said he will call me again later. Will continue to update as it develops"

Get rekt)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA det där kommer bli ett fint fängelsestraff
2016-11-10, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
HAHAHAHAHAHAHAHAHA det där kommer bli ett fint fängelsestraff

Fan vad fint när det rullar upp några svarta sedaner utanför huset hon kommer få sig en liten uppväckning
2016-11-10, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hawka
Det kunde man inte i USA heller. Sverige är mycket mindre PK en USA.

Sverige är betydligt mer PK än USA på alla nivåer, Sverige är topp 3 i världen vad gäller PK-ismen, värdegrund och identitetspolitik. En jävla katastrof med andra ord med könsneutrala dagis och en ohälsosam mängd radikalfeminister och vänstermänniskor som förstör det här landet sakta men säkert.
2016-11-10, 18:34
Medlem
VIRTUALCLOWNPANDAs avatar
https://www.youtube.com/watch?v=eOCcRnvMPEU

CNN intervjuar en väldigt passionerad och upprörd Hillary supporter.

Problemet är bara att nyhetsankaret är trött på all bullshit och avslöjar bluffen.

Det är alltså en kameraman från CNN som dom intervjuar som har varit och filmat i afrika med nyhetsankaret
2016-11-10, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av truewordz
Jag vet mkt väl vad kapitalism betyder.. Jag vet mkt väl att det inte hade förändrat ett skit med Hillary på toppen.. Men skillnaden är att hon är i alla fall en politiker, trump är bara en sketen jävla affärsman som har nästlat sig in i vita huset..

Jag kan väldigt om vad kapitalism betyder. Kapitalism (av latinets capitalis, som avser huvudet; avlett ur caput, "huvud") är ett ekonomiskt system inom vilket kapital och produktionsfaktorer ägs och styrs av privata aktörer. Skillnaden mellan Hillary och Trump är att Hillary är kvinna och Trump är man.
2016-11-10, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Detr det som är problemet med ditt argument. Han har inte gjort något. Han har sagt att han tagit kvinnor på fittan för 10 år sedan. Vem fan har inte det?! Han har inte våldtagit någon. Om folk skulle tuffa till sig lite och sluta bli så kränkta så skulle vi slippa sånna här icke-problem.

Hillary har samarbetat med med regimer som bokstavligt talat kastar ut bögar från hustak samt bidragit till flyktingkrisen.

Nja han sa väl att om man är miljardär så kan man i princip komma undan med att ta kvinnor på fittan.
En ganska stor skillnad faktiskt.
2016-11-10, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VIRTUALCLOWNPANDA
https://www.youtube.com/watch?v=eOCcRnvMPEU

CNN intervjuar en väldigt passionerad och upprörd Hillary supporter.

Problemet är bara att nyhetsankaret är trött på all bullshit och avslöjar bluffen.

Det är alltså en kameraman från CNN som dom intervjuar som har varit och filmat i afrika med nyhetsankaret

Om jag inte har fel verkar han vara en arg kränkt vit man?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in