2016-11-10, 14:30
Medlem
Hinsebergs avatar
Johan Lindberg, generalsekretare på ST, uttalar sig om avslöjandet om den sextrakasserande travkusken.

http://ingvarssonopersson.se/2016/11...-man-sig-inte/
Citera
2016-11-10, 14:33
Medlem
Då hoppas vi att dessa initialer är dom rätta. Ta i beaktande att fortfarande inte är dömd ännu. Vad gäller AceOfHaze som pekat ut Stefan S så vet vi i fortsättningen att detta är en person vars uttalanden vi inte kan sätta något värde på.
Citera
2016-11-10, 14:44
Medlem
Hinsebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Då hoppas vi att dessa initialer är dom rätta. Ta i beaktande att fortfarande inte är dömd ännu. Vad gäller AceOfHaze som pekat ut Stefan S så vet vi i fortsättningen att detta är en person vars uttalanden vi inte kan sätta något värde på.

Det finns alltid kuskar/ tränare som man inte hör något negativt om. SS är en av dem.
Därmed inte sagt att han är ett helgon, för det är ju ingen av oss, utom jag då
Sen finns det ju kuskar/tränare man undrar varför ingen satt dit gällande olika saker eller varför ST inte reagerat.
Men som du säger, ingen dömd eller avstängd, ännu.
Citera
2016-11-10, 14:53
Medlem
Jörgen Sjunnesson? Kan någon bekräfta eller dementera?
Citera
2016-11-10, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinseberg
Det finns alltid kuskar/ tränare som man inte hör något negativt om. SS är en av dem.
Därmed inte sagt att han är ett helgon, för det är ju ingen av oss, utom jag då
Sen finns det ju kuskar/tränare man undrar varför ingen satt dit gällande olika saker eller varför ST inte reagerat.
Men som du säger, ingen dömd eller avstängd, ännu.

Det är sant. Det som retar upp mig med vad gäller nämnd signatur är att gör det gällande att det är ett snack som går på stallbacken. Det är inte det!!!!!! Jag har ett flertal bekanta som besöker stallbacken på alla travbanor söder om Sthlm nästan alla dagar i veckan. Ingen har hört något sådant om Stefan Söderkvist- det finns inget sådant. Därför tror jag att det var ren illvilja och det gör mig fruktansvärd irriterad. Men så sant vad gäller helgon.
Citera
2016-11-10, 15:33
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Fick ett tips om det handlar om en Jägersrokusk...... Jxxgen Sxxxxxsson.....

En smula oväntat. Han verkar trevlig och timid. Nästan lite mesig.
Men eftersom de skriver "travkusk" och ingenting om "tränare" kan det stämma. De andra som föreslagits är ju också tränare. Då hade dom nog skrivit nåt med travtränare också.

En kompetent kusk, brukar vara bra på tempobedömning och dyker upp ibland på målfotot med riktiga outsiders.
Citera
2016-11-10, 16:23
Medlem
GmbHs avatar
Citat:
Fick ett tips om det handlar om en Jägersrokusk...... Jxxgen Sxxxxxsson.....

Bekräftas.
Citera
2016-11-10, 16:33
Medlem
Det är jö#### sj#########..har skrivit massa till mig och skickar äckliga kort med son jag har tagit screenshot av.
Citera
2016-11-10, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ceci92
Det är jö#### sj#########..har skrivit massa till mig och skickar äckliga kort med son jag har tagit screenshot av.

Lägg ut ngra här då så vi får se att du inte trollar?
Citera
2016-11-10, 16:51
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Upp med bilderna så vi får det bekräftat.

Annars är ju guldtanden så där lite perverst fylle snuskig mer åt thai kanske. Bara en egen syn av han som person, inget med ts.
Citera
2016-11-10, 16:53
Medlem
Hur får man lagt till screenshot här då??
Citera
2016-11-10, 16:59
Medlem
Citat:
Hur får man lagt till screenshot här då??

Bra tråd nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in